بسیاری از افراد به خوردن دسری شیرین بعد از غذا عادت دارند. برای گروهی این رفتار آنچنان همیشه‌گی و نهادینه شده است که اگر بعد از هر وعده غذایی یک تکه‌ی ولو کوچک شیرینی نخورند، دچار حس ناخوشایندی شده و فکر می‌کنند هضم غذا در آنان با مشکل مواجه خواهد شد. این علاقه به خوردن مواد شیرین بعد از صرف غذا، حس عجیب و غیرقابل توجیهی نیست و مختص به تعداد کمی از افراد نمی‌شود. بسیاری از آدم‌ها در این عادت غذایی شریک هستند. به‌طوری که برخی از رستوران‌ها بعد از سرو غذا به مشتریان خود شیرینی تعارف می‌کنند. می‌گوییم عجیب نیست زیرا خوردن مواد شیرین سبب آزادسازی آندورفین و احساس شادی و شعف در انسان می‌شود و در نتیجه، آن حال خوشی که پس از خوردن دسر به افراد دست می‌دهد، بی‌دلیل نیست.

ناتلی دسرهای لیوانی

اما باید بدانید اغلب دسرها چرب و پرکالری هستند و برای مصرف آن‌ها، طوری که به سلامتتان ضرری نرسد، باید از حجم غذایتان بکاهید یا میزان فعالیت بدنی خود را افزایش دهید. ولی در ميان دسرهاي چرب و شيرين، دسرهای ميوه‌ای به دليل آن‌كه فیبر بيشتري دارند و قند آن‌ها نیز طبیعی است و از طرفی کالری کمی هم دارند و ویتامین زیاد، انتخاب بسیار مناسبی به حساب می‌آیند. پس آن‌ها را از یاد نبرید.

بعضي از دسرها را مي‌توان در ساعات مختلف سرو کرد و به وسیله آن‌ها از مهمانان پذيرايي كرد مانند بستني‌ها یا بعضي از پای‌ها ولي به‌طور كل دسرها بعد از غذا سرو می‌شوند. بعضي از دسرهای سبك را می‌توان همراه با غذا سرو كرد ولي بعضي از دسرها را هم حداقل 30 دقيقه پس از غذا بايد مصرف كرد زيرا اين دسرها به اصطلاح دسرهای سنگين هستند. مانند چيزكيك‌ها يا دسرهای خیلي غنی و خیلی شیرین.

دسرهای لیوانی یکی از انواع دسرهای محبوب به شمار می‌آیند که به خاطر نوع سرو کردن آن‌ها، طرفداران زیادی میان شیرینی‌دوستان دارند. دسرهایی که حتی اگر در یک نوبت مصرف نشوند، به خاطر لیوانی بودن مدل آن‌ها، به راحتی در یخچال قابل نگهداری هستند. دسرهای لیوانی در طعم‌ها و مدل‌های مختلفی آماده می‌شوند. از میوه‌ای گرفته تا شکلاتی. یا کاراملی، خامه‌ای و دسرهای کیکی و ژله‌ای.

دسر لیوانی ناتلی

دسرهای لیوانی شامل طیف وسیعی از انواع دسرهای گرم و سرد، از انواع بستنی‌ها گرفته تا انواع ترایفل، پارفه، پودینگ و … می‌شوند. در اروپا و آمریکا به این گونه از دسرهای پرطرفدار single serve desserts گفته می‌شود. مزیت دسرهای لیوانی نسبت به دسرهای قالبی این است که افراد این فرصت را دارند که بر اساس طعم، تزئین و حجم دسر بتوانند آن را که مناسب و مورد علاقه‌شان است، انتخاب کنند.

قنادی ناتلی یکی از قنادی‌های قدیمی و مشهور در تهران است که انواع شیرینی، کیک و دسرهای مختلف را عرضه می‌کند. محصولات این قنادی علاوه بر کیفیت بالا از تنوع زیاد و ظاهری جذاب و خوب نیز برخوردار هستند. یکی از محصولات این قنادی، دسرهای لیوانی هستند.

دسرهای لیوانی ناتلی در هفده مدل مختلف عرضه می‌شوند. دسرهای لیوانی از لحاظ ظاهری، دسرهای مجلسی محسوب می‌شوند. موردی که در دسرهای لیوانی ناتلی نیز قابل تامل است. لیوان‌های پایه‌دار به همراه دسری که ورقه ورقه داخل لیوان را پر کرده است. ورقه‌هایی از خامه، شکلات، کیک، پودر قهوه، ژله، میوه، پودینگ و خوشمزه‌های دیگر بر حسب نوع دسر انتخابی. تنوع در دسرهای لیوانی ناتلی فقط به نوع دسر ختم نمی‌شود بلکه این تنوع در مدل لیوان‌ها نیز وجود دارد. به‌طوری که این دسرها در شش مدل لیوان مختلف تهیه و آماده می‌شوند. بنابراین میزبانی که تصمیم بگیرد مهمانی خود را با این دسرها هیجان‌انگیزتر برگزار کند برای ایجاد تنوع و چیدمان زیبای میز خود نیز دست بازی دارد و انتخابی راحت‌تر. از طرفی دسرهای لیوانی ناتلی از این لحاظ که تولید روزانه دارند و در تهیه آن‌ها مواد مطلوب و باکیفیت استفاده شده است، می‌توانند انتخابی مطمئن برای مهمانی‌های شما باشند.

دسرهای ناتلی

قنادی ناتلی در تهران چهار شعبه دارد. شعبه مرکزی آن در خیابان سهروردی شمالی قرار دارد و سه تای دیگر در پاسداران، نیاوران و تهران‌پارس. همچنین این قنادی امکان ثبت سفارش محصولات خود را به صورت آنلاین بر روی سایت قنادی قرار داده است. شما می‌توانید با مراجعه به سایت ناتلی هر کدام از انواع شیرینی، کیک یا دسرهای مختلف ناتلی را که خواستید به صورت آنلاین سفارش دهید. اگر در محدوده دلیویری هم بودید که چه بهتر. سفارش شما به صورت رایگان ارسال خواهد شد.