فواید استفاده از عینک آفتابی استاندارد را بشناسید

استفاده از بعضی اکسسوری‌ها در سال‌های 2020 و 2021 جدا از داشتن جنبه‌ی محافظتی تا حد زیادی جنبه زیبایی به خود گرفته‌اند.

عینک‌های دودی یا همان عینک آفتابی از آن دسته اکسسوری‌هایی به شمار می‌روند که طی چند سال اخیر بیشتر به یکی از مشخصه‌های اصلی stylish یا خوش استایل بودن تبدیل شده است. جنبه‌های مثبت استفاده از عینک آفتابی هم از نظر زیبایی شناختی و هم مسائل مربوط به سلامتی چشم‌ها بسیار زیاد است. بسیار مهم است عینکی که می‌خرید چشم‌هایتان را از مضرات تابش خورشید حفظ کند. عینک‌های برند از استانداردهای لازم برای حفظ سلامت چشم‌ها برخوردار هستند. در این مقاله قصد داریم جنبه‌های مختلف استفاده از عینک‌های آفتابی را بیشتر برایتان شرح دهیم.

تا انتهای این مقاله همراه ما باشید تا دلایل اصلی برای خرید یک عینک آفتابی مردانه برند و عینک آفتابی زنانه اصل را به شما بگوییم.

مزایای استفاده از عینک دودی

در گذشته اکثریت فکر می‌کردند فقط در روزهای گرم و آفتابی باید از عینک‌های دودی استفاده کرد. به چند دلیل امروزه این تفکر در بین عامه مردم منسوخ شده است. یکی از اصلی ترین دلایل از بین رفتن این طرز فکر این است که حتی در روزهای ابری که خورشید را در آسمان نمی­بینیم هم اشعه‌های مضر خورشید از جمله UV به زمین می‌رسد. بنابراین توصیه می‌شود برای محافظت از چشم‌ها در مقابل بیماری‌های چشمی که بر اثر اشعه‌های مضر خورشید ایجاد می­­شود از عینک‌های مخصوصی با شیشه‌های مناسب استفاده شود. بنابراین برای زدن عینک دودی فصل ملاک نیست البته در فصل تابستان تابش خورشید به زمین به صورت عمود است از این جهت عدم استفاده از عینک دودی مناسب سرعت تبخیر آب چشم را بالا می­برد و احتمال ایجاد بیماری‌های چشمی بیشتر خواهد شد.

دلیل دیگر برای استفاده از عینک دودی بر مد و استاندارد استایلیش و شیک بودن استایل شما خواهد بود. چه در فصل‌های گرم چه فصول سرد، عینک دودی یک اکسسوری جذاب برای شما محسوب می شود. در ادامه چند سبک مختف از استایل‌های هر فصل به همراه عینک دودی را بررسی می‌کنیم.

استایل زمستانی و عینک آفتابی

فواید استفاده از عینک آفتابی استاندارد را بشناسید

استایل‌های زمستانی مردانه همراه با اور کت‌های فوتر و اکسسوری‌هایی مثل دستبندهای چرمی و ساعت از استایل‌های جذابی است که همراه با عینک دودی می­توانید داشته باشید. عینک های طرح مربعی و ویفر برند ریبن یا دیور متناسب با فرم چهره­تان با این استایل‌ها همخوانی زیادی دارند. بهتر است ترکیب رنگ استفاده شده برای این استایل‌ها در فصول سرد مثل زمستان متشکل از رنگ‌های گرم مثل خردلی و همچنین رنگ‌های نود مثل طوسی و کرم باشند. لازم به ذکر است رنگ‌های نود به عنوان یک سبک جدید برای استفاده در تمام فصول سال جذابیت دارند. عینک انتخابی شما هم از نظر ترکیب رنگ باید متناسب با استایل‌تان باشد. به طور کلی عینک‌های برند که از نظر ساخت و طراحی در کیفیت بالایی قرار دارند می­توانند جذابیت خاصی به استایل شما اضافه کنند. ناگفته نماند ترکیب رنگ مشکی با رنگ‌های خردلی و عسلی برای زمستان بسیار جذاب و پرطرفدار است.

