تعبیر خواب کشمش

دیدن کشمش در خواب به چه معناست؟

تعبیر دیدن کشمش در خواب چیست؟

تعبیر دیدن کشمش زرد در خواب

در خواب کشمش ممکن است نشانه هایی از انگور را نیز ببینید پس اگر در خصوص خواب خود مطمئن هستید تعبیر کشمش را بخوانید در غیراینصورت به تعبیر خواب انگور مراجعه کنید.

  • تعبیر دیدن کشمش سیاه در خواب

دیدن کشمش سیاه در خواب نشانه تبدیل شدن خوشحالی یا شادی به غم و رنج است و برخی از معبرین گرفتن و دادن و خوردن کشمش سیاه را نشانه تیره شدن زندگی و مشکلات جدایی و از دست دادن عزیزان می دانند.

تعبیر خواب انواع کشمش از دیدگاه معبرین مختلف

  • امام صادق 

دیدن کشمش در خواب از دیدگاه امام صادق بر سه وجه است :

  1. مال حلال
  2. منفعت
  3. کسب و معیشت
  • یوسف نبی

دیدن کشمش در خواب نشانه خیر و نیکویی است که دوستان در حق خواب بیننده انجام می دهند.

  • علی مدنی 

دادن و خوردن و گرفتن کشمش سبز در خواب نشانه بدست آوردن پول و موقعیت غیر منتظره ای است که در زندگی خواب بیننده تغییرات اساسی را ایجاد می کند.
اگر فردی در خواب ببیند که کشمش سبز را دور می ریزد نشانه این است که دشمنان وی به سختی تنبیه می شوند.
اگر فردی در خواب ببیند که کشمش سبز از دست مرده می گیرد نشانه این است که از یک خطر در امان می ماند.

تعبیر کشمش

تعبیر کشمش

  • محمد بن سیرین 

اگر فردی در خواب ببیند که کشمش می خورد به اندازه میزان کشمشی که در خواب دیده است منفعت می بیند.

اگر فردی در خواب ببیند که کشمش به کسی می دهد نشانه این است که راحتی به او می رساند.

  • ابراهیم کرمانی 

اگر فردی در خواب کشمش به مقدار زیادی ببیند نشانه این است که مال زیادی را بدست می آورد.

  • طباطبایی 

دیدن خواب کشمش سبز نشانه پیشرفت و موفقیت در زندگی است.

  • شیخ طوسی 

اگر فردی در خواب ببیند که کشمش می خورد نشانه این است که مشاجرات طولانی بین او و همسرش برطرف می شود و بخشی از مشکلات کلافه کننده زناشویی در بین آن ها حل می شود.

اگر فردی در خواب ببیند که به همراه دیگران کشمش می خورد نشانه این است که از رنج و غصه وی کم می شود.

اگر فردی در خواب ببیند که پدر یا مادرش در حال خوردن کشمش سبز هستند نشانه این است که به خواب بیننده کمک می شود و یک حامی بزرگ در زندگی وی پیدا می شود.

همچنین بخوانید: آیا کشمش چاق میکند؟

☺ تعبیر خواب «کشمش» برای من چیست؟

اگر در خواب‌تان «کشمش» را دیده اید اما تعبیرخواب فوق جوابگوی شما نیست ابتدا بخش نظرات را بخوانید و در صورتی که همچنان به تعبیر خواب خود نرسیدید؛ جزئیات خواب‌تان را در بخش نظرات ارسال کنید تا به آن پاسخ مناسبی داده شود.

✚ کاربر گرامی نظرات تکراری پاسخ داده نخواهد شد. لطفاً بخش نظرات را با دقت مطالعه فرمایید.


