یکی از اصلی ترین مواردی که هنگام پوشیدن لباس  زیبا و شیک، باید آن را رعایت کنید، اهمیت دادن به لباس هایی است که در داخل خانه می پوشید. این لباس ها به همان اندازه ی لباس های رسمی و بیرون از خانه مهم هستند و بایدبرای آن ها هم وقت بگذارید.

متاسفانه خیلی از افراد هستند فقط هنگام خرید لباس های مجلسی و بیرون از خانه توجه کافی را به خرج می دهند و حساسیت بالایی دارند اما برای لباس های داخل خانه آنچنان اهمیت نمی دهند و هر چه که به چشمشان می خورد را میخرند و می پوشند.

اما این حقیقت را نمی توان کتمان کرد که هر فرد خوش لباسی داخل خانه یا خارج خانه برای او فرقی ندارد و در هر صورت بدن خود را لایق این می داند که باید در هر مکانی لباس های زیبا و شیک تنش کند. یک باور غلطی که بین مردم جا افتاده، این است که با خود می گویند در داخل خانه که با مردم سر و کار ندارم پس فرقی نمی کند چه لباسی بپوشم، اما چنین طرز فکری صحیح و درست نیست.

در خانه هم باید همیشه لباس های تمیز و شیکی را بر تن کرد. برای این که در خانه هم زیبا به نظر برسید باید لباس های شیک و متناسب با وزن و سایز خود انتخاب کنید. سعی کنید هنگام خرید لباس خانگی هم همانند لباس های مجلسی و بیرون از خانه حساسیت لازمه را به خرج دهید چون بعضی از این لباس ها الیاف و دوخت مناسبی ندارند به همین دلیل موجب حساسیت و التهاب پوستی می شود.

البته این تنها نکته نیست و بانشستن و بلند شدن های پی در پی، محل دوخت لباس و لایه ها از هم باز می شوند و سریع خراب می شوند و شما مجبورید به صورت مستمر لباس را ترمیم کنید و دوباره مورد استفاده قرار دهید.

برای این که بتوانید یک لباس خانگی شیک و زیبا انتخاب کنید می توانید هنگام خرید به جنس پارچه، سایز لباس، رنگ و ترکیب و نحوه ست کردن آها دقت کنید تا بتوانید یک انتخاب خوب و مناسب داشته باشید.اگر در خانه شما افراد مذکر و بالغی وجود داشته باشد می توانید لباس های خانگی ایرانی یا با حجاب را انتخاب و خریداری کنید.

چون این دسته از لباس های خانگی پوشیده هستند و در صورت استفاده از آن ها حس آرامش و راحتی بیشتری خواهید داشت، اگر چنین شرایطی در خانه شما وجود دارد می توانید از لباس های شیک و با حجاب استفاده کنید.
images_1708595666_65d719d2a983c.jpg

حجاب می تواند به شیک پوش بودن در خانه کمک کند؟

حتما لازم نیست برای خرید لباس های پوشیده به سراغ مدل های قدیمی تر بروید. امروزه لباس های متنوعی تولید و روانه بازار شده اند که در حین این که پوشش مناسبی دارند می توانند استایل شما را در خانه جذاب تر از قبل کنند. قطعا خانم ها دنبال لباس هایی هستند که در مهمانی های خانوادگی یا خودمانی علاوه بر این که به رعایت حجاب آن ها کمک کند به آن ها ظاهری شیک و زیبا را نیز بدهد.

شما به راحتی می توانید با اضافه کردن عناصر مختلف به لباس خود مانند شال و روسری به استایل خانگی خود چند پله اضافه تر کنید و ظاهری جذاب تر داشته باشید. فقط کافیت لباس خود را انتخاب کنید و بر اساس آن یک شال یا روسری با توجه به استایل و رنگ انتخاب کنید. البته این مورد هم لازم به ذکر است که امروزه لباس های شیک و زیبا و در عین حال پوشیده مختلفی تولید و روانه بازار شده اند که شما می توانید بسته به سلیقه ای که دارید انتخاب و خریداری کنید.

انتخاب لباس های خانگی تا حدی به اندامتان نیز وابسته است و این نکته هائز اهمیت است که لباس های خانه با لباس هایی که بیرون از خانه می پوشید متفاوت هستند و لباس های چسبناک و تنگ به جز حس ناخوشانید چیز دیگری برایتان نخواهند داشت.

به همین دلیل سعی کنید لباس هایی انتخاب کنید که کمی آزاد تر از لباس های بیرون باشند تا احساس راحتی داشته باشید. اگر لباس هایی که انتخاب و خریداری می کنید از کیفیت پایین و جنس نامرغوب برخوردار باشند ممکن است با مشکلاتی همچون آب رفتن لباس، رنگ پریدگی و… همراه باشند.

به همین دلیل بهتر است برای خودتان ارزش قائل باشید و لباس های خوب و مرغوب خریداری کنید، چون در نهایت این شما هستیند که باید حس رضایت داشته باشید نه دیگران.

images_1708595674_65d719da85442.jpg

چگونه با لباس های خانگی شیک پوش باشیم؟

همانطور که در ابتدای این مطلب گفته شده لباس های خانگی محدود نیستند و مدل های مختلفی همچون پیراهن ها، دامن ها و … شامل می شوند و هر یک در نوع خود می توانند تاثیر زیادی روی راحتی و زیبایی پوشش شما بگذارند.

خیلی از خانم ها از تکراری شدن لباس های خانگی خود آزرده خاطر هستند اما شما می توانید به راحتی با ترکیب کردن لباس های مختلفی که در کمد دارید ست های جذابی را به وجود آورید.

برای مثال می توانید لباس هایتان را جوری انتخاب کنید که بتوانید با سایر لباس هایی که دارید استفاده کنید یا به زبانی دیگر با هم ست کنید و ترکیبی جدید به وجود آورید فقط کافیست به رنگ ها و مدل ها توجه کنید و قوه خلاقیت خود را به کار بی اندازید و ست هایی جذاب را برای خود خلق کنید.

ست هایی که پوشیده هستند را می توانید به راحتی در جمع های خانوادگی بپوشید و در کنار زیبایی استایل متفاوتی هم به همراه داشته باشید.

تنها نکته ای که در آخر نیاز است دوباره بیان کنیم این است که از خرید لباس‌ های تنگ جلوگیری کنید؛ چون این مدل از لباس‌ ها، راحتی را به همراه ندارند و این اجازه را به شما نمی ‌دهند که از لباس‌های خود نهایت لذت را ببرید.

منبع: https://bafilo.com/homewear

images_1708595688_65d719e809b49.jpg