عینک‌های گربه‌ای و کلاب مستر برند فندی و تام فورد که از مشهورترین برندهای دنیای مد هستند با اور کت‌های زنانه و شلوارهای قد 90 تنگ هم استایل جذابی برای بانوان خوش پوش در فصول سرد می­باشد. عینک های زنانه در طرح های مختلف برای استایل های مختلف زمستانی طراحی می شوند و برندهای نام برده شده به دلیل طراحی‌ها منحصر به فرد طراحان قدرتمند می‌تواند باعث چشمگیرتر شدن استایل شما شود. دقت در انتخاب طرح متناسب با چهره یکی از اصلی ترین نکته هایی است که باید به آن توجه کنید.

عینک و استایل‌های تابستانی

فواید استفاده از عینک آفتابی استاندارد را بشناسید

برای انتخاب استایل مناسب در تابستان به همراه عینک دستتان بازتر از زمستان است. برای استایل‌های تابستانی متناسب با هر سلیقه و هر استایلی می­توانید عینک خاصی را ست کنید. حتی می­توانید عینک‌های مختلف و رنگی را با لباس‌های تابستانی ست کنید. از ویژگی‌های لباس‌های تابستانی عدم محدودیت در انتخاب رنگ است. شما می­توانید یک استایل با استفاده از رنگ‌های روشن و مختلف با عینک‌های صورتی یا زرد ست کنید. در اینجا بهتر است با رنگ‌های تابستانی و زیبا برای کمد لباس خود آشنا شوید.

نکته قابل توجه در مورد عینک‌های فیک این است که پس از مدتی رنگ اولیه خود را از دست می‌دهند یا شیشه هایشان کدر می‌شود و در استفاده طولانی مدت باعث چشم درد می­شوند. بنابراین بهتر است در روزهای تابستان که نیاز به یک عینک دودی مناسب دارید از برندهایی استفاده کنید که در عین حفظ زیبایی سلامت چشم‌هایتان را هم تایید کنند. برندهای مشهور برای تابستان کالکشن‌های پر زرق و برق خود را ارائه می‌دهند به همراه الماس‌های درخشان و رنگ‌های درخشان. این کالکشن‌ها قیمت‌های بسیار بالایی دارند و برای سلبریتی‌ها ساخته می­شوند که استانداردهای لازم برای محافظت از چشم را نیز دارند.

دلیل استفاده از برندهای مشهور این است که متناسب با هر نیازی تولیدات خاصی دارند. در واقع تنها به زیبایی توجه نمی­کنند و راحتی و کیفیت برایشان اولویت محسوب می­شوند. اگر شما به دنبال تجملات گران قیمت و چشم‌گیر باشید یا به دنبال یک عینک اور سایز که علاوه بر چشم‌ها از قسمتی از صورتتان هم محافظت کند و یا حتی عینک‌های تزیینی کوچک می‌توانید به فروشگاه برند دلخواهتان سر بزنید یا به صورت آنلاین عینک مورد نظرتان را خریداری کنید.

عینک‌ های آفتابی زنانه شیک و استاندارد اگرچه قیمت بالایی دارند کارایی بالایی هم دارند. استایل‌های جذابی که می­توانید با عینک‌های برند بزنید. از طرفی هم کیفیت بالای ساخت این عینک‌ها باعث می­شود دچار درد چشم یا مشکلات چشمی نشوید. نکته مهم دیگر در این عینک‌های سبک بودن اکثر عینک‌های برند است که از خستگی‌های ناشی از وجود یک عینک سنگین روی بینی و قرمز شدن جای آن و حتی حساسیت‌های پوستی ناشی از استفاده زیاد از عینک جلوگیری می­کند.