همه ما در اینستاگرام صفحه چندین سلبریتی و اینفلوئنسر را دنبال می‌کنیم و احتمالاً خیلی وقت‌ها دلمان می‌خواهد جای آن‌ها باشیم؛ با خود می‌گوییم چطور توانستند این همه فالوور جمع کنند و پول دربیاورند؟

کسب درآمد از طریق اینستاگرام در سال‌های اخیر حسابی بازارش داغ شده و همه بدشان نمی‌آید درآمد میلیونی از این شبکه داشته باشند. معمولاً صاحبان کسب‌وکارهای کوچک دوست دارند به وسیله اینستاگرام کار خود را وسعت دهند و گروهی دیگر می‌خواهند به این واسطه، کار جدیدشان دیده شود.

اگر بگوییم تا به‌حال فکر راه‌اندازی یک صفحه کسب‌وکار به ذهن هیچکدام‌مان نرسیده، دروغ است. این را هم شنیده‌اید که می‌گویند هیچوقت برای شروع کردن دیر نیست. پس اگر شما هم دوست دارید در اینستاگرام دیده شوید، صفحه‌تان رشد کند، کسب‌وکارتان رونق بگیرد و حتی در کوتاه‌ترین زمان ممکن افزایش فالوور، لایک و کامنت داشته باشید، خواندن این مطلب را از دست ندهید.

ایران فالوور

نکات به ظاهر ساده اما کاربردی!

حالا که تصمیم گرفتید یک تکان اساسی به صفحه اینستاگرام خود بدهید برای اولین قدم لازم است به چند نکته مهم توجه کنید:

  1. انتخاب اسم و عکس: لطفا برای پیج خود اسامی سخت و عجیب‌وغریب انتخاب نکنید که افراد نتوانند شما را پیدا کنند، هم‌چنین بهتر است عکسی که برای پروفایل انتخاب می‌کنید با محتوا پیج هم‌خوانی داشته باشد.
  2. انتخاب بیو: در این قسمت مختصری از زمینه فعالیت خود بگویید و خواهشاً سمت نوشتن جملات فلسفی و اشعار عاشقانه و عارفانه نروید.
  3. استوری و هایلایت: دقت کرده‌اید که معمولاً بازدید استوری از لایک پست بیش‌تر است! شما در این قسمت فرصت بیش‌تری برای خودنمایی دارید. پس در انتخاب محتوا استوری هوشمند باشید و آن‌ها را با‌حوصله دسته‌بندی و هایلایت کنید.
  4. ترتیب نمای کلی پیج: از اولین تماس چشمی افراد با پیج خود و تأثیر‌گذاری‌اش فراموش نکنید. شما می‌توانید محتوا خود را به شیوه‌ای منظم همراه با ترکیبی از زیبایی، کیفیت و رنگ‌بندی مناسب‌ انتشار دهید.
  5. باز گذاشتن راه‌های ارتباطی: از آن دسته افرادی نباشید که در بیو خود می‌نویسند دایرکت ممنوع! حتی اگر لازم است آدرس ایمیل و شماره تماس کاری خود را در اختیار افراد قرار دهید.

ترفندهای افزایش فالوور

افزایش فالوور رابطه‌ای مستقیم با دیده شدن پیج و رونق کسب‌وکار شما دارد، در واقع هرچه تعداد فالوور بالاتر، تبلیغ و افزایش درآمد هم بیشتر است. حالا فکر می‌کنید برای رسیدن به این هدف باید چه کارهایی انجام داد؟

  1. موضوع پیچ را مشخص کنید: نه تنها در بیو بلکه در انتخاب و انتشار پست‌های خود سعی کنید موضوع و هدف پیج خود را برای کاربران مشخص کنید. وگرنه مطالب پراکنده‌تان لا‌به‌لای صفحات هدفمند گُم‌وگور می‌شود.
  2. به روز باشید: همانطور که می‌دانید افراد با یک جست‌وجو ساده در شبکه‌های اجتماعی و گوگل می‌توانند از جدیدترین اخبار و اتفاقات روز آگاه شوند، پس اگر می‌خواهید در عرصه بمانید و رقابت کنید، سعی کنید همیشه اطلاعات تازه‌ای برای گفتن داشته باشید.
  3. تنبل نباشید: اگر قرار است یک استوری امروز بگذارید و یکی هفته آینده و یا یک پست امروز بگذارید و یکی ماه آینده پس بهتر است همین حالا در پیج خود را تخته کنید! برای افزایش فالوور فعالیت مداوم لازم است.
  4. سلیقه مخاطب را بشناسید: شما به راحتی از طریق تعداد بازدید و ذخیره پست‌ها و استوری‌های خود می‌توانید سلیقه مخاطبان خود را بشناسید و از آن پس با دقت بیش‌تری جلو بروید.
  5. الگوریتم‌های گوناگون، محتوای گوناگون: همانطور که اینستاگرام هر روز در آپدیت‌های جدید خود الگوریتم‌ها و قابلیت‌های متنوعی را رونمایی می‌کند شما هم محتوا خود را هر دفعه به شکلی متفاوت بیان کنید. پست، استوری، IGTV، انتخاب فیلتر‌های مختلف و…! خلاصه کاری کنید که مخاطب از صفحه شما خسته نشود.

