با توجه به تبلیغات رسانه ای در مورد اینکه ملایر شهر ملی منبت و شهر جهانی مبل و منبت شده است شاید عزیزانی از سراسر ایران قصد خرید مبلمان را از بازار مبل ملایر داشته باشند ولی با توجه به نبود وقت کافی و هزینه های که در سفر صرف مبشود مایل به سفر به شهر ملایر نباشند و نتوانند از قیمت مناسب در بازار مبل ملایر بهره مند شود .

گروه صنعتی مبلمان محمدی که یکی از کارخانه های بزرگ می باشد و بیشترین تولیدات مبل ملایر از این کارخانه می باشد سعی کرده است با طراحی وب سایت به ادرس moblemohammadi.com  کلیه محصولات بازار مبل ملایر را جهت خرید آنلاین به شما معرفی میکند.

در ادامه این مقاله سعی کرده ایم  در مورد بازار مبل ملایر و تولیدات ونحوه خرید آنلاین مبل از این بازار به شما توضیحاتی داده باشیم .

ثبت ملی و جهانی مبل ملایر

ثبت ملی و جهانی مبل ملایر

صنعت مبل ملایر را هنرمندان منبت کار تشکیل می دهد بهترین منبت کاران جهان در صنعت مبل ملایر مشغول به کار هستند. و به توجه به تلاش و هنر این هنرمندان عزیز و با توجه به پتانسیل های دیگر ملایر در سال 1396 به عنوان شهر ملی منبت ثبت کشوری شد.

در دی ماه 98 با بازدید کارشناسان جهانی صنایع دستی از بازار های مبل ملایر و شهرک تخصصی مبلمان ملایر که هنرمندان صنعت مبل در این شهرک می باشند و هچنین بازدید از کارخانه گروه صنعتی مبلمان محمدی  و بازدید از دانشگاه تخصصی مبل و منبت ملایر که بسیار مورد توجه کارشناسان جهانی قرار گرفت و در بهمن ماه با برسی های دقیق  ملایر را به عنوان شهر جهانی مبل و منبت ثبت کردند .

تولیدات کارخانه های  مبل ملایر

ثبت ملی و جهانی مبل ملایر

ملایر شهری در استان همدان می باشد این شهر با بیش از هزار کارگاه تولیدی  مشغول به فعالیت در زمینه تولید مبلمان و مصنوعات چوبی می باشد .

دراین شهر حدود ده هزار نفر به صورت مستقیم و بیش از بیست هزار نفر به صورت غیر مستقیم در صنعت مبل ملایر مشغول به فعالیت هستند.

ملایر دارای کارخانه های بزرگی در صنعت مبل ملایر می باشد که یکی از این کارخانه بزرگ گروه صنعتی مبلمان محمدی می باشد.

در شهر ملایر انواع مبل کلاسیک ، مبل سلطنتی ،مبل راحتی و انواع سرویس خواب های چوبی و سرویس خواب های ام دی اف تولید میشود.

تولید اصلی مبل ملایر مبلمان سلطنتی و مبل کلاسیک می باشد تولید مبلمان در این شهر منبت دست می باشد و همین امر باعث شناخت مبلمان ملایر شده است.

انواع مبلمانی که در بازار های مبل کشور می بینید در بازار مبل ملایر تولید میشود و با قیمت چند برابر ملایر به خریدار عرضه میگردد.

بازار مبل 32 متری ملایر

ثبت ملی و جهانی مبل ملایر

ملایر دارای بازار مبل بزرگی می باشد که یکی از آنها بازار مبل 32 متری می باشد این بازار داری 250 نمایشگاه فروش می باشد .

در این بازار انواع مصنوعات چوبی مانند مبل کلاسیک ،مبل راحتی ،مبل سلطنتی و انواع سرویس خواب های دونفره و تک نفره عرضه می گردد.

در این بازار بزرگ انواع پارچه های مبلی نیز عرضه می گردد و دیگر دکوراسون منزل نیز در این بازار در حال فعالیت هستند.

یکی از فروشگاه های بزرگ  در بازار مبل 32 متری  که انواع مصنوعات چوبی را عرضه می کند مبل نیما می باشد.

