یکی از اصلی ترین دغدغه های والدین در ابتدای تولد فرزندشان، تهیه پوشک مناسب با کیفیت بالا و قیمت ایده آل است در این مقاله قصد داریم به بررسی چند نوع پوشک مخصوص نوزادان و بزرگسالان بپردازیم.

پوشک پمپرز لهستان

واژه اونتاژ در زبان انگلیسی به معنای تعداد بالا می باشد ، پوشک  پمپرز لهستان اونتاژ به معنای پوشک پمپرز لهستانی تعداد بالا می باشد که از لحاظ اقتصادی مقرون به صرفه می باشد و از پوشکای تعداد پایین این محصول ارزان تر می باشد ، پوشک پمپرز پریمای اونتاژ سایز یک تعداد در هر بسته 88 عدد مب باشد ، و برای تمامی نوزادان قابل استفاده می باشد مخصوصا کودکانی با پوست های حساس که به عبارتی این پوشک ضد حساسیت می باشد.

نوزاد اگر به هر پوشکی حساسیت داشته باشد ، نمی توان گفت که به چه پوشکی حساسیت نشان نمی دهد ، تنها راه آن استفاده از پوشکهای متفاوت می باشد تا پوشکی که به پوست نوزاد شما می سازد انتخاب گردد ، ولی در کل پوشک پمپرز لهستانی در 80 تا 90 درصدد نوزادان با پوست حساس جواب می دهد و به پوست آنها حساست نشان نمی دهد.

در نتیجه پیشنهاد ما به مادرانی که کودکشان به پوشک حساسیت نشان می دهد ، یکی از بهترین گزینه هایمان پوشک پمپرز لهستانی می باشد.

پوشک شورتی (شورت آموزشی)

پوشک شورتی پمبرز ، راه حل مناسبی برای این است که شما کودک دلبندتان را از پوشک های معمولی ای که مورد استفاده اش بوده است دور کنید و به مرور زمان از شورت های معمولی استفاده کند.

این نوع پوشک ها به دلیل اینکه ظاهری متفاوت تر از پوشک های معمولی دارند این تصور را برای کودک عزیزتان ایجاد می کند که با توجه به اینکه تن پوشش تغییر کرده است ، احتمالاً او دیگر بزرگ شده است و دیگر نباید برخی کارهای گذشته را انجام دهد !

البته شما نیز باید توجه کنید پوشک شورتی ( یا همان شورت آموزشی )  تنها جنبه آموزش دارد !

یعنی اگر فرزند شما در شورت آموزشی پمپرز پی پی یا جیش کرد مبادا که او را سرزنش و یا خدایی نکرده تنبیه کنید چرا که این پوشک ها مخصوص این کار است.

فقط نکته ای که باید به آن توجه کنید این است که به کودک خود تذکر و آموزش دهید که دیگر او بزرگ شده است و اگر احتیاج به دستشویی رفتن دارد حتماً شما را در جریان بگذارد.

شورت های آموزشی قابل شستشو نیز در بازار عرضه می گردد که نسبت به پوشک های شورتی از لحاظ آموزشی کاربرد کمتری دارند به دلیل اینکه ادرار کودک اگر مقدارش زیاد با شد را از خود رد می کنند و فقط لحظه اول خروج ادرار را جلوگیری می کند شورت های آموزشی دارای لایه داخلی نخی برای جذب آب و لایه بیرونی مشمایی می باشد .

پوشک بچه استخری

یکی از سرگرمی هایی که نوزادان زیادی از آن لذت میبرند بازی در آب است اما مناسب نبودن پوشک های رایج برای این سرگرمی باعث شده است تا والدین کمتری مبادرت به تجربه این سرگرمی برای فرزندان شان هستند با کمک پوشک های استخری مخصوص نوزادان میتوانید این مشکل را برطرف کنید. خرید پوشک بچه استخری را در سایت نی نی پوشک به صورت آنلاین و به راحتی انجام دهید.

پیدا کردن بهترین پوشک بزرگسال

افرادی که بی اختیاری ادرار یا مدفوع دارند نیاز به پوشک بزرگسال دارند چرا که توانایی کنترل مثانه یا روده های خود را ندارند . بیمارانی که مبتلا به اختلالات شناختی یا عقب افتادگی هستند نیز ممکن است نیاز به پوشک داشته باشند .زناننیکه افتادگی مثانه دارند و قادر به کنترک ادرای نمی باشند نیز نیاز به پوشک دارند ، بیماران آلزایمری و بیماران پارکینسونی نیز نیازمند پوشک بزرگسال اند ، فضا نوردانی که به فضا سفر می کننده نیز از پوشک بزرگسال استفاده می کنند ، بهترین نوع پوشک بزرگسال پوشک بزرگسالان شورتی ای می باشد  که دارای قدرت جذب بالا و در این حال راحت و نرم باشند که ما خرید پوشک بزرگسال شورتی ابریفلکس را  توصیه می کنیم .