دوره آموزشی سقف کشسان و کفپوش سه بعدی

موسسه هادی اقدام به برگزاری دو  دوره کفپوش سه بعدی و سقف کشسان کرده تا شما عزیزان با شرکت در این دوره های کاربردی و مفید بتوانید به  منبع درآمدی بسیار مناسب و به روز که جدید ترین متریال روز اروپا بوده برسید . شما پس از گذراندن هر یک از این دوره ها میتوانید به عنوان یک فرد حرفه در این زمینه فعالیت کرده و با بررسی کارشناسان ما در موضوع کیفیت اجرای کاری شما امکان اعطا نمایندگی و معرفی پروژه از سوی ما هم وجود دارد همچنین در صورت تمایل شما میتوانید پس از گذراندن دوره های کف پوش سه بعدی و سقف کشسان ، گواهی نامه رسمی وزارت علوم با قابلیت ترجمه دریافت کنید .

دوره آموزشی سقف کشسان و کفپوش سه بعدی

تفاوت کفپوش های سه بعدی کاستو و دیگر متریال ها:

ویژگی های منحصر بفرد این متریال اول راحتی در اجرا آن است و نیازی به زیر سازی وپس از آن به مصالحه و یا ماله کشی ندارد .

دوم استحکام بسیار بالای آن است که این امکان را به شما میدهد تا از آن در پارکینگ ها انبار ها سالن های صنعتی استفاده کنید .

سوم مقاومت در برابر مواد اسیدی و شیمیایی که باعث میشود بتوان در آزمایشگاه ها استفاده کرد.

چهارم خاصیت انتی باکتریال بودن این متریال است که امکان اجرای آن در مراکز بهداشتی ، بیمارستان ها و اتاق عمل را فراهم میکند.

دوره آموزشی سقف کشسان و کفپوش سه بعدی

کف پوش های سه بعدی با ویژگی های منحصر به فرد خود دارای بازار کاری بسیار پویا و درآمد زا دارد. ویژگی های این متریال تنوع طرح و رنگ بی نهایت  ، عدم نیاز به ماله کشی ، سنگ کاری و هر گونه زیر سازی بوده .مقاومت بسیار بالای این متریال در مقابل فشار، وزن زیاد و حتی خوردگی در برابر رطوبت  ، افتاب و مهم تر از همه مواد شیمیایی و سطحی کاملا یک دست و بدون درز  این متریال را به یک روش بسیار گسترده در برای اجرا تبدیل کرده است .دیگر ویژگی های قابل توجه این روش سرعت اجرای بسیار بالا و هزینه کاملا به صرفه و پایین است . که شما با فراگیری اجرای این متریال میتوانید به شغلی بسیار پر درامد که در محیط های فراوان مثل اتاق ، حمام، کف پارکینگ، انبار ها، بیمارستان ها و… قابل اجراست  دست یابید.

دوره آموزشی سقف کشسان و کفپوش سه بعدی

سقف های کشسان دومین متریال بسیار جذاب و به روزی است که برگزار میشود که درصورتی که شما به یاد گیری هر دو مهارت بپردازید با افزایش داریره مهارتی خود به درآمد و بازار کاری بسیار بی نظیر دست خواهید یافت .ویژگی سقف های کشسان اجرای بسیار ساده و سریع ، وزن فوق العاده پایین ، طرح های بسیار زیبا و بدون محدودیت ، قابلیت شستشو ، قابلیت اجرای نور پردازی در پشت کار و از همه مهم تر قابلیت تحمل وزن بسیار بالا در هنگام ریزش اوار را دارد .

آدرس موسسه : تهران – بزرگراه شیخ فضل الله جنوب – خ. سازمان آب – خ. حاجی پور امیر – خ.کریمان – موسسه آموزش عالی هادی

تلفن تماس: 02188241677    02126702104

آدرس کانال تلگرام: @decortec

آدرس وب سایت موسسه: https://hadi-ac.com