ایران فالوور

همین حالا افزایش فالوور داشته باشید!

همانطور که می‌دانید این روزها رقابت‌های زیادی در کسب‌وکارهای اینستاگرامی وجود دارد و اگر شما می‌خواهید در این عرصه بمانید و دیده شوید باید با هدفمندی و مدیریت «افزایش فالوور» داشته باشید، اما چطوری؟ و به چه شکلی؟

پاسخ این سوال را با یک خبر بد و یک خبر خوب به شما می‌دهیم! خبر بد اینکه نباید گول بعضی از ربات‌های اینستاگرامی را بخورید، مخصوصاً آن‌هایی که فیک و بی‌نام و نشان هستند! متاسفانه بعضی از ربات‌ها نه تنها شما را از 100 فالوور به یک میلیون نمی‌رسانند، بلکه باعث بسته شدن صفحه اینستاگرام‌تان هم می‌شوند! تازه اگر صدمات دیگری مثل هک کردن، پخش اطلاعات شخصی و باعث انتقال ویروس به گوشی شما نشوند باز جای شُکرش‌ باقی است. اما خبر خوب این که شما می‌توانید از طریق سایت «ایران فالور» اقدام به خرید فالوور کنید البته با تضمین و بدون هیچ ترس و نگرانی!

ایران فالوور عجیب اما واقعی!

ایران فالوور به عنوان یکی از معتبرترین سایت‌های خرید فالوور و لایک اینستاگرام با 6 سال فعالیت مداوم و کسب تجربه در این زمینه پاسخ‌گو نیاز‌های شما است. این سایت با ارائه راهکار‌هایی جدید، امنیت بالا و قیمت‌هایی باورنکردنی می‌تواند در مدت زمان کوتاهی باعث رشد پیج شما در اینستاگرام شود.

در ایران فالوور همه چیز تحت کنترل است

این قسمت برای آن دسته از مخاطبانی که می‌خواهند بعد از خرید فالوور شب سر راحت به بالشت بگذارند:

  • تمام اصول و رویه‌های ایران فالوور مطابق با قوانین جمهوری اسلامی و قانون تجارت الکترونیکی و قانون حمایت از مصرف‌کننده است. پس خدایی نکرده ذهن‌تان سمت بی‌قانونی، کلاهبرداری و این ماجرا‌ها نرود.
  • سایت ایران فالوور خدمات خود را فقط برای افراد بالای 18 سال ارائه می‌دهد.
  • ایران فالوور هیچ دخل و تصرفی در اطلاعات خصوصی خریداران نخواهد داشت.
  • این سایت از افزایش فالوور برای صفحاتی که محتوای مغایر با قوانین جمهوری اسلامی دارند، معذور است.
  • تمام فالوور‌هایی که از این سایت می‌خرید فعال و واقعی هستند و به هیچ عنوان فالوور فیک و قلابی بین آن‌ها وجود ندارد.
  • سفارشات شما معمولا ظرف 48 ساعت استارت می‎خورد و ایران فالوور از طریق آدرس ایمیل و شماره تماس‌تان با شما در ارتباط است.
  • بعد از خرید هم می‌توانید با مراجعه به قسمت پیگیری سفارشات و پشتیبانی تلگرام با ایران فالوور در ارتباط باشید.

ایران فالوور

هر چیزی را از ما بخواهید

در سایت ایران فالوور امکان خرید‌های گوناگونی برای شما وجود دارد؛ یعنی هنگام خرید فالورر می‌توانید فالوور ایرانی باکیفیت یا فالوور ایرانی ارزان را انتخاب کنید.

هم‌چنین انواع خرید لایک، بازدید و کامنت هم برای شما وجود دارد! فکرش را بکنید حتی می‌توانید علاوه بر کامنت فارسی کامنت مرتبط و یا خارجی داشته باشید! در واقع ایران فالوور از شیر مرغ تا جان آدمیزاد را برای شما فراهم کرده است. پس تا دیر نشده وارد سایت شوید و با خیال راحت خرید کنید. راستی این را هم بدانید که این سایت در میان رُقبا توانسته رکورد نیم میلیون خرید موفق را به نام خود ثبت کند.