خرید دستگاه تسمه کش

رپورتاژ آگهی؛

تهران صنعت tspack

صنایع بسته بندی تهران صنعت فعالیت خود را با تعمیر ماشین آلات صنعت بسته بندی آغاز کرده و سعی بر آن داشته با پیشرفت و نوآوری های صنعت هم پا باشد و از سوی دیگر در جهت پیشرفت صنعت بسته بندی، ارتقای مجموعه و نیاز مشتریان بر آن شدیم تا واردات انواع دستگاه تسمه کش با کیفیت بالا از برند های اروپایی و آسیای شرقی و همچنین تامین قطعات یدکی دستگاه ها اقدام نماییم.

متخصصین تهران صنعت در زمینه طراحی، ساخت و تعمیر برد های الکترونیکی و قطعات مکانیکی دانش و تجربیات روز صنعت دنیا را به همراه دارند.

ویژگی های تهران صنعت:

واردات تخصصی انواع دستگاه تسمه کش بادی و نیمه اتوماتیک (تسمه کش برقی) با برند های مختلف از سازندگان اروپایی ، تایوانی و چینی با بهترین کیفیت

تولید انواع تسمه های بسته بندی (تسمه  PP ، تسمه PET ) در سایز ها و رنگ های مختلف به همراه چاپ برند شما بر روی تسمه

تعمیرات تخصصی انواع دستگاه های بسته بندی توسط کارشناسان مجرب

تامین قطعات مکانیکی و الکترونیکی تمامی دستگاه های بسته بندی به صورت کلی و جزئی

تسمه کش بادی چیست؟

تسمه كش پنوماتیک (بادی) عمدتا براي بسته بندي بسته هاي بزرگ و سنگين ازقبیل: صنعت کاشی و سرامیک ،موزائیک ، بلوک ،آجر صنعت چوب ( ام دی اف ،نئوپان ) پارچه و الیاف و…..كه امكان جابجايي آن ها به راحتي وجود ندارد استفاده مي شود .

محرك تسمه کش بادی(پنوماتیک)پرتابل نيروي باد است كه به همين منظور يك كمپرسور باد ( پمپ باد ) در كنار تسمه كش پنوماتیک (بادی) مورد نياز است .
دستگاه تسمه كش بادي با سرعت تسمه كشي بالا قابليت تسمه زني با انواع تسمه هاي PET را دارد.

دستگاه تسمه كش پنوماتیک (بادی) بي نياز از هرگونه بست و گيره مي باشد و هر سه مرحله كشش ، چسباندن و برش تسمه را انجام مي دهد.

برخی از محصولات ما:

برای خرید دستگاه تسمه کش یا مشاوره رایگان در خصوص انواع دستگاههای بسته بندی میتوانید به وبسایت شرکت تهران صنعت به نشانی https://tspack.ir مراجعه کنید. همچنین برای دیدن جدیدترین محصولات شرکت تهران صنعت میتوانید به فروشگاه دستگاه بسته بندی مراجعه کنید.