هدایای تبلیغاتی جنرال هم جذاب هستند، اگر؟

هدایای تبلیغاتی جنرال بهترین راه برای بهبود روابط میان شما و مشتریان است. با این هدایا می‌توان از پتانسیل‌های رویدادهای مختلف به نفع برند و نام تجاری شرکت بهره برد. اما مسئله اصلی این است که در بازار داغ این روزهای هدایای تبلیغاتی دیگر گزینه‌های معمولی چندان جذابیت ندارند.

البته این تصور غلطی است که در ذهن مدیران مجموعه‌ها شکل گرفته است؛ حقیقت این است که شما با دادن هدایای عمومی نیز می‌توانید برند خود را به بهترین شکل معرفی کنید. اما باید بدانید که کدام هدیه را انتخاب کنید.

با ما در این متن همراه باشید و از فاکتورهایی که به تاثیر بیشتر و بهتر هدایای تبلیغاتی به صورت عمومی کمک می‌کنند، آگاه شوید.

چرا این روزها هدایای تبلیغاتی جنرال نادیده گرفته می‌شوند؟

این روزها بسیاری از مدیران مجموعه‌ها به دنبال گزینه‌هایی خاص هستند که به کمک آن‌ها تاثیر بیشتری بر مشتری بگذارند. واقعیت این است که هدایای عمومی نیز شاید به اندازه هدایای خاص تاثیر نداشته باشند، اما به اندازه کافی در تبلیغ برند شما موفق عمل می‌کنند.

این مسئله به شرطی اتفاق می‌افتد که شما بهترین گزینه‌ها را برای هدایای تبلیغاتی عمومی انتخاب کنید. احتمالا این سوال برای شما پیش می‌آید که در انتخاب این هدایا باید چه فاکتورهایی را در نظر داشته باشیم؟

مهم‌ترین رسالت هدایای تبلیغاتی این است که پیش از معرفی برند شما احساس مخاطب را درگیر کند. از این رو باید سراغ گزینه‌هایی بروید که نه تنها با آن حس قدردانی خود را به مخاطب نشان می‌دهید، بلکه در او هیجانی مضاعف خلق می‌کنید؛ هیجانی که تنها دلیل آن هدیه‌ای است که شما به فرد تقدیم کرده‌اید.

تنها در این صورت است که با هدایای تبلیغاتی می‌توانید کارکنان یا مشتریان خود را به افرادی وفادار تبدیل کنید که همیشه و هرجا مبلغ نام برند شما باشند. برای این که در این مورد موفق عمل کنید، بهتر است که فاکتورهای زیر را در نظر داشته باشید و با توجه به آن‌ها پیش بروید.

مخاطب خود را بشناسید

مگر نه این که می‌خواهید با نشانه گرفتن احساس مخاطب حسی متفاوت و ماندگار در او ایجاد کنید؛ حسی که با یادآوری آن نام برند شما گوشه‌ای از ذهن او بدرخشد. تنها این حس است که مخاطب شما را برای همیشه شیفته برند شما خواهد کرد.

اما اولین قدم برای این که این حس را در مخاطب خود ایجاد کنید، این است که اطلاعات کافی و دقیقی از آن‌ها داشته باشید.

این که شما بدانید چه افرادی با چه خصوصیات اخلاقی به دنبال محصولات و خدمات برند شما هستند، کمک می‌کند که در این راه موفقیت بیشتری کسب کنید.

به زبانی ساده‌تر شما باید داستان افرادی که به هر دلیل به سوی محصولات و خدمات شما قدم برمی‌دارند را بدانید. این که آن‌ها به دنبال چه محصولاتی با چه کیفیتی هستند؟ یا این که شما چه خدماتی را با چه کیفیتی ارائه دهید که مشتریان را راضی نگه دارد؟

موقعیت و جایگاه مخاطب را فراموش نکنید

مهمترین نکته‌ای که در مسیر شناخت مخاطب شما وجود دارد، موقعیت و جایگاه آن شخص است. از این رو باید در نظر بگیرید که مخاطب شما در چه جایگاهی با چه موقعیتی است. توجه داشته باشید که میزان سطح دانش این افراد نیز در انتخاب هدایای تبلیغاتی مناسب تاثیر می‌گذارد.

