محبوب‌ترین عطرها بین سلبریتی‌ها

دیوید و ویکتوریا بکهام که به جذابیت معروف هستند، چه عطری می‌زنند؟ جاستین و بیلی بیبر چطور؟ هر کدام از سلبریتی‌ها بسته به روحیه‌شان عطرهایی را انتخاب می‌کنند که چیزهای زیادی درباره آن‌ها می‌گوید. در این مقاله با عطرهای 16 سلبریتی معروف خارجی آشنا خواهید شد؛ عطرهایی که بعضی‌هایشان خیلی معمولی و بعضی دیگر بسیار لوکس هستند.

1. ویکتوریا بکهام

ویکتوریا بکهام یکی از شیک‌ترین و موفق‌ترین سلبریتی‌های خارجی است. او نسبت به تناسب اندام، تغذیه سالم، خوش لباس بودن و خوشبو بودن حساسیت بسیار زیادی دارد و نتیجه این حساسیت اعتبار بالایی است که از آن خودش کرده است.

همسر دیوید بکهام برای خوش استایل بودن برند اختصاصی خودش را راه انداخته است که بسیار موفق بوده و برای خوشبو بودن هم از عطر «روم سرویس» از برند ویلهلم پرفیومری استفاده می‌کند.

2. کیت ماس

کیت ماس، سوپر مدل و بازیگر معروف انگلیسی که این روزها کمتر بدون دخترش Lila Grace که به حرفه خودش رو آورده در محافل حاضر می‌شود؛ یکی دیگر از سلبریتی‌هایی است که می‌گوید امکان ندارد بدون زدن ادکلن زنانه از خانه خارج شود.او چندین عطر نیش یا لوکس دارد که ارتباط خوبی با آن‌ها برقرار می‌کند. این عطرها شامل موارد زیر می‌شود:

  • Clarins Eau Dynamisante
  • Serge Lutens Fleurs D’Oranger
  • Nadia Narain Lua

3. کریسی تایگن

همسر «جان لجند» بارها ثابت کرده است که زنی بسیار خوش لباس، آراسته و موفق است. او بر خلاف دو سلبریتی قبلی که احتمالا اسم عطرهای‌شان برای بار اول شنیده شدند، از عطری استفاده می‎‌کند که جزو عطرهای فوق لوکس یا نیش محسوب نشده و برای عده بیشتری در دسترس است. این عطر «هیپنوتیک پویزن» از برند محبوب Dior است. کریسی عاشق بوی این عطر است که در یک شیشه به شکل سیب قرار دارد. او عطر میوه‌ای هیپنوتیک پویزن را عطری می‌داند که قدرت‌های زنانه را به نمایش می‌گذارند و احتمالا همین مورد هم بیشتر از هر چیزی خرید عطر دیور را برای او دلچسب می‌کند.

محبوب‌ترین عطرها بین سلبریتی‌ها

4. اما استون

بازیگر زیبای فیلم برنده شش اسکار «لالا لند»، اما استون، یکی از طرفداران سرسخت برند فرانسوی «شنل» است. او عاشق عطر «گاردنیا» از این برند است؛ در حدی که خودش گفته آن را در تمام مسافرت‌ها به همراه می‌برد و حتی روی بالش‌هایش اسپری می‌کند تا عطر گاردنیا را حتی موقع خواب هم احساس کند.

5. هیلی بیبر

هیلی بیبر که بعد از ازدواج با جاستین بیبر بیش از پیش محبوب شد و مورد توجه رسانه‌ها قرار گرفت، سلیقه عجیبی در مورد عطرها دارد. عطر مورد علاقه او Bond No.9 West Side است و جالب است بدانید او اولین بار این عطر را زمانی پسندید که متوجه شد یک پسر از آن استفاده کرده است و با خودش فکر کرد چرا او از این عطر خوشبو استفاده نکند؟

هیلی می‌گوید بوی این عطر عالی است و از این جهت خیلی دوستش دارد که عطری نیست که خیلی دخترانه باشد و بیشتر حالت یونی‌سکس دارد. همین هم او را برای انتخاب این ادکلن زنانه به عنوان پایه ثابت خرید عطر مصمم کرده است.

6. کیت باسورث

مدل و بازیگر زیبایی آمریکایی، کیت باسورث، علاقه زیادی به عطر Byredo Gypsy Water دارد؛ البته او تنها کسی از بین سلبریتی‌ها نیست که عاشق این عطر است؛ اما قطعا یکی از سرسخت‌ترین طرفداران این رایحه به شمار می‌آید.

او می‌گوید همیشه نسبت به این عطر وفادار بوده و دلیل آن هم لایه‌های مختلف و جذاب عطرش است که تداعی کننده زنی اغواگر و در عین حال معصوم، پیچیده و زیباست.

7. مارگو رابی

مارگو رابی که احتمالا او را با درخشش بی‌نظیر در فیلم «من تونیا هستم» می‌شناسید، عاشق عطر Deep Euphoria از برند Calvin Klein است. او درباره استفاده از این ادکلن زنانه می‌گوید وقتی جوان‌تر بوده به عطر زدنیا استفاده از ادکلن زنانه عادت نداشته؛ اما مدتی قبل تصمیم گرفته با خرید عطر Deep Euphoria خودش را امتحان کند و متوجه شده که عاشق آن شده است. رایحه این عطر از گل‌ها تهیه شده و عطری نسبتا شیرین با بوی رز به شمار می‌آید. مارگو گفته این عطر حس زنانه دارد؛ اما آنقدر تند و قوی نیست که او نتواند هر روز از آن استفاده کند.