24 دیدگاه

  1. Minoo

    سلام وقتتون یخسر،
    خواب دیدم تو یه مسیری با مادرم میرفتیم یکی از دوستانشون را دیدیم که دعوتمون کردن بریم خونشون اونجا کشمش تعارف کردن کشمشا پلویی بود و برق میداد،من تو مشتم یکم برداشتم و خوردم،مادرم گفتن کشمش زیادی خالیش خوب نیست نخور کشمشم شیرین بود خوشمزه،منم دیگه نخوردم.ممنون میشم اگر تعبیری داره بازگو کنید

  2. انیس

    سلام وعلیک؛
    من خواب دیدم که با دو تا خواهرم تصمیم گرفتن برن دزدی انگشتر الماس دکان آرایشگری خالم
    من نمی‌دانستم آنها دزدی رفتن منم تعقیب شأن کردم رفتم دیدم اونا داخل سالن آرایشگاه داشتن میگشتن دنبال انگشتر
    بعد من رسیدم بی سروصدا رفتم داخل خود دفتر آرایشگاه خالم رفتم در راهم قفل کردم به پالیدن شروع کردم ولی نمی‌دانستم دنبال چی میگردم
    اول اونجا کشمش سبز پیدا کردم گفتم ۵ دانه کشمش بخورم با خودم گفتم نه روزم باطل میشه بعد از آخر ۷دانه کشمش خوردم یهویی دیدم خالم با پولیس ها رسید بعد دستگیری نکردن چون دزدی نکرده بودم
    از آخر همه منو که میدیدن بهم دزد خطاب میکردن

    ممنون

  3. رویا

    سلام و وقت بخیر،خواب دیدم جاریم مقدار زیادی از کشمش قهوه ای خانه ی مارو ریخت دور،من هم متعجب بودم ولی بهش چیزی نگفتم ولی از اسرافی که شده بود ناراحت بودم،خواهش میکنم تعبیر بفرمایید

  4. انصاری

    سلام من خواب دیدم دارم با بچه هام و مادرم کشمش پاک میکنم نمیدونم چی شد قوطی رب کنار دستمون بود کشمش ها ریخت تو قوطی رب نمیدونستم چکارکنم چندتا از کشمش ها ک کمتر ربی شده بودن را برداشتم مابقی را میخاستم بشورم که ربش بره اما بعد پشیمون شدم

  5. ماه

    بادام بود اون کلمه که فاصله افتاده بهش

  6. ماه

    سلام من خواب دیدم یکی به من داره توی یه کیسه فریزر کشمش سیاه دونه بزرگ، با امو گردو میکشه تا همراهم باشه منم خیلی تمیز لبلس پوشیده بودم تعبیر این چی میشه؟

  7. محمد

    سلام وقت بخیر.خواب دیدم در خانه مان درختی است که مویز قهوه ای خیلی شیرینی دارد و از آن میخورم و به مادرم میدهم.لطفا تعبیرش رو بهم بگید ممنونم

    • تعبیر خواب

      با سلام
      به واسطه این خواب ممکن است تعبیری به این صورت داشته باشد که شما در اینده چیزی را به دست اورید که مالی حلال است و به سر منشا ان رسید که بسیار خوب است.
      سربلند و پیروز باشید

  8. Hamed

    سلام.خواب دیدم در خانه قدیمی پدربزرگم که الان ساخته شده است با پدر بزرگ و مادر بزرگم که فوت شده در همان خانه با شکل قدیمی نشستیم و مادر بزرگم کشمش سبز میخورد و مقدار زیادی کشمش سبز خوش رنگ و تازه که با آب شسته شده بود نیز در جلوی من گذاشته بودند و من هم مقداری از آنها خوردم.میخواستم تعبیرش رو بدونم.متشکرم

    • تعبیر خواب

      با سلام
      در تعبیر خواب گرفتن چیزی از مرده به خیر امده است و همزمان در تعبیر خواب اینکه برای شما کشمش سبز آورند به خیر امده است و از این رو ممکن است به معنای آن باشد که شما در اینده به واسطه ی چیزی از ایشان خیری بهتان برسد و از این رو خیر است.
      سربلند و پیروز باشد

  9. جمالی

    سلام.من در خواب دیدم چند تا موش از سقف خانه افتاد بدنبال آن ریزش فراوان کشمش قهوه ای از سقف که مثل باران می‌بارید اتفاق افتاد البته به همراه افتادن موش‌ها از سوراخ سقف خانه که ادامه دار بود

    • تعبیر خواب

      با سلام
      در تعبیر خواب موش به خیر نیامده است و در تعبیر سقف خانه هم می تواند به معنای ان باشد که نشان از خانواده است و از طرفی در تعبیر خواب کشمش به این معنا امده است که می تواند نشان از تبدیل شادی به غم باشد و از این رو حتما صدقه بدهید.
      سربلند و پیروز باشید

  10. @&@

    سلام من خواب دیدم برادرم که مرده بهم دوتا دونه کشمش داد ولی من نخوردم تعبیرش چیه؟

    • یاسین صداقت

      با سلام
      تعبیر خواب شما نشان بر آن دارد که منفعتی به شما خواهد رسید که شما آن را رد خواهید کرد و باید مراقب باشید.

