جشنواره دوستانه‌تر سفر کنیم ژیوار

یک جشنواره عالی برای عاشقان مسافرت و گردش

insta

جشنواره دوستانه تر سفر کنیم از این قرار است:
بهترین عکس از لحظات شیرین دوستی تان را با هشتگ #ژیواریا در صفحه ی اینستاگرام خودتان منتشر کنید. با انتشار هر عکس هزار تومان برای مداوای کودکان سرطانی از سمت ژیوار به حساب یکی از موسسات درمان کودکان سرطانی واریز می شود. در ضمن اگر عکستان به انتخاب ژیوار برگزیده شود، یک سفر رایگان با بهترین دوستت در تور تعطیلات خرداد مهمان ژیوار هستید. پس لحظه ها را دریابید و تصویر به یاد ماندنی از آلبوم خاطرات دوستی تان را با دوستان ژیواری به اشتراک بگذارید.

تور سوباتان

تور سوباتان، بهشت ایران

اگر بگوییم که زیباترین جای ایران در تعطیلات خرداد94 مسیر پیاده روی دریاچه نئور به سوباتان است اغراق نکرده ایم. بکرترین و زیباترین چشم اندازهای کوهستانی و جنگلی را می توان در تور سوباتان و دریاچه نئور مشاهد کرد. در این تور چند روزه از دریا، دریاچه جنگل کوهستان و آبشار و مرتع بازدید به عمل می آید.

ییلاق سوباتان در مرز استان اردبیل و گیلان واقع شده و به دلیل دسترسی سخت و ارتفاع زیاد هنوز بکر مانده است. منظره مراتع سرسبز با رنگ آمیزی گل های رنگارنگ، و تشکیل اقیانوسی از ابر در چشم اندازها، گله های اسب های رها در دامنه ها، عشایر شاهسون، پرندگان خوش صدا، غذاهای خوشمزه و… همه و همه باعث می شود که تور سوباتان و دریاچه نئور را در تعطیلات خرداد94 زیباترین تور فصل بدانیم.

در تور چهار روزه دریاچه نئور به سوباتان برنامه مان را با پیاده روی از دریاچه نئور به سوباتان آغاز میکنیم. ابتدا قسمتی از مسیر را با وانت پیموده و سپس با پای پیاده ادامه مسیر می دهیم.ناهار را در دل دشت های پر گل آلاله و در کنار غلغله چشم های جوشان می خوریم و در حوالی غروب به سوباتان می رسیم.

شب هنگام بعد از خوردن شام خوشمزه محلی و برپایی آتش و تماشای سو سوی ستارگان روز زیبای خود را به پایان می بریم.

روزهای دوم و سوم از آبشار چشم اندازهای کوهستانی و چشم اندازهای جنگلی بازدید می کنیم.روزها پیاده روی و عکاسی می کنیم و غذاهای خوشمزه می خوریم.

روز آخر از مسیر دیگری به استان گیلان پا میگذاریم.با استفاده از خودروهای محلی سه ساعت به سمت دریا می رویم تا به شهر لیسار برسیم.در کافه ای در کنار رودخانه توقف کرده و چای خوشمزه ای می نوشیم بعد از آن به لیسار می رسیم. و از یک جاده دیگر بازدید کرده و به سمت تهران باز میگردیم.

تور سوباتان فرصتی ست که سالی یک بار بیشتر بدست نمی آید و باید قدر آن را دانست و چشم ها را از آن زیبایی ها سیراب کرد.