رنگ سال ۱۴۰۱

رنگ سال ۱۴۰۱ چیست و با چه رنگ هایی ست می شود؟

رنگ سال 2022 پنتون Veri Peri است . یک رنگ آبی پررنگ پویا با ته رنگ بنفش مایل به قرمز زنده. این همان رنگی است که از هم اکنون در همه جا خواهید دید. پنتون با امید به احساس تجدید در سال 2022، Veri Peri را به عنوان یادآوری برای “در آغوش گرفتن چشم انداز تغییر یافته احتمالات” و اعتماد به امکانات آینده انتخاب کرد. Veri Peri با ترکیب وفاداری و ثبات رنگ آبی با ته رنگ های قرمز روشن، به شما این قدرت را می دهد که با چیزهای جدید آشنا شوید.این رنگ به ما کمک می کند تا این چشم انداز تغییر یافته از احتمالات را در آغوش بگیریم و در حین بازنویسی زندگی خود ما را به روی دید جدیدی باز کند.در ادامه این مقاله توضیح میدهیم رنگ سال ۱۴۰۱ چیست و با چه رنگ هایی ست می شود؟

معنای رنگ سال 1401

ما در دوران دگرگونی زندگی می کنیم. Very Peri نمادی از زرق و برق جهانی لحظه و گذار است که ما از آن عبور می کنیم. همانطور که ما از یک دوره شدید انزوا بیرون می آییم، مفاهیم و استانداردهای ما در حال تغییر هستند و زندگی فیزیکی و دیجیتالی ما به روش های جدیدی ادغام شده است. طراحی دیجیتال به ما کمک می‌کند تا محدودیت‌های واقعیت را گسترش دهیم و دری را به روی دنیای مجازی پویا باز کنیم که در آن می‌توانیم امکانات رنگی جدید را کشف و ایجاد کنیم. با روندهای بازی، محبوبیت روزافزون متاورس و جامعه هنری رو به رشد در فضای دیجیتال  Very Peri ادغام زندگی مدرن و چگونگی تجلی روندهای رنگی در دنیای دیجیتال در دنیای فیزیکی و بالعکس را نشان می دهد.رنگ پنتون سال آنچه در فرهنگ جهانی ما در حال وقوع است، بیان می کند که مردم به دنبال چه چیزی هستند که آن رنگ می تواند به آن امیدوار باشد.

همچنین بخوانید: رنگ عشق برای مردان چیست؟

معنای رنگ سال 1401

تاثیر رنگ سال ۱۴۰۱ بر جهان

ایجاد یک رنگ جدید برای اولین بار در تاریخ برنامه رنگ آموزشی رنگ سال پنتون ما نشان دهنده نوآوری و تحول جهانی است که در حال وقوع است. همانطور که جامعه همچنان رنگ را به عنوان یک شکل مهم ارتباط و راهی برای بیان و تأثیرگذاری بر ایده‌ها و احساسات و تعامل و ارتباط می‌شناسد، پیچیدگی این رنگ آبی قرمز بنفش جدید، امکانات گسترده‌ای را که در برابر ما قرار دارد برجسته می‌کند.رنگ وری پری ته رنگ بنفش و قرمز است، نگرش هیجان‌انگیز، شاد و حضوری پویا را به نمایش می‌گذارد که خلاقیت شجاعانه و بیان تخیلی را تشویق می‌کند.

درباره رنگ سال ۱۴۰۱

فرآیند انتخاب رنگ سال پنتون نیاز به بررسی متفکرانه و تجزیه و تحلیل روند دارد. برای رسیدن به انتخاب هر سال، کارشناسان رنگ پنتون در موسسه رنگ پنتون ™ دنیا را به دنبال تأثیرات رنگ های جدید می گردند. اینها می‌تواند شامل صنعت سرگرمی و فیلم‌های در حال تولید، مجموعه‌های هنری مسافرتی و هنرمندان جدید، مد، تمام زمینه‌های طراحی، مقاصد محبوب سفر، و همچنین سبک‌های زندگی جدید، سبک‌های بازی، و شرایط اجتماعی-اقتصادی باشد. همچنین ممکن است از فناوری‌ها، مواد، بافت‌ها و جلوه‌های جدیدی که بر رنگ، پلت‌فرم‌های رسانه‌های اجتماعی مرتبط و حتی رویدادهای ورزشی آتی که توجه جهانی را به خود جلب می‌کنند، تأثیر بگذارد. رنگ سال پنتون به مدت 23 سال بر توسعه محصول و تصمیمات خرید در صنایع مختلف از جمله مد، مبلمان منزل و طراحی صنعتی و همچنین بسته بندی محصول و طراحی گرافیک تأثیر گذاشته است.