محبوب‌ترین عطرها بین سلبریتی‌ها

8. مگان مارکل

دوشس سابق ساسکس یکی از کسانی است که نمی‌تواند بدون زدن عطر زندگی کند. او به حدی عاشق استفاده از عطر و ادکلن زنانه است که اگر بدون زدن عطر از خانه خارج شده باشد، باید به خانه برگردد! عطرهای مورد علاقه مگان مارکل شامل موارد زیر می‌شود:

  • Oribe Cote d’Azur
  • Wild Bluebell
  • Wood sage & Sea Salt by Jo Malone

9. ریانا

بر اساس ادعای بسیاری از دوستان نزدیک ریانا و حتی کسانی که برای مدتی کوتاه با او برخورد داشته‌اند، او یکی از خوشبوترین سلبریتی‌های هالیوودی است که بوی بهشت می‌دهد! یکی از نزدیکان ریانا راز این بوی خوب را برای دوستداران او رو کرده است. او در کنار عطرهای محبوب برند خودش که جذابیت بسیار زیادی دارند، عاشق استفاده از عطر Love Don’t Be Shy بوده که توسط Killian طراحی شده است.

10. دیوید بکهام

فوتبالیست مشهور انگلیسی، دیوید بکهام علاوه بر داشتن شهرت در بازی فوتبال، به خوش استایل بودن هم مشهور است. محبوب‌ترین عطر برای دیوید یکی از عطرهای مجموعه دیور به نام Dior Ambre Nuit است. این عطر در دسته عطرهای ادویه‌ای قرار می‌گیرد و بر پایه عطر خوش رز قرار دارد که می‌توان در تمام طول سال از آن استفاده کرد. همچنین این ادکلن مردانه یا زنانه نیست و یونی‌سکس به شمار می‌آید. بنابراین خرید عطر Ambre Nuit از دیور برای خانم‌ها هم نامناسب نخواهد بود.

11. جاستین بیبر

جاستین بیبر بر خلاف همسرش که دوست دارد عطرش ردی از جنسیت او به جا نگذارد، تاکید زیادی روی بعد مردانه عطری که استفاده می‌کند دارد و به همین دلیل خرید عطر CH Men Prive را ترجیح می‌دهد. عطر جاستین عطری بسیار مردانه است که در گروه رایحه‌های اسپایسی یا ادویه‌ای قرار گرفته و در نت‌های اصلی آن اثر چرم به طرز واضحی مشهود است. جالب است بدانید که بوی این عطر در حین مردانه بودن روحیه سرزندگی و جوانی را هم در خود دارد و به همین دلیل برای مردان جوان مناسب‌تر از مردان جا افتاده است.

12. راسل کرو

راسل کرو یکی از طرفداران برند قوی Creed و عاشق عطر Irish Tweed از این برند است. این عطر جذاب مردانه نماینده یک جنتلمن تمام عیار با روحیه‌ای پیچیده و خاص است. در ساخت این ادکلن مردانه از رایحه خوب لیمو استفاده شده و رد پای بوی اقیانوس به همراه چوب ترکیبی بسیار شیک ایجاد کرده است که می‌تواند به عنوان یک انتخاب عالی برای مردان میانسال به شمار آید.

13. آنتونیو باندراس

درست است که آنتونیو باندراس عطرهای مخصوص خودش را وارد بازار کرده است؛ اما دیور عطری است که حتی طراحان برندهای دیگر هم از آن استفاده می‌کنند. ادکلن مردانه Dior Eau Sauvage عطر مورد استفاده روزانه آنتونیو باندراس است و ماندگاری بسیار خوبی دارد. این عطر رایحه مرکبات و رزماری را در خودش جا داده و در کنار بوی چوب و ادویه‌ها توانسته ترکیبی بسیار جذاب برای مردان ایجاد کند.

14. جیمی فالون

به ظاهر پر جنب و جوش و خوش خنده جیمی فالون نگاه نکنید که خیلی اجتماعی به نظر می‌رسد؛ چون رایحه ادکلن مردانه او نشان می‌دهد که او دوست دارد مردی رمزآلوده به نظر آید. عطر مورد علاقه این مجری معروف John Varvatos است که ترکیبی از چرم، وانیل شیرین و انواع گیاهان را در خود جا داده و اثری پر رنگ از خود به جا می‌گذارد.

15. آرنولد شوارتزنگر

مرد قوی هیکل و مصمم هالیوودی از دهه 60 میلادی تاکنون به ادکلن مردانه Brut وفادار مانده است. این عطر با رایحه خاصی که دارد نه تنها قدیمی نشده؛ بلکه همچنان برای افرادی با روحیه کلاسیک جزو انتخاب‌های جذاب به شمار می‌آید.این عطر در دسته عطرهای آروماتیک قرار می‌گیرد که ترکیبی از عطر مرکبات، اسطوخودوس و رایحه‌ای نسبتا شیرین را از خود به جا می‌گذارد.

16. دریک

دریک، خواننده آمریکایی یکی از طرفداران برند دولچه اند گابانا و عطر مورد علاقه او D&G The One است. این عطر که جذابیت زیادی برای خانم‌ها هم دارد، ترکیبی است از تنباکو و هل که در کنار رایحه‌های تازه‌ای مثل عطر ریحان و گشنیز قرار گرفته و رایحه‌ای بسیار شیک ساخته است. این عطر جذاب کمی رسمی به شمار می‌آید و به خصوص به آقایانی توصیه می‌شود که برای آشنایی قصد بیرون رفتن با دختر رویاهایشان را دارند.