تلفن های رومیزی و بیسیم

 

تلفن‌های رومیزی و بیسیم پاناسونیک دو مدل از تلفن‌های خانگی هستند که توسط این شرکت تولید و روانه بازار می‌شوند. البته این گوشی‌ها را می‌توان در دفاتر کاری، اداره‌ها و شرکت‌های تجاری هم مورد استفاده قرار دارد. با این حال، اصلی‌ترین کاربرد آن‌ها، همچنان به خانه‌ها و استفاده‌های شخصی بازمی‌گردد. امروز و در این مقاله می‌خواهیم به ارزان‌ترین تلفن‌های رومیزی و بیسیم پاناسونیک بپردازیم و آن‌ها را با همدیگر مقایسه کنیم. به عبارتی دیگر، به این سوال پاسخ می‌دهیم که باید چه انتظاراتی از یک تلفن رومیزی ارزان و یک گوشی بیسیم مقرون به صرفه پاناسونیک داشته باشیم؟

قبل از هرچیز به این نکته توجه کنید که معمولا تلفن‌های رومیزی، ارزان‌تر از مدل‌های بیسیم هستند. بنابراین حتی ارزان‌ترین گوشی‌های بیسیم هم از بهترین مدل‌های رومیزی، گران‌تر هستند. البته چند مورد استثنا در این زمینه وجود دارد، با این‌حال اگر به فکر خرید یک تلفن ارزان برای منزل یا دفتر کار خود هستید، بهتر است به سراغ مدل‌های رومیزی پاناسونیک بروید.

ارزان ترین تلفن های رومیزی پاناسونیک

خب ابتدا به سراغ تلفن‌های رومیزی ارزان پاناسونیک می‌رویم و چند مدل‌ از آن‌ها را معرفی می‌کنیم. این مدل‌ها به ترتیب قیمت، از ارزان به گران، فهرست‌بندی شده‌اند:

تلفن رومیزی پاناسونیک KX-TS500MX

اغراق نیست اگر ادعا کنیم که مدل KX-TS500 یکی از ارزان‌ترین تلفن‌های حال حاضر بازار ایران است. این گوشی ساده که حتی بلندگو و صفحه نمایش هم ندارد، دقیقا ما را یاد تلفن‌های چند دهه قبل می‌اندازد. زمانی که تنها کاری که با یک تلفن ثابت می‌توانستیم انجام دهیم، شماره‌گیری و جواب دادن به تماس بود! تلفن TS500 هم دقیقا همین کارایی را دارد و بس! بنابراین اگر به دنبال خرید ساده‌ترین گوشی بازار هستید، باید به سراغ KX-TS500MX بروید.

KX-TS500

اگر برایتان جالب است، بد نیست که این گوشی قابلیت اتصال به دیوار را دارد و از طرفی دیگر، صدای زنگ آن در سه سطح بیصدا، کم و زیاد، قابل تنظیم شدن است. به غیر از این گزینه‌ها، یک کلید Redial هم برای تماس مجدد با آخرین شماره‌ای که گرفته‌اید، روی صفحه کلید دیده می‌شود. از این‌ها که بگذریم، تلفن TS500 فقط به شما اجازه می‌دهد شماره‌گیری کنید و اگر کسی با شما تماس گرفت، به آن جواب بدهید. با خرید این گوشی، باید حتی با کالر آیدی و اسپیکر هم خداحافظی کنید! اما خوبی ماجرا این است که KX-TS500MX بسیار ارزان است.

تلفن رومیزی پاناسونیک KX-T7703X

تلفن رومیزی KX-T7703X هم تا حد زیادی، به سادگی TS500 طراحی شده است. با این حال، به عنوان یک غافلگیری، باید عرض کنیم که این تلفن از یک صفحه نمایش تک سطری برخوردار است که می‌توانید شماره‌ها را روی آن مشاهده کنید. به عبارتی دیگر، با خرید 7703 کالر آیدی خواهید داشت؛ اما همچنان هیچ خبری از اسپیکر و مکالمه بدون دخالت دست نیست. این گوشه دفترچه مخاطبین ندارد؛ با این حال شماره‌هایی که اخیرا با شما تماس گرفته‌اند، در حافظه کالر آیدی ذخیره می‌شوند.

