سریال سایه بان

«سایه بان»؛ نام یک سریال جدید است که از ۴ آذر ماه از شبکه دو سیما در حال بخش است. موسیقی تیتراژ این سریال برعهده محسن چاوشی است. خواننده ای که به دلیل دلخوری های به وجود آمده به نظر نمی رسید به این روزی ها با تلویزیون همکاری کند اما او برای این سریال خواند و تیزر این موسیقی را با نام «مریض حالی» منتشر کرد.

سایه بان ؛ سریال پر بازیگری است. از جمله بازیگران این سریال « آناهیتا افشار» است که پس از چند سال دوری از تلویزیون با حضور در این پروژه به تلویزیون بازمی گردد.

تصویر برداری این پروژه از ابتدای تابستان آغاز شد. بخشی از داستان سریال در کشور گرجستان اتفاق می افتد. به همین دلیل گروه در میانه راه برای ادامه فیلمبرداری به این کشور سفر کردند.

خلاصه داستان سریال سایه بان چیست :

داستان سریال سایه بان ؛ ساخته برادران محمودی، با تکیه بر زندگی قشر کارگر، روابط، بیم ها و امیدهای آنها طراحی شده است.در خلاصه داستان برادران محمودی آمده است: «سایه بان» قصه زندگی امروز ما و شما است.این قصه درباره ۲ رفیق است که در منطقه ای کارگرنشین بزرگ شده اند که تا پای جان تلاش می کنند تا با امید چراغ خانه های شان را روشن نگه دارند.با اینکه به تاریخ پخش سریال سایه بان نزدیک می شویم اما این روزها گروه در لوکیشن دفتر کار شخصیت «ناصر» با بازی کامران تفتی در سعادت آباد و لوکیشن خانه پدری در خیابان سیمون بولیوار مشغول به کار هستند.

اسامی بازیگران سریال سایه بان :

لیست بازیگران سریال سایه بان عباتند از: امین تارخ، هستی مهدوی، محمدرضا غفاری، مجتبی پیرزاده، محمد ولی زادگان، رویا جاویدنیا، کاوه خداشناس، افسانه کمالی، حسام محمودی، خاطره حاتمی، سینا مهراد، افشین اخلاقی، زهرا بهروز منش، پریوش نظریه، رویا تیموریان، بهزاد فراهانی، علی اوسیوند و کامران تفتی

سایر عوامل سریال سایه بان :

نویسنده سریال سایه بان: سعید دولتخانی و جمشید محمودی، ناظر کیفی: سیدهادی موسوی، طرح قصه: جمشید محمودی و نوید محمودی، مدیر تصویربرداری: امیر موسوی، مدیر صدابرداری: سعید بجنوردی، تدوین: نیما جعفری جوزانی، طراحی و ترکیب صدا: حسین قورچیان، دستیار اول و مدیر برنامه ریزی سریال: شکیل مظفری، طراح چهره پردازی: محمد رضا قومی، طراح صحنه: امیرحسین باباییان، طراح لباس سریال سیامک کاری نژاد، منشی صحنه سریال: مرجان تاجیک، عکاس: فتاح ذی نوری، مدیر تولید: سامان شعشعه، مجری طرح سریال: شیما قنبری، مشاور تهیه کننده: ارشاد محمودی، مدیر تدارکات: امیر جهانگیری

هستی مهدوی در سریال سایه بان

هستی مهدوی در سریال سایه بان

بهزاد فراهانی در سریال سایه بان

بهزاد فراهانی در سریال سایه بان

امین تارخ در سریال سایه بان

امین تارخ در سریال سایه بان

کامران تفتی در سریال سایه بان

کامران تفتی در سریال سایه بان

داستان سریال سایه بان به صورت خلاصه به همراه اسامی بازیگران

داستان سریال سایه بان به صورت خلاصه به همراه اسامی بازیگران

داستان سریال سایه بان به صورت خلاصه به همراه اسامی بازیگران

این پست توسط بخش فیلم و سریال مجله کولاک گردآوری شده است , امیدواریم از مطالعه مطلب اسامی بازیگران سریال «سایه بان»+داستان و عکس بازیگران استفاده کافی برده باشید.

شما میتوانید برای دانلود سریال و فیلم و همچنین مشاهده اخبار سینما و تلوزیون به مجله اینترنتی کولاک مراجعه نمایید .

منبع : دانلود سریال به صورت خلاصه