احتمالا شما که این مقاله رو دنبال می کنید طرز تهیه قهوه و یا انواع کافی رو دوست دارید. بدیهی ست که قهوه و انواع نوشیدنی های خوشمزه قوانین خاص برای تهیه خودشون دارند. قوانینی که دقت کردن به آن می تواند طعم و مزه این نوشیدنی ها را به طرز چشم گیری تغییر دهد و هنگام نوشیدن لذت بیشتری از آن ببرید. سایت فرکافی یک سایت مرجع برای کافه داری همچنین علاقه مندان به دانستنی های تغذیه و آشپزی می باشد. و در آن می توانید آموزش های زیادی درباره طرز تهیه غذا و نوشیدنی از جمله قهوه را دنبال کنید.

طرز تهیه قهوه

طرز تهیه قهوه و کافه داری

طرز تهیه قهوه های مختلف

قهوه ها انواع مختلفی دارند معمولا ده ها نوع قهوه در کافه های ایران و جهان تهیه می شود. قهوه هایی با نام های: قهوه اسپرسو ، کافه لاته، قهوه ترک، قهوه فرانسه، کاپوچینو و … شاید در ابتدا فکر کنید طرز ساخت قهوه بسیار سخت و وقت گیر باشد. نگران نباشید درست کردن قهوه آنقدر که فکر می کنید سخت نیست! شما ابتدا باید انتخاب کنید کدام قهوه را بیشتر دوست دارید؟ سایت فرکافی به آدرس 4Coffee.ir مقالات متنوع برای شما تدارک دیده است و شما با مراجعه به این سایت کافه داری و تغذیه می توانید با توجه به ذائقه خود طرز تهیه قهوه های گوناگون را  مطالعه کنید.

طرز تهیه غذاهای ایرانی و انواع کباب

غذاهای لذیذ ایرانی نیز هر کدام ملزومات و شیوه های مختلف برای تهیه دارند. دستور پخت غذای سنتی ایرانی مانند طرز تهیه کباب دیگی نیاز به تجارب و نکات ریز و درشتی دارد که این موارد هم در سایت فرکافی قرار گرفته شده است. سایت فرکافی با مقالات آموزش طرز تهیه غذاهای ایرانی می تواند گزینه ای خوب برای کافه داران ، رستوران داران و یا علاقه مندان به آشپزی باشد.

طرز تهیه کباب دیگی

طرز تهیه کباب دیگی

انواع کباب، غذاهای سنتی ایرانی، تابه ها و… که دستورالعمل و دستور پخت غذاها کاملا همراه با عکس و توضیحات در اختیار کاربران این سایت قرار گرفته است. همچنین تیم سایت کافه رستوران فرکافی از علاقه مندان دعوت می نماید تا درصورتی که طرز پخت غذای مورد نظر یا طرز تهیه قهوه خاص خود را در سایت پیدا نکردند ، درخواست آن را برای تیم فرکافی ارسال نمایند تا در اسرع وقت در سایت قرار گیرد.

منبع : http://www.4coffee.ir