تور روسیه ، سفری به عمق زیبایی و تفریح و تاریخ و تمدن

تور روسیه یکی از تورهای پرطرفدار در سالیان اخیر بوده است. شهرهایی مانند سن پترزبورگ ، مسکو و سوچی بیشترین مقاصد گردشگران میباشند. معمولا برنامه سفر به شهرهای روسیه بصورت ترکیبی برگزار میشود و سعی میشود در آن حداقل دو یا چند شهر توریستی به شکل تور مسکو سن پترزبورگ یا تور سوچی مورد بازدید قرار گیرند. مسکو شهر تاریخی و سیاسی ، سن پترزبورگ شهر تاریخی و تفریحی و سوچی شهر تفریحی روسیه میباشد .

تور روسیه russia

خوراک های روسی تنوع خود را از سرزمین گسترده با چندین فرهنگ متفاوت روسی گرفته اند. اساس خوراک های روسی برگرفته از غذاهای روستایی رعیت های روسیه است با ترکیبی از انواع ماهی، مرغ، قارچ، میوه ها و عسل، غلاتی نظیر چاودار، گندم ، مواد لازم جهت پخت انواع نان، کوآس، سوپ ها و تاس کباب های خوش طعم روسی می باشد. اگر با تور مسکو یا تور سن پترزبورگ به روسیه سفر میکنید حتما خوراک های روسی را امتحان کنید.

روسیه به طرز نفس گیر، غیرقابل توصیف و خیر کننده‌ای زیباست. این سرزمین قابل احترام و وسیع جایی است که در کنار مراکز شهر شلوغ، دارای پهنه‌های بکر و اهلی نشده است و ماجراجویی در گوشه گوشه اش در کمین است. از امپراطوری باشکوه گرفته تا توندراهای یخ زده سیبری و از بناهای باستانی دوران شوروی گرفته تا فرهنگ شهری جذاب آن، همه و همه نشان دهنده این است که روسیه سرزمین تناقض‌ها و برترین هاست.

russia خرید تور روسیه ارزان

جولای و آگوست گرم‌ترین ماه‌های سال هستند، و به همین دلیل بهترین فصل برای تعطیلات و خوشگذرانی نیز به شمار می‌آیند. اگر به برف و یخ نیز علاقه‌مند باشید و کاری با هوای سرد و کولاک نداشته‌باشید، زمستان‌های روسیه فوق‌العاده‌اند، روزهایی که برف جلوه‌ای فوق‌العاده به همه‌چیز می‌بخشد.

حتما شما هم برای تفریح و بازدید از جاذبه‌های گردشگری بی‌نظیر روسیه به فکر سفر به این کشور زیبا و تاریخی افتاده اید . حتی اگر نمیتوانید به این کشور سفر کنید به شما پیشنهاد میکنیم برای مشاهده جاذبه های گردشگری روسیه و مسکو روی لینک تور روسیه یا تور مسکو سن پترزبورگ یا تور سوچی کلیک کنید ، شاید این بار شما برنده خوش شانس یک تور خارجی از طرف گروه بین المللی ایران مرکز باشید. همچنان میتوانید با کلیک بر روی لینک های بالا ،  برای سفر روسیه بدون قرعه کشی از تخفیف ویژه مشتریان وفادار ما استفاده کنید . توجه داشته باشید این تخفیفات فقط شامل حال کسانی میشود که از طریق لینک های بالا وارد وبسایت ایران مرکز شوند.

جالبه که بدونید ظرفیت تورهای روسیه ما با تخفیف باورنکردنی در حال تکمیل شدنه و بهتره که هر چه زودتر با بازدید از وبسایت ما از طریق لینک های بالا از این تخفیفات بهره مند بشید.

کانال تلگرام ایران مرکز برای مشاهده نام برندگان تورهای خارجی و تخفیف های استثنایی :

https://t.me/iranmarkaz                                                                                                  @iranmarkaz