این بازار مبل در ملایر میدان نبوت می باشد.

بازار مبل شهرک تخصصی مبلمان ملایر

ثبت ملی و جهانی مبل ملایر

ملایر داری شهرک تخصصی مبلمان می باشد این شهرک اولین شهرک مبلمان در کشور می باشد این شهرک هشتاد درصد مبلمان ملایر را تولید می کند .بزرگترین کارخانه های تولیدی مبلمان در این شهرک می باشند.

این شهرک تخصصی دارای بیش از سیصد کارگاه فعال می باشد که انواع مبلمان کلاسیک ، مبل سلطنتی ،مبل راحتی و کلیه سرویس خوابهای چوبی و ام دی اف در این شهرک تولید میشود .

این شهرک دارای بیش از صد نمایشگاه می باشد که با حمایت دولت از بخش تولید شروع به فعالیت کرده اند .کلیه نمایشگاه های این شهرک مبلمان را به صورت مستقیم عرضه می کنند .

گروه صنعتی مبلمان محمدی در این شهرک می باشد و یکی از بزرگترین کارخانه های تولیدی می باشد که انواع مصنوعات چوبی را تولید می کند.

این شهرک در ملایر کیلومتر سه جاده همدان واقع می باشد.

بازار مبل خیابان کارخانه قند ملایر

یکی دیگر از بازار های و تولیدی های ملایر خیابان کارخانه قند می باشد که بیشتر این خیابان مشغول به تولید می باشند و حدود به ده نمایشگاه فعال در زمینه مبلمان در این خیابان فعال است .

تولیدات این خیابان انواع مبلمان و سرویس خواب می باشد و دیگر تولیدات این خیابان بجز مبل تولیدات کندوهای چوبی عسل می باشد. که این کندوها نیز به سراسر کشور برای زنبور داران ارسال می گردد.

تولید کنندگان در خیابان کارخانه قند ملایر اکثر مبلهای خود را به صورت خام به فروش می رسانند و در این خیابان خیلی کمتر نسبت به جاهای دیگر مبل اماده عرضه می کنند.

انواع رنگ کاری های مبلمان و انواع رویه کوبی ها و تعمیرکارن مبل در خیابان کارخانه قند فعالیت می کنند و برای تعمیرات نیز میتوانید به این خیابان مراجعه نماید. در این خیابان پارچه های مبلی موجود نمی باشد و برای انتخاب پارچه باید به بازار مبل 32 متری مراجعه شود.

خرید آنلاین مبل از بازار های مبل ملایر

انواع مصنوعات چوبی که در بازار مبل ملایر تولید میشود را شما میتوانید بدون سفر به ملایر و با خرید مستقیم از گروه صنعتی مبلمان محمدی به صورت آنلاین خرید کنید.

در بالا نیز ادرس وب سایت مبلمان محمدی به ادرس moblemohammadi.com را برای شما درج کردیم برای

خرید مبل و دیگر محصولات میتوانید به این وب سایت مراجعه نماید.

خرید آنلاین برای خریدار مزیت های زیادی دارد که در ادامه از آنها برای شما توضیح می دهیم.

یکی از فایده های که خرید آنلاین دارد حذف سفر و هزینه آن است که بجز هزینه های خطرات سفر را نیز به دنبال دارد  و پیشنهاد میشود شما به صورت آنلاین خرید نماید .

از مزیتهای دیگر این خرید این است که شما در خانه خود خرید میکنید میتوانید رنگ و پارچه های انتخابی را برا فضای هارمونی منزل خود ست نماید که بعدا از خرید پشیمان نشوید.

اگر شما بخواهید به شهری سفر کنید و خرید مبل انجام دهید معمولا سه روز باید در یک بازار مبل بچرخید تا بتوانید خرید خوب و مورد دلخواه خود را انجام دهید ولی با وب سایت خرید آنلاین مبلمان میتوانید به صورت آنلاین کلیه محصولات را در منزل خود خرید کنید و از خرید خود لذت ببرید.

باز اگر قصد سفر داشتید نیز میتوانید ازنمایشگاه بزرگ گروه صنعتی مبلمان محمدی بازدید کنید واز خرید مطمئن خود رضایت کامل را داشته باشید.