همچنین بخوانید: چوب بامبو چیست و چه خواصی در خانه و در فنگ شویی دارد؟

درباره رنگ سال 1401

درباره موسسه رنگ PANTONE

موسسه رنگ پنتون واحد تجاری در پنتون است که رنگ‌های برتر فصلی را برجسته می‌کند، رنگ سال پنتون را انتخاب می‌کند، روند رنگ‌های جهانی را پیش‌بینی می‌کند و به شرکت‌ها در مورد رنگ برای هویت بصری محصول و برند توصیه می‌کند. موسسه رنگ پنتون از طریق پیش‌بینی‌های روند فصلی، روان‌شناسی رنگ و مشاوره رنگ، با برندهای جهانی همکاری می‌کند تا به طور موثر از قدرت، روانشناسی و احساسات رنگ در استراتژی طراحی خود استفاده کند.

رنگ سال 1401 در خانه

پنتون اخیراً از رنگ سال 2022 خود رونمایی کرده است، و این رنگ با هر چیزی که قبلاً دیده بودیم متفاوت است. این به این دلیل است که Very Peri  یک رنگ اسطوخودوس گرم و پررنگ یک سایه کاملاً جدید است که Pantone از ابتدا اختراع کرده است.اگر فقط می‌خواهید یک قسمت از رنگ Very Peri در خانه‌تان داشته باشید، لوازم شیشه‌ای آبی یا یاسی را انتخاب کنید و آن‌ها را برای تاثیرگذاری در کنار هم قرار دهید، سپس چند ساقه اسطوخودوس اضافه کنید. برای استفاده آسان‌تر از Very Peri، به دنبال کوسن‌ها و رنگ‌های بنفش باشید تا این رنگ را در اتاق نشیمن یا اتاق خواب شما اعمال کنید.اگر نمی خواهید کل فضای زندگی خود را به رنگ سال کنید، رنگ های زیادی وجود دارد که می توانید با سایه Very Peri ترکیب کنید. از آبی تیره گرفته تا رنگ‌های سفید و خاکستری خنثی.

همچنین بخوانید: جدیدترین مدل های کمد دیواری 2021 چیست؟

رنگ سال 1401 در خانه

رنگ 1401 با چه رنگ هایی ست می شود؟

اگر می خواهید بدانید رنگ سال 1041 با چه رنگ هایی ترکیب می شود و چگونه می توانید آن را در استایل خود بگنجانید ادامه این مقاله را مطالعه فرمایید تا با ترکیبات رنگ وری پری آشنا شوید.

برای یک آرایش تازه و تمیز در سال نو، رنگ سفید را با رنگ نفش ترکیب کنید. رنگ سفید را غالب نگه دارید و از تکه های Very Peri استفاده کنید . برای  استفاده  از این رنگ، از جلوه های رنگ راه راه یا هندسی  استفاده کنید. از طرف دیگر، می‌توانید با انتخاب طرح‌های گلدار و نرم برای پارچه‌ها و اکسسوری‌ها، پتانسیل رمانتیک و عجیب Very Peri را در آغوش بگیرید.

همچنین بخوانید: ایده و مدل های تزیین سفره هفت سین ۱۴۰۱ ساده، شیک و لاکچری

رنگ 1401 با چه رنگ هایی ست می شود؟

رنگ‌های صورتی با Very Peri یک نمای داخلی منسجم ایجاد می‌کند. این به این دلیل است که آنها رنگ های مشابهی دارند، بنابراین روی چرخ رنگ کنار هم قرار میگیرند. برای ایجاد یک هارمونی با Very Peri، آن را با رنگ روشن تر یا سایه صورتی هماهنگ کنید که به متمایز شدن آن در خانه و یا استایل شما کمک می کند.اگر می‌خواهید حالت ظریف‌تری ایجاد کنید، سعی کنید رنگ‌های Very Peri و صورتی را در وسایل تزئینی کوچک‌تر مانند کوسن‌ها و گلدان‌ها اضافه کنید.اینها کنتراست بیشتری را به خانه شما می بخشند و در عین حال رنگ های قوی را به ارمغان می آورند.

رنگ آبی نیز یک ترکیب موثر با رنگ بنفش است. در خانه، از بنفش به عنوان رنگ اصلی خود استفاده کنید و سپس از رنگ آبی در لوازم جانبی و مبلمان خود استفاده کنید.

رنگ‌های نارنجی و زرد با Very Peri می‌تواند به زنده‌تر نشان دادن هر یک از این رنگ‌ها کمک کند، زیرا مکمل یکدیگر هستند و روی چرخه رنگ مقابل یکدیگر قرار می‌گیرند.

رنگ های خاکستری و زرد دو رنگ ترکیبی مناسب برای رنگ سال 1401 هستند می توانید بخش های مختلف استایل خود را از این رنگ ها انتخاب کنید.


نظر خود را بیان کنید