mosbatesabz مکمل

نحوه مصرف مکمل کراتین

نحوه صحیح مصرف مکمل کراتین

یکی از دغدغه های ورزشکاران تهیه مکمل های اصل و مرغوب است. همانطور که می دانید، کراتین یکی از مکمل های پر مصرف و رایج در بین بدنسازان است.

خبر خوب تیم مثبت سبز برای همه ورزشکاران عزیز این است که به راحتی و فقط با یک کلیک می توانند به داروخانه آنلاین مثبت سبز مراجعه نموده و از انواع مکمل بدنسازی در طعم ها و برندهای گوناگون و در نهایت اطمینان از اورجینال بودن محصول، خرید آسان و مطمئنی داشته باشند.

کراتین چیست و از کجا شروع شد؟

کراتین یک آمینو اسید است که به طور طبیعی در بدن وجود دارد و برای اولین بار در سال 1992 مکمل کراتین در آمریکا توسط شخصی به نام هریس و همراهانش مورد استفاده قرار گرفت.

کراتین یک منبع عالی برای تامین انرژی و یکی از پر کاربرد ترین مکمل های بدنسازی برای ساخت عضلات و افزایش توان و تحمل ورزشی محسوب می گردد، که از راه کلیه ها دفع می گردد. همچنین نحوه مصرف کراتین از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

نحوه مصرف کراتین چگونه است؟

مکمل کراتین به روش های گوناگون و در ترکیب با مواد مختلف مصرف می شود. در این نوشتار نحوه مصرف کراتین با شیر، آب و آب میوه را شرح خواهیم داد.

مصرف کراتین با نوشیدنی های شیرین به منظور افزایش سطح انسولین در بدن صورت می گیرد. اما وزنه برداران و بدنسازانی که رژیم بدون قند و شکر دارند مناسب است، کراتین را با آب و یا شیر ترکیب کرده و مصرف نمایند.

مقدار 5 گرم کراتین را با 200 تا 250 میلی گرم آب مخلوط کرده و این مقدار را 4 مرتبه در روز به مدت 4 تا 5 روز ادامه دهید و پس از آن می توانید دوز مصرف را به 2 تا 3 بار در روز کاهش دهید.

درجه حرارت آب موضوعی است که اکثرا بر این باورند که آب گرم باعث افزایش جذب کراتین می شود، که کاملا اشتباه است و گرما فقط کراتین را کمی بیشتر در آب حل می کند و تاثیری در جذب آن در بدن ندارد.

طی صحبت با اشخاصی که کراتین را با شیر مصرف می کنند به این نتیجه رسیدیم که به دلیل وجود لاکتوز موجود در شیر ممکن است ترکیب کراتین با شیر، با افزایش میزان جذب در بدن همراه باشد.

خرید اینترنتی مکمل گلوتامین برای بدنسازی

mosbatesabz مکمل بدنسازی

خرید اینترنتی مکمل گلوتامین برای بدنسازی

خرید اینترنتی مکمل گلوتامین برای بدنسازی

مکمل گلوتامین از جمله مکمل های اساسی و محبوب در بدنسازی می باشد که ورزشکاران زیادی میل به خرید و استفاده از آن دارند. شما می توانید برای داشتن انرژی زیاد با توجه به دستور پزشک یا مربی خود، به سهولت یک کلیک این مکمل معروف و محبوب را در برندها، طعم ها و حجم های مختلف از داروخانه آنلاین مثبت سبز تهیه و درب منزل تحویل بگیرید.

گلوتامین چیست؟

گلوتامین را می توان فراوان ترین اسید آمینه موجود در عضلات اسکلتی بدن دانست. می توان گفت بیش از ۶۱ درصد از کل اسید آمینه های موجود در عضلات اسکلتی از نوع گلوتامین هستند. زمانی که به تمرینات شدید و طاقت فرسا می پردازید از میزان گلوتامین موجود در عضلات و حتی کل بدن کاسته شده و همین مسئله نیز با افت محسوس قدرت بدنی و ضعف عمومی و با به تاخیر افتادن ریکاوری همراه می شود.

توصیه:

در مصرف این مکمل گلوتامین هم همانند دیگر مکمل ها رعایت حد تعادل را داشته باشید. استفاده از دزهای غیر معقول و سنگین این مکمل ممکن است منجر به بروز دردهای شکمی و اختلال در کارکرد طبیعی دستگاه گوارش گردد.

پودر گلوتامین اپتیموم نوتریشن:

گلوتامین

این پودر بدون طعم بوده و درحجم 300 گرم در مثبت سبز موجود می باشد.

پودر گلوتامین ماسل فارم:

گلوتامین

پودر گلوتامین ماسل حاوی گلوتامین کمپلکس زود جذب، کیفیت و خلوص بسیار بالا، ریکاوری سریعتر عضلات و سروینگ ۶۰ وعده ای می باشد.

قرص گلوکزآمین کندروایتین ام.اس.ام کارن:

گلوتامین

این قرص 60 عددی در دسترس ورزشکاران می باشد. قرص گلوکزآمین کندروایتین ام.اس.ام کارن، حاوی ترکیبات ارزشمندی از جمله گلوکزآمین سولفات، کندروایتین سولفات و متیل سولفونیل متان (MSM) می باشد که علاوه بر تسکین درد و کاهش اسپاسم عضلانی به حفظ و ترمیم مفاصل در مقابل آسیب های ورزشی نیز کمک می نماید.

کپسول ال- گلوتامین کارن:

گلوتامین

کپسول ال- گلوتامین کارن در بسته بندی 120 عددی موجود است. این محصول هم به عنوان مکمل ورزشی و هم به عنوان مکمل گیاهی مورد استفاده قرار می گیرد. گلوتامین سبب ویژگی های برجسته اش خواص دارویی بی شماری دارد. مکمل ال گلوتامین جهت افزایش کارایی بدن، پیشگیری از بروز خستگی، کمک به افزایش حجم و قدرت عضلات مورد استفاده قرار می گیرد.

پودر گلوتامین + ویتامین C اپکس:

گلوتامین

پودر گلوتامین + ویتامین C اپکس در دو طعم بلوبری و تمشک در حجم 400 گرم در دسترس می باشد. ترکیب گلوتامین و ویتامین C موجب تقویت سیستم ایمنی ورزشکاران می شود.

پودر عضله سازی ال گلوتامین اپکس:

گلوتامین

پودر عضله سازی ال گلوتامین اپکس تشکیل شده از ال گلوتامین خالص با میزان جذب بالاست که باعث شکل گیری و رشد بهتر عضلات، ترمیم و بازسازی دوباره آمینو اسیدهای تحلیل رفته عضلات بعد از تمرین و همچنین بالا بردن مصونیت و مقاومت دستگاه گوارش می گردد.

برخی داروخانه های اینترنتی چون داروخانه آنلاین مثبت سبز در کنار تمام ویژگی های تایید شده این فضا، به یک مجله پزشکی مثبت سبز نیز مجهز است که در کنار فعالیت اصلی، به هموطنان اطلاعات به روز شده در تمام زمینه های پر جست و جو را به زبانی ساده داده و محصولات مرتبط با آن را معرفی می کند.

منبع: https://mosbatesabz.com