اخذ پاسپورت دومینیکا در حال حاضر یکی از سریع ترین راه هایی است که افراد می توانند از طریق آن یک تابعیت دوگانه دریافت نموده و به بیش از 140 کشور دنیا بدون نیاز به ویزا سفر نمایند. به صورت میانگین برای اخذ تابعیت دومینیکا نیاز است تا در حدود 100 الی 200 هزار دلار آمریکا هزینه نمایید. با توجه به مزایایی که پاسپورت دومینیکا دارد، به نظر می رسد که این مبلغ، عدد هنگفتی محسوب نخواهد شد.

دومینیکا یک جزیره در حوزه کارائیب می باشد که جز کشورهای مشترک المنافع دولت انگلیس دسته بندی می شود. بسیاری از افراد که به دنبال اخذ پاسپورت دومینیکا می باشند، قصد مهاجرت و سفر در این کشور را ندارند بلکه تنها مایل هستند تا از مزایای پاسپورت و تابعیت دوگانه آن استفاده نمایند. یکی از دلایل خوبی که افراد به سمت اخذ شهروندی دومینیکا سوق پیدا می کنند، این مورد می باشد که افراد نیاز نیست در این کشور به صورت مستمر زندگی کنند یا حتما به زبان رسمی آن مسلط باشند بلکه تنها با سرمایه گذاری می توانند پاسپورت آن را خریداری نمایند.

نحوه اخذ پاسپورت دومینیکا

نحوه اخذ پاسپورت دومینیکا

نحوه اخذ پاسپورت دومینیکا:

برای دریافت شهروندی این کشور می توانید از دو طریق اقدام نمایید. به عنوان اولین راه حل می توانید به دولت و اقتصاد رو به رشد دومینیکا، کمک بلاعوض نمایید و دولت از این پول برای طرح هایی نظیر ساخت هتل، بیمارستان و مدرسه و راهسازی و … استفاده نماید. در حالت دوم نیز می توانید در این کشور بر روی ملک یا مستغلات سرمایه گذاری نمایید. طبیعتا در حالت دوم احتمال بازگشت سرمایه وجود خواهد داشت.

  • کمک های بلاعوض به دومینیکا:

اگر جز گروهی باشید که قصد دارند، از طریق کمک های بلاعوض به دولت اقدام به اخذ پاسپورت دومینیکا نمایند، لازم است تا در نظر داشته باشید که برای یک فرد مجرد 100 هزار دلار، به همراه همسر 150 هزار دلار، به همراه دو فرزند 175 هزار دلار و به ازای هر فرزند مازاد لازم است تا مبلغ 25 هزار دلار پرداخت شود. مبلغ پرداختی شما به یک بانک معتبر در این کشور واریز خواهد شد. البته اگر در حین بررسی مدارک؛ درخواست شما ابطال گردد امکان بازگشت مبلغ به شما وجود دارد.

  • سرمایه گذاری در دومینیکا:

همانگونه که در بالا توضیح داده شد، دومین راهکار برای اخذ پاسپورت دومینیکا، استفاده از گزینه سرمایه گذاری است. شما می توانید با سرمایه گذاری در بخش املاک به میزان حداقل 200 هزار دلار برای یکنفر مجرد تا یک خانواده 4 نفره، اقدام به اخذ تابعیت دومینیکا نمایید. اگر از این طریق اقدام نمایید، لازم است تا توجه داشته باشید که ملک خریداری شده باید 5 سال در اختیار شما باشد. مزیت این راهکار بازگشت سرمایه یا فروش ملک به شخص دیگری است که قصد دارد پاسپورت آن را دریافت نماید.

