با سفرستان مثل آب خوردن سفر کنید!

سفری مطمئن و لذت بخش با سایت سفرستان؛

سفرستان safarestan

من و همسرم مدت زیادی بود قصد یک سفر چند روزه تفریحی به ترکیه رو داشتیم؛ شاید شما هم این تجربه رو داشتید که در طول روز، چندین و چند پیامک از آژانس‌های مسافرتی دریافت کنید. اول با چند تا از شماره‌های دریافتی تماس گرفتیم، اما خیلی به دلمون ننشست، از طرف دیگر هم چون یک دفعه تصمیم گرفته بودیم، گزینه‌های زیادی برای انتخاب نداشتیم، ترجیح هر دوی ما این بود که بتونیم با توجه به کوتاه مدت بودن سفر، ساعت پرواز و محل اقامت مان در استانبول رو جوری انتخاب کنیم که بتونیم حداکثر استفاده از زمان را ببریم.

کم کم داشتیم از خیر سفر می‌گذشتیم که یکی از دوستانمان پرسید: «حالا که شما انقدر دوست دارید برنامه‌ سفر را خودتان بچینید چرا به صورت آنلاین بلیط نمی‌خرید؟!»  اما مساله ما فقط بلیط نبود، ما باید هتل هم رزرو می‌کردیم، اینطوری شد که دوستمان به ما سفرستان را معرفی کرد، دوست ما تجربه‌ خرید بلیط هواپیما رو داشت و به ما گفت تا حالا هتل رزرو نکرده، اما انقدر از خرید بلیطش راضی بود که بخواهد به ما اینجا را پیشنهاد کند.

ابتدا با کمی تردید به سراغ این کار رفتم، شاید همان حس تردید و دودلی که خیلی از ما زمان خرید اینترنتی با آن مواجه می شویم، چراکه مبلغ کمی هم نبود و من به این فکر می‌کردم که اگه مشکلی زمان خرید پیش بیاید چکار باید انجام دهم! برهمین اساس پیش از خرید آنلاین با پشتیبانی تماس گرفتم، خانم خوش‌برخوردی که آنسوی خط بود حس خیلی خوبی به من داد و با حوصله به همه سوال‌هایم جواب داد و من متوجه شدم می توانم چه خدماتی رو به صورت آنلاین رزرو کنم. زمانیکه تلفن را قطع کردم، کاملا از تصمیم برای خرید از سفرستان مطمئن شدم.

سایت سفرستان طراحی راحت و خوبی داشت، اول به بخش هتل رفتم و با انتخاب هتل به مرحله‌ بعد راهنمایی شدم، چند گزینه برای هتل داشتم، سایت این امکان رو به من می‌داد که اطلاعات و عکس‌های هتل رو بررسی کنیم و بالاخره توانستیم همان چیزی را که می‌خواستم انتخاب کرده، خیلی راحت و سریع اطلاعات رو تایید و در پایان به صفحه‌ پرداخت رسیدم. البته باید بگم که از همان ابتدا عضو سایت شده‌ بودم.

همین مراحل رو برای خرید بلیط هم انجام دادیم؛ برای اطمینان با دفتر سفرستان یک بار دیگه تماس گرفتیم تا در مورد رزرو اتاقمان مطمئن شویم. وقتی به استانبول رسیدیم و کلید اتاق را تحویل گرفتیم، به حدی رزرو هتل، خرید بلیط و سفر به ما چسبید که تصمیم گرفتیم همین لحظه تجربه‌ خریدمان را به اشتراک بگذاریم. فکر کنم برای کسانی مثل ما که می خواهند برنامه‌ سفر را خودشان هماهنگ کنند، بهترین انتخاب است.