روی صفحه کلید تلفن رومیزی KX-T7703X یک کلید برای بیصدا کردن زنگ دیده می‌شود. با فشار دادن این کلید، تلفن در حالت سایلنت قرار می‌گیرد. برای حرکت در حافظه کالر آیدی و انتخاب شماره‌ها هم دو کلید روی صفحه کلید در نظر گرفته شده‌اند. به غیر از این موارد، هر انتظار دیگری که از یک تلفن رومیزی داشته باشید، 7703 شما را ناامید خواهد کرد. البت باید به این نکته هم توجه داشته باشید که این تلفن ساخت پاناسونیک است. یعنی اینکه هرچقدر هم که ساده باشد، باز هم از کیفیت ساخت و ماندگاری فوق‌العاده‌ای برخوردار است.

تلفن رومیزی پاناسونیک KX-T7705X

توقعات خود را کمی بالاتر ببرید و به دنبال یک تلفن ارزان با پشتیبانی از اسپیکر و بلندگوی اتوماتیک باشید! آن وقت است که باید به سراغ مدل KX-T7705X بروید. این تلفن از نظر کارایی و قابلیت‌ها، تا حد زیادی به مدل 7703 شبیه است؛ با این تفاوت که یک کلید اسپیکر به صفحه کلید آن اضافه شده است. اسپیکر به شما اجازه می‌دهد از طریق بلندگو و بدون برداشتن گوشی تلفن، به مکالمه بپردازید. این قابلیت به ویژه برای بانوان خانه‌دار که ترجیح می‌دهند همزمان با مکالمه‌های تلفنی به کارهای منزل هم رسیدگی کنند، از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

KX-T7705

تلفن 7705 هم مانند دو مدل قبلی، همچنان در ردیف تلفن‌های مقرون به صرفه پاناسونیک قرار می‌گیرد. به این معنی که برای خرید آن، اصلا نیازی به پرداخت هزینه سنگین ندارید! البته در عین حال، این اطمینان را به شما می‌دهیم که در حال مطالعه اطلاعات تلفنی هستید که از نظر کیفیت ساخت، جای هیچ شک و تردیدی را باقی نگذاشته است.

تلفن های بیسیم ارزان پاناسونیک

در میان مدل‌های مختلف تلفن بیسیم که شرکت پاناسونیک طراحی و روانه بازار می‌کند، تلفن‌های ساده و البته مقرون به صرفه‌ای هم یافت می‌شوند. در ادامه با ما همراه باشید تا با 3 مورد از این گوشی‌ها، بیشتر آشنا شویم:

تلفن بی سیم پاناسونیک KX-TGB110

اگر به دنبال یکی از ساده‌ترین گوشی‌‎های بیسیم بازارهای کشورمان هستید، ما به شما KX-TGB110 را معرفی می‌کنیم. این گوشی از نظر قابلیت‌ها و امکانات، حرف زیادی برای گفتن ندارد؛ با این‌حال واقعا کیفیت ساخت و ماندگاری فوق‌العاده‌ای دارد! روی این گوشی، یک صفحه نمایش کوچک 1.4 اینچی تعبیه شده است که اطلاعات مختلف از قبیل شماره افراد تماس گیرنده و شارژ باقیمانده باتری‌ها را به شما نشان می‌دهد. با پر کردن شارژ باتری‌ها، می‌توانید تا 10 ساعت روی شارژدهی گوشی حساب کنید.