بررسی زبان و هزینه های زندگی در دومینیکا:

به جز موارد بالا، راهکارهای دیگر برای اخذ پاسپورت دومینیکا نظیر زندگی، ازدواج، تحصیل و کار در این کشور وجود دارد. در این شرایط بررسی هزینه ها اهمیت پیدا می کند. به صورت کلی افرادی که از طرق فوق وارد خاک این کشور می شوند لازم است تا به دولت ثابت نمایند برای پرداخت هزینه ها و زندگی در دومینیکا مشکلی ندارند. به طور مثال برای تحصیل در این کشور حدود 15 هزار دلار در سال هزینه های جانبی برآورد می شود. البته توجه به این مهم نیز ضروری است که بسیاری از دانشگاه های این کشور اقدام به ارائه بورسیه تحصیلی نیز می نمایند که هزینه ها را بسیار برای افراد کاهش می دهد.

مزایای اخذ پاسپورت دومینیکا  چیست

مزایای اخذ پاسپورت دومینیکا  چیست

اگر قصد دارید برای اخذ پاسپورت دومینیکا از طریق تحصیل اقدام نمایید، باید به این مورد توجه کنید که زبان رسمی این کشور انگلیسی بوده و این مورد در دانشگاه ها نیز صادق است. برای ورود به دانشگاه های دومینیکا داشتن نمره آیلتس حداقل 6 اجباری می باشد.

مزایای اخذ پاسپورت دومینیکا  چیست؟

اخذ تابعیت دومینیکا دارای مزایای بسیاری است که در زیر به برخی از این موارد اشاره شده است:

  • دریافت پاسپورت دومینیکا در کوتاه ترین زمان ممکن حدود 5 ماه می باشد. “سفیران ملل” کرگزار رسمی نماینده مجاز دولت دومینیکا می تواند پاسپورت دومینیکا را برایتان تهیه نماید.
  • زندگی، تحصیل و حتی اخذ پاسپورت دومینیکا به نسبت سایر کشورها دارای هزینه بسیار کمتری است.
  • رسیدگی به درخواست های اخذ شهروندی و پاسپورت دومینیکا بسیار سریع تر از سایر کشورهایی که برنامه مشابه دارند می باشد.
  • با دریافت پاسپورت دومینیکا می توانید به بیش از 140 کشور دنیا بدون نیاز به ویزا سفر نمایید.
  • تابعیت کشور مادری شما حفظ شده و باطل نمی گردد.
  • در این کشور مالیات بر سرمایه گذاری خارجی و ارث در نظر گرفته نمی شود.
  • تابعیت دومینیکا قابل انتقال به نسل بعدی است.
  • زبان رسمی این کشور انگلیسی است

برای اینکه شما بتوانید اقدام به اخذ پاسپورت دومینیکا نمایید لازم است تا حداقل 18 سال سن داشته و دارای هیچگونه درخواست ردی ویزای اروپا و انگلیس نباشید. همچنین نباید دارای بیماری های مسری و سابقه جرم باشید. اگر مایلید تا والدین و فرزندان خود را نیز در این راستا همراه خود ببرید، نیاز است تا والدین شما بالای 55 سال و فرزندان مجرد شما زیر 30 سال باشند.

اخذ پاسپورت دومینیکا و روش های آن

اخذ پاسپورت دومینیکا و روش های آن

 

سخن نهایی:

با توجه به مواردی که در باب مزایای اخذ پاسپورت دومینیکا در بالا ذکر شد می توان نتیجه گرفت که اخذ تابعیت دومینیکا برای افرادی که مشکل مالی ندارند، یک گزینه عاقلانه ای می باشد. اما این سوال مطرح است که چگونه می توان از یک روش و سیر مطمئن اقدام نمود؟ “سفیران ملل” با سالها تجربه در زمینه اقامت اروپا و خدمات اخذ شهروندی آماده پاسخگویی به عزیزانی است که مایل هستند در سریع ترین زمان ممکن از روش های قانونی ، تابعیت دومینیکا را بدست آورند. لذا با مشاوره با کارشناسان این مجموعه که نسبت به آخرین تبصره های قوانین آگاه هستند، می توانید این اطمینان را داشته باشید که از روشی قابل اطمینان و قانونی اقدام به سرمایه گذاری و اخذ تابعیت دومینیکا نموده اید.