این سوالات کمک می‌کند که شناخت درستی از مخاطبتان داشته باشید. اما برای این که انتخاب درست‌تر و بهتری داشته باشید، کافیست که پا در کفش مخاطب کنید و لحظه‌ای خود را به جای او تصور کنید.

به این شکل بهترین گزینه را برای تحریک احساسات او انتخاب خواهید کرد. هیچ اهمیتی ندارد که هدیه خود را از میان هدایای تبلیغاتی جنرال انتخاب کرده باشید، مهم این است که این هدیه با شناخت شما از مخاطب هماهنگی داشته باشد.

هدایای تبلیغاتی جنرال هم جذاب هستند، اگر؟

مخاطبان را دسته‌بندی کنید

گاهی مناسبت یا ایونتی را برای ارائه هدایای تبلیغاتی جنرال در نظر می‌گیریم. در این صورت ممکن است که مخاطبان متفاوتی در مراسم مورد نظر ما قدم بگذارند. بدون شک هدایایی که برای این مخاطبان در موقعیت‌های متفاوت انتخاب می‌کنیم، نیز باید با یکدیگر تفاوت داشته باشد.

بی‌تردید مخاطبان شما در موقعیت‌های اجتماعی مختلف ارزش‌های متفاوتی برای شما دارند. تاثیری که به کمک هدایای نمایشگاهی نیز بر این افراد می‌گذارید، نیز اهمیت زیادی خواهد داشت.

به همین دلیل است که باید توجه کنید که مخاطبان شما در چه جایگاهی قرار دارند. در صورتی که مخاطبان شما جایگاه‌های متفاوتی برای شما دارند، بهتر است که آن‌ها را بر اساس موقعیت اجتماعی، جایگاه و اهمیت آن‌ها دسته‌بندی کنید و سپس برای هر گروه از آن‌ها هدیه‌ای متفاوت در نظر بگیرید.

یادتان باشد هدیه‌ای که انتخاب می‌کنید، باید به اندازه کافی تاثیرگذار باشد.

مناسبت‌ها را در نظر داشته باشید

بهترین زمان برای ارائه هدایای تبلیغاتی، مناسبت‌هایی است که معمولا به شادی مخاطبان ختم می‌شود. به یاد داشته باشید که شریک شدن در شادی مخاطبان لذت هدایای تبلیغاتی را برای آن‌ها دوچندان می‌کند. در این صورت خاطره‌ای به‌یاد ماندنی در ذهن مخاطب به جا می‌گذارید؛ خاطره‌ای که هر ساله در این مناسبت تکرار خواهد شد.

از این رو روزهای عید را بهترین فرصت برای ارائه هدایای تبلیغاتی مناسبتی می‌دانند. اما این تنها زمان مناسب برای ارائه هدایای تبلیغاتی نیست.

معمولا ایونت‌ها و رویدادها نیز موقعیت مناسبی برای ارائه هدایای تبلیغاتی ایجاد می‌کند. این که بدانیم هدایای تبلیغاتی جنرال را در چه موقعیتی به مخاطب خود تقویم می‌کنیم، در انتخاب هدایای درست تاثیر دارد.

از این رو به جرئت می‌توان گفت که توجه به موقعیت زمانی و مکانی هدایای تبلیغاتی، در شناخت بهتر و بیشتر مخاطبان نیز تاثیر می‌گذارد. با توجه به این موضوع لیستی از گزینه‌های عمومی در ذهن شما نقش خواهد بست که انتخاب از میان آن‌ها برای شما آسان‌تر خواهد بود.

