شماره پیامک اعتراض یارانه

شماره پیامک اعتراض به یارانه معیشتی

برای ثبت کردن اعتراض خود نسبت به حذف یارانه و دهک بندی باید به سامانه اعتراض یارانه معیشتی مراجعه کنید و در آن جا اعتراض خود را ثبت کنید.

برخی از افراد هستند که به دلیل ناتوانی کار کردن با سایت و دلایل دیگر دنبال روشی دیگر مانند پیامک و … هستند که متاسفانه چنین روش های جایگزینی برای سایت جهت ثبت اعتراض های مردم هنوز در نظر گرفته نشده و برای ثبت اعتراض به یارانه معیشتی با شماره پیامک و راه های دیگر وجود ندارد.

کسانی که از یارانه جامانده اند:

در ایران افرادی هستند که از یارانه جدید جامانده اند ولی طبق اخبار ها و گفتگو های صورت گرفته به کسانی که یارانه ثبت نام نکرده اند و از دریافت یارانه جدید جا مانده اند، وقتی دولت اعلام کند می توانند به ثبت نام و استفاده از یارانه جدید بهره مند شوند.

همچنین بخوانید: نحوه اعتراض به دهک بندی یارانه جدید

بعد از ثبت نام افرادی که درخواست گرفتن یارانه جدید را دارند، دولت مشخصات آن ها را بررسی کرده و طبق دهکی که در آن قرار گرفته اند یارانه 300 هزار تومانی یا 400 هزار تومانی به آن ها تعلق پیدا می کند.

نکته ای وجود دارد این است که اگر افراد جزء سه دسته اول دهک باشند به آن ها یارانه تعلق نمی گیرد.

نکته بعدی این است ک افرادی که یارانه جدید را پس از اعلام دولت ثبت نام کردند و دهک بندی آن ها مشخص شد و مشخصات آن ها بررسی شد یارانه معیشتی قبلی را نیز برای آن ها واریز می کنند.

سخن آخر

راه های اعتراض فقط سایت است که هر کسی خواست اعتراض کند باید وارد سایت شود و اعتراض خود را به ثبت برساند. در این پست ما سعی داشتیم راه های اعتراض پیامکی را به شما بگوییم و کسانی که از یارانه جا مانده اند را راهنمایی کنیم تا چه کاری انجام دهند. امیدواریم مورد پسند شما قرار گرفه باشد.


10 دیدگاه

  1. جمشید عباسی

    فقط فقط بخاطر خدا بدبخت وبیمارم دستم جای بند نیست لطفا دستور فرماید رایانه من واریز شود باتشکر

  2. جمشید عباسی

    باسلام خدمت مسولین محترم منی که خونه ندارم مستاجرم درآمدی هم ندارم چرا رایانه من قطع است خدا راخوش نمیادبیماری دیابت هم دارم با این وضع چکار کنم لطفامسولین محترم رسیدگی کنند.بخاطر خدا باتشکر

  3. جمشید عباسی

    با سلام و احترام بنده مستاجر هستم بیکاروبیماری دیابت هم دارم نمیتونم کارکنم چرا رایانه من قطع است لطفا دستور فرماید واریز شود باتشکر

  4. ثروت شاهماری سوها1464598584

    سلام یارانه ما از تاریخ شهریورماه تامهر ماه نریختن چون کارت ما انصار بود کردن سپه به اشتباه بستیم ومن افتادم زندان و تنها در آمدم حقوقم می باشد به چند جا مراجعه کردم گفتند اعتراض کنید لطفاً رسیدگی کنید ممنون

  5. رقیه محسنی

    سلام عرض ادب خدمت شما سروران گرامی من هفت سال پیش یه حواله ماشین داشتم که اونو فروختم اما خریدار بعد پنج سال نیومد تا ماشین را به نامش بزنم بعد هفت سال شکایت کردم و ماشین رو فرستادم پارکینگ تا راننده پیدا شد و اومد و کارها رو انجام داد الان دو ماه ماشین فک پلاک شده اما هنوز اسم من تو سایت یارانه هست که ماشین دارم به خدا هیچ ماشینی به نام من نیست یارانه منو قطع کردند من معلول جسمی و حرکتی خیلی شدید هم هستم و درآمد خاصی ندارم الان باید چیکار کنم تا اسم ماشین از لیست یارانه ها حذف بشه ممنون میشم کمکم کنید

  6. چنگیز

    باسلام،تا الان یارانه ۴۰۰هزار تومانی گرفتم.چرا الان شده ۳۰۰ هزار تومانی.مگه چه اتفاقی افتاده این دهک بندی بر چه اساسی هست.

  7. اصغر

    سلام.من بازنشسته حداقل بگیر تامین اجتماعی هستم.سهام عدالت ندارم..منزل ندارم..دولت هنوز حقوق ممن را تایید نکرده و با اینکه همه اجناس ۲۰۰ برابر اضافا شده من هنوز حقوق پارسال را میگیرم..۳ ماه هست یارانم را هم قطع کردید..مگر شما مال این مملکت نیستید..من با این حقوق حداقل چکار کنم.این دولت راه صد ساله را یک شبه رفت..جونمون به لبمون رسیده تا حالا دولت به این بی فکری کسی ندیده..دولتی که همه چیزو خودش گرون میکنه یعنی چه..چیزی که در مقابلش نمی دهید همین چندر غاز هم که هست را هم قطع میکنید..آخر انصافتون کجا رفته؟؟

  8. سنا

    سایتش چیه دیگه من ک هر چی دارد میشم مشخصات‌ وارد میکنم نمیشه الان من میخوام ببینم چرا برا منی ک اینقد بی دست بالم چرا ۳۰۰ ریختن

  9. حاتم حمیدی.

    سلام سرپرست و از جاماندگان یارانه معیشتی هستم.. جدیدا در سامانه معیشتی ثبت نام کردم.و دارای 3فرزند هستم. وبه علت کندی و اشکال در سامانه نتوانستم بچه های خود را ثبت کنم فقط من همسرم در سامانه ثبت شدیم… ایا امکان ویرایش و ثبت خانواده ام میباشم یا خیر… راه کاری برای مشکل من بیابیید… ده سال یارانه نداشتم و با این گرانی واقعا بهش احتیاج دارم..

  10. علی

    با سلام خدمت شما من یک کارگر ساده هستم با در امد خیلی کم و با دو فرزند با این همه مشكلات زندگی مادرمم خرجش با منه دیگه یک پراید مدل پایین دارم که هر روز خرابه هنوز نتونستم براش یک جفت لاستیک بخرم دیسک صفحه هم ندار ه شما بگین با این همه مشكلات وشرایط بد اقتصادي چگونه میتوانم امرار معاش کنم روزی خدا تومان خرج دوا و دارو ی مادرم هست تازه خرج خانواده هم به کنار با چه درامدی من میتونم خرج بدم و حقوق بگیر هم نیستم و کارمند دولت هم نیستم حقوق ثابت هم ندارم لطفا رسیدگی کنید

نظر خود را بیان کنید