موسسه حقوقی رادیاردر زمینه ثبت شرکت ها با بیش از یک دهه خدمت صادقانه مفتخر به این اتفاق است که توانسته تمامی مشتریان خود را راضی نگه داشته و حضور مستمر انها را شاهد باشد.

اکنون دیگر نیاز نیست که برای انجام امور ثبتی رفت و امد های پی در پی را داشته باشید و با مشکلاتی در این مسیر مواجه شوید راد ثبت در کوتاه ترین زمان ممکن تمامی امور ثبتی شما را به بهترین وجه انجام خواهد داد. در صورت درخواست مشتری امکان ثبت به صورت فوری هم وجود خواهد داشت.

مشاوران تخصص

موسسه حقوقی راد در ثبت شرکت و ثبت برند و علامت تجاری با به کار گیری نیروهای زبده و متخصص با تحصیلات حقوقی و وکلای خبره این افتخار را دارد که امور ثبتی شما را به درست ترین شیوه ممکن و بدون هیچ اختلال و اشتباهی به بهترین نحو ممکن انجام دهد.

سوابق درخشان

رادیار با بیش از یک دهه خدمت و تلاشی بی وقفه در راستای امور ثبتی مفتخر بوده که تمامی مشتریان خود را راضی نگه داشته و بتواند خدمتی مستمر را داشته باشد در این یک دهه مفتخر به کسب بیش از ۱۰۰۰۰ امور ثبتی که شامل ثبت شرکت ثبت برند و… بوده ایم و شعارمان این بوده که هر مراجعه کننده در صورت رضایت کافی حتما مشتری بعدی را به همراه خواهد داشت.

حذف رفت و امد بیهوده

برای انجام تمامی امور ثبتی دیگر نیازی به رفت و امد های بیهوده و خسته کننده نیست با مراجعه به مشاوران تخصصی ما در راد ثبت تمامی این فرایند ها را به صورت الکترونیکی میتوانید انجام دهید  تنها کافیست از مدارک خود عکسی تهیه فرمایید و از طریق سامانه برای ما ارسال نمایید و ما تمامی امور شما را تا مرحله نهایی انجام خواهیم داد ثبت رادیار یک مجموعه الکترونیکی جهت سهولت کار شماست.

تعاریف شرکت دانش بنیان

شرکت های دانش بنیان  شرکت هایی هستند که در راستای افزایش علم و ثروت حرکت خواهند کرد. در واقع این شرکت‌ها به توسعه اقتصادی با زیر مجموعه‌ی دانش می‌پردازند.  به طور کلی این‌گونه نیز می‌توان گفت که شرکت های دانش بنیان رابط بین ایده و تکنولوژی خواهد بود و ایده‌ها را به تکنولوژی تبدیل می‌کند.

زمینه فعالیت شرکت دانش بنیان

ثبت شرکت های دانش بنیان درزمینه های مختلفی ایفای نقش می‌کند که از جمله این فعالیت‌ها انجام دادن پژوهش های است که کاربردی و توسعه ای هستند و همین طور ارائه فعالیت تخصصی ، مشاوره ای ، توسعه فناوری و همچنین انجام خدمات در خصوص ورود کارها به بازار بین الملل و جهانی کردن آن‌ها