  11. سحر

    سلام خواب دیدم روز تاسوعاس . من و اقایی ک قصد ازدواج باهم داشتیم در کنار هم هستیم و من یک قابلمه زرشک پلو نذری پختم ک پلو کم بود اما مقدار خیلی زیادی کشمش سیاه روی برنج بود. انقد زیاد بود ک من تعجب کرده بودم. در خواب هر دوی ما بسیار غمگین بودیم. در واقعیت با مخالفت خانواده ایشون رو به رو شدیم اما توان جدایی نداریم میشه لطف کنید تعبیرشو بگید.

    • یاسین صداقت

      با سلام
      تعبیر خواب شما نشان بر مال و منفعت بسیاری است که به شما خواهد رسید و نیک است و اینکه برای برآورده شدن حاجتتان چله یا لطیف به نیت محبت شما به دل آن خانواده بی فتد بگیرید امید است که دلتان شاد شود.
      سربلند و پیروز باشید.

  12. فاطمه

    خواب دیدم من با بابام با دومادمون نشسته بودیم یه قندان بود که نصفش قند بود ویه سمتش کشمش سبز بود یه دونه کشمش سیاه توش بود من برداشتم و خوردم تعبیرش چی میشه؟

    • یاسین صداقت

      با سلام
      تعبیر خواب کشمش سیاه نشان بر تبدیل شدن شادی به غم است و کشمش سیاه به تعبیر معبران نشاز جنگ و نفاق بین زن و همسر هم تعبیر شده است.
      سربلند و پیروز باشید

  13. آیسارادمنش

    من خواب دیدم که من وخواهرکوچیکم داشتیم ازخونه زن عمدبیرون می اومدیم که من چون یکم جلوترحرکت می کردم وخواهرم عقب بودبه اون پردست خواهرم کشمش سبزدادوگفت واسه هردوتون بعدخواهرم همشودادبه من واینکه رنگ کشمشه یه سبز عجیب معنوی بود

    • یاسین صداقت

      با سلام
      تعبیر خواب شما به گفته امام صادق نشان از خیر دارد وه به این صورت است که زن عمویتان به شما خیر و نیکی میخواهد و اینکه کشمش سبز در خواب نشان بر مالو منفعت و کسب روزی است که بسیار نیک است.
      سربلند و پیروز باشید.

  14. لیلا

    سلام خواب دیدم کشمش پلویی یک قابلمه می پزم روی اجاق گذاشتم وچند تا از اون هم خودم تعبیرش چیه؟

    • یاسین صداقت

      با سلام
      تعبیر خواب کشمش به گفته اما صادق _ع_ بر این معنی است که مال حلال نسیبتان خواهد شد از مال منفعتی عظیم کسب خواهید کرد. و معیشت شما رو به خوبی خواهد رفت.
      وه به گفته معبر دیگر علی مدنی : دادن و خوردن و گرفتن کشمش سبز در خواب نشانه بدست آوردن پول و موقعیت غیر منتظره ای است که در زندگی خواب بیننده تغییرات اساسی را ایجاد می کند.
      سربلند و پیروز باشید .

  15. رضا

    سلام خواب دیدم از زمین کشمش واسم درمیات يه سوراخی بود دراون سوراخ باز میکردم میزد بیرون سوراخ تو خونم بود آنطرف اتاق باز يه سوراخی بود فکر میکنم مظاب بود اونم همینطور

    • یاسین صداقت

      با سلام
      تعبیر خواب کشمش بسیار نیک است و به گفته معبران دینی نشان از منفعت است که به شخص بیننده می‌رسد و اینکه اگر شما از کشمش در راه حرام استفاده کنید بر شما عذابی خواهد رسید که در حد مرگ بر شما کشنده خواهد بود.
      سربلند و پیروز باشید.

نظر خود را بیان کنید