البته باید به این موضوع نیز توجه داشته باشید که هدایای مرتبط با موقعیت زمانی و مکانی بیش از سایر هدایای در ذهن مخاطب جای می‌گیرند.

کاربرد هدایا را دست کم نگیرید

مهم‌ترین هدف ارائه هدایای تبلیغاتی این است که مخاطب شما را تحت تاثیر قرار دهد. از این رو فکر کردن به این موضوع که گزینه مورد نظر شما به چه اندازه کاربردی است، خالی از لطف نخواهد بود.

به این ترتیب پیش از هر چیز باید به این فکر کنید که می‌خواهید هدیه مورد نظر شما به چه شکلی مخاطب شما را تحت تاثیر قرار دهد؟

برخی از هدایا کاربردی هستند؛ این در حالیست که بسیاری از گزینه‌هایی که در انتخاب هدایای تبلیغاتی جنرال با آن‌ها مواجه می‌شویم تنها جنبه تزئینی دارند. این شما هستید که باید انتخاب کنید، با درگیر شدن در زندگی روزمره بر مخاطب خود تاثیر بگذارید یا تنها از طریق حس بصری آن‌ها را تحت تاثیر قرار دهید.

اما در انتخاب خود به این نکته توجه داشته باشید که هدایای کاربردی تاثیر بیشتری بر مخاطب خواهند گذاشت. زیرا استفاده از آن‌ها هر لحظه نام برند و کسب و کار شما را برای مخاطب یادآوری می‌کند.

با این چک لیست بهترین هدایای تبلیغاتی جنرال را انتخاب کنید

تا به اینجا به شما توضیح دادیم که هر کدام از فاکتورها به چه اندازه در انتخاب هدایای تبلیغاتی تاثیر می‌گذارد. احتمالا متوجه شده‌اید که اگر به این فاکتورها توجه داشته باشید، انتخاب از میان هدایای تبلیغاتی جنرال هیچ اهمیتی ندارد.

شاید توجه به تمام این جوانب برای انتخاب بهترین گزینه کار سختی باشد، از این رو بهترین کار این است که چک لیستی داشته باشید که در این مواقع به شما کمک کند.

ما در ادامه چک لیستی به شما ارائه می‌کنیم که تمام این فاکتورها را در برمی‌گیرد. از این رو با توجه به این چک لیست بهترین گزینه‌ را جهت تبلیغ برند خود انتخاب خواهید کرد.

  • چه زمانی را برای ارائه هدایای تبلیغاتی انتخاب کنیم؟
  • آیا در انتخاب هدایای تبلیغاتی به مناسبت‌های روز توجه کرده‌اید؟
  • آیا گزینه مناسبی را با توجه به رویداد یا ایونت مورد نظر انتخاب کردید؟
  • آیا در انتخاب هدیه مناسب موقعیت و جایگاه اجتماعی مخاطب را در نظر گرفته‌اید؟
  • آیا به خصوصیات اخلاقی مخاطبان خود توجه کرده‌اید؟
  • آیا هدیه تبلیغاتی که انتخاب کردید، کاربرد لازم را دارد؟

بهترین هدایای جنرال با حس هفتم

با هدایای تبلیغاتی می‌توانید مخاطبان خود را به بهترین شکل ممکن تحت تاثیر قرار دهید؛ اما مسئله اصلی این است آیا هدیه تبلیغاتی مورد نظر خود را درست انتخاب کرده‌اید یا خیر؟

از این رو هیچ فرقی ندارد که هدایای تبلیغاتی جنرال انتخاب می‌کنید یا نه، آن چیزی که اهمیت دارد این است که این هدایا احساس خوبی در مخاطب ایجاد کند.

اگر به دنبال گزینه‌ای ایده‌آل از میان هدایای جنرال هستید که بهترین تاثیر را در روند کار شما بگذارد، به وب سایت حس هفتم سری بزنید. ما در وب سایت خود گزینه‌های متنوعی را برای شما آماده کردیم که بیشترین تاثیر را روی مخاطبان شما بگذارد.