با کیک‌های تی‌اس خاطرات خود را شیرین کنید

محصولات برند کیک تی‌اس (Cake TS)

یکی از جاهای شلوغ شهرهای بزرگ، کافه‌‎های آن هستند. جایی برای دید و بازدید، خلوت کردن، برگزاری جلسه‌های غیررسمی، معاشرت و دورهمی و حتی برگزاری جشن‌های کوچک اما مهم. شما برای انتخاب یک کافه‌ی خوب و مناسب به چه فاکتورهایی دقت می‌کنید؟ محل آن؟ دنجی و طراحی فضای آن؟ یا نکات دیگر؟ مطمئن هستیم اگر این موارد هم برای شما مهم نباشند اما حتما کیفیت و تنوع منوی کافه موردی است که به راحتی از کنار آن نمی‌گذرید و به آن دقت زیادی می‌کنید.

کیک تی‌اس

بنابراین اگر شما صاحب یک کافه هستید، وظیفه دارید برای مشتری خود منوی خوب، خوشمزه و باکیفیتی را تهیه کنید. و فراموش نکنید که مشتریان حتما به دنبال کافه‌ای با حال مناسب می‌گردند. پس اولین قدم شما انتخاب جایی است که منوی کافه‌تان را با محصولات عالی پر کند.

یکی از خوراکی‌های رایجی که در کافه‌ها عرضه می‌شود، انواع کیک‌ها هستند. انواع چیزکیک، براونی، کیک‌های هویج و آلبالو، ترامیسو، کیک‌های شکلاتی و نمونه‌های دیگر. اگر شما به دنبال نمونه‌ای باکیفیت و خوش‌طعم از این کیک‌ها هستید، ما به شما کیک‌های تی‌اس را پیشنهاد می‌کنیم. این کیک‌ها در کارخانه و به صورتی کاملا مکانیزه و روزانه تولید می‌شوند. کیک تی‌اس از معدود شرکت‌های دارنده پروانه‌های بهره‌برداری در زمینه تولید انواع کیک و شیرینی (خشک و تر) است که به سرعت جایگاه مناسب خود را در میان مصرف‌کنندگان کلی و جزئی پیدا کرده و این روزها سخت در تلاش است این جایگاه را با بالا بردن تنوع و کیفیت محصولات خود، ارتقای بیشتری دهد.

کیک تی‌اس

یکی از خصوصیات بارز تی‌اس تنوع بسیار بالای محصولات آن است. بیش از ۳۰ مدل کیک تر و خشک که به زودی چند مدل کیک و شیرینی بسیار کمیاب در ایران هم به این لیست متنوع اضافه خواهد شد. در حال حاضر انواع کیک‌های شکلاتی، میوه‌ای، چیز کیک و مافین در این مرکز صنعتی تولید می شود که هر یک از آنها محبوبیت فراوانی میان مشتریان کافی‌شاپ‌ها، رستوران‌ها و سایر اماکن عمومی برای خود فراهم کرده‌اند. علاوه بر آن، خط تولید کارخانه این انعطاف را نیز دارد که در صورت دریافت سفارشی جدید، برای محصولی خاص که در لیست تولیدات کارخانه موجود نیست، به سرعت آن را تولید کند. از طرفی مواد اولیه مورد استفاده در تولید این کیک‌ها جز تازه‌ترین و مرغوب‌ترین مواد موجود در بازار است، مثلا شکلات به کار رفته در کیک‌های تی‌اس از نوع «بلکودا» تولید شده در کشور بلژیک است که از بهترین‌ها در نوع خود به شمار می‌آید.

محصولات تی‌اس

امتیاز بزرگ دیگر برای کیک‌های تی‌اس این است که به صورت روزانه و براساس سفارش‌های موجود تولید می‌شوند. واحد فروش این برند به صورت روزانه سفارش‌ها را جمع‌آوری می‌کند تا هر روز عصر چرخه تولید این برند راه افتاده و محصولات سفارش شده را برای فردا صبح آماده کند. بنابراین در این شرکت هیچ محصولی بدون سفارش رسمی تولید نمی‌شود و هیچ کدام از این تولیدات ذخیره و انبار هم نمی‌شوند.

علاوه بر کافی‌شاپ‌ها، کیک‌های تی‌اس در جاهای دیگر نیز مشتریان و طرفداران خود را دارند. رستوران‌ها، سفره‌خانه‌های سنتی، بوفه‌ها، هتل‌ها، مجموعه‌های ورزشی، بیمارستان‌ها و تالارهای جشن و مهمانی از این دسته هستند.

شما می‌توانید برای تهیه محصولات تی‌اس به قنادی یا سایت ناتلی مراجعه کنید. البته این‌طور نیست که اگر شما خریدار معمولی بودید و فقط برای مصرف خود خواهان محصولات تی‌اس بودید، برایتان گزینه‌ی خریدی وجود نداشته باشد. شما هم می‌توانید یا با مراجعه‌ی حضوری به قنادی ناتلی یا با سر زدن به سایت این قنادی اقدام به خرید کیک‌های مورد علاقه‌ی خود کنید. ما به شما هم پیشنهاد می‌کنیم این کیک‌ها را به عنوان دسرهایی خوشمزه از دست ندهید. حتما با یک دفعه امتحان کردن آن‌ها از طرفداران همیشه‌گی این کیک‌ها خواهید شد. همان‌طور که مشتریان کافه‌هایی که کیک تی‌اس را یک دفعه امتحان کرده باشند در مراجعه‌های مکرر بعدی خواهان یکی دیگر از کیک‌های شکلاتی، میوه‌ای، چیزکیک‌های متنوع، مافین، تارت و پای، موس و ترامیسو تی‌اس می‌شوند.

دوستان عزیز فراموش نکنید که شما می‌توانید با کیک‌های تی‌اس خاطرات خود را شیرین کنید.