KX-TGB110

تلفن بیسیم KX-TGB110 از یک دفترچه مخاطبین اختصاصی برخوردار است که می‌توانید تا سقف 50 شماره را در آن ذخیره کنید، امکان تنظیم صدای زنگ، پشتیبانی از ساعت هشدار و … از دیگر قابلیت‌های این گوشی مقرون به صرفه به شمار می‌روند.

تلفن بی سیم پاناسونیک KX-TG1711

تلفن بیسیم KX-TG1711 هم یکی دیگر از گوشی‌های ارزان و مقرون به صرفه پاناسونیک محسوب می‌شود. اگر از طرفداران تلفن‌های ساده با حداقل امکانات و حداکثر کیفیت هستید، ما به شما 1711 را پیشنهاد می‌کنیم. جالب است بدانید که تلفن از 15 ساعت شارژدهی مکالمه پشتیبانی می‌کند و با وزن کم خود، دست شما را هنگام مکالمه‌های طولانی به هیچ عنوان خسته نمی‌کند. KX-TG1711 در محیط‌های بسته تا 50 متر و در فضاهای باز، 300 متر برد یا آنتن‌دهی دارد.

علاوه بر همه این موارد، می‌توانید شماره 50 نفر از دوستان، اعضای خانواده یا سایر آشناها را در دفترچه مخاطبین اختصاصی تلفن بیسیم پاناسونیک KX-TG1711 ذخیره کنید. ساعت هشدار، کیفیت بالای کلیدها و … از دیگر ویژگی‌های این تلفن خوش‌ساخت به شمار می‌روند.

تلفن بی سیم پاناسونیک KX-TG3411BX

به عنوان آخرین تلفنی که در این مقاله معرفی خواهیم کرد، به سراغ KX-TG3411 می‌رویم. یک تلفن بیسیم که در عین سادگی و قیمت بسیار مناسب، کیفیت فوق‌العاده‌ای را به شما عرضه می‌کند. اگر در خانه یا دفتر کار خود فضای کافی برای قرار دادن این تلفن ندارید، می‌توانید به راحتی آن را روی دیوار نصب کنید. علاوه بر این، نور صفحه نمایش باعث می‌شود حتی در محیط‌‎های تاریک هم به راحتی بتوانید شماره‌های روی نمایش‌گر را بخوانید.

KX-TG3411

دفترچه مخاطبین اختصاصی تلفن بیسیم KX-TG3411 قابلیت ذخیره 50 شماره را دارد. از طرفی دیگر، با پر شدن شارژ باتری‌ها، می‌توانید تا 10 ساعت انتظار شارژدهی مکالمه داشته باشید. امکان تنظیم صدای زنگ، کیفیت صدای مناسب و … از دیگر ویژگی‌های این تلفن مقرون به صرفه پاناسونیک به شمار می‌روند.

مقایسه نهایی

خب همانطور که مشاهده کردید، حتی ساده‌ترین تلفن‌های بیسیم پاناسونیک هم از قابلیت‌هایی مانند صفحه نمایش، امکان تنظیم صدای زنگ، دفترچه مخاطبین و … برخوردار هستند. این در حالیست که مدل‌های رومیزی ارزان، قابلیت خاصی ندارند و صرفا تنها برای مکالمه طراحی شده‌اند. از طرفی دیگر، تلفن‌های رومیزی به مراتب از گوشی‌های بیسیم ارزان‌تر هستند. در نهایت هم باید به این نکته اشاره کنیم که با توجه به قابلیت‌ها و همچنین امکان حرکت در زمان مکالمه، تلفن‌های بیسیم پاناسونیک از مدل‌های رومیزی محبوب‌تر هستند.

در نهایت، انتخاب با شماست. چقدر می‌خواهید هزینه کنید؟ چه امکاناتی مد نظر شما است؟ تلفن خود را برای خانه می‌خواهید یا دفتر کار؟ پاسخ این سوال‌ها در نهایت شما را به سمت انتخاب و خرید یک تلفن ارزان و مناسب پیش خواهد برد.