اگر قصد خرید تور کیش را دارید، خواندن این مطلب را به شما توصیه می کنیم.

انتخاب بهترین مکان برای گذراندن تعطیلات نوروز همواره یکی از دغدغه های مسافرین بوده و بر اساس نوع سفر و میزان بودجه مورد نظر، گزینه های مختلفی روی میز قرار می‌گیرد. NextHoliday در سری مطالب گردشگری ویژه نوروز به کجا سفر کنیم به بررسی پرطرفدارترین مقاصد گردشگری برای تعطیلات نوروز می پردازد و نقاط مثبت و منفی آنها را بررسی می کند.

کیش

آرامش، آرامش و آرامش، چیزهایی هستند که نوروز هر سال پای هزاران گردشگر را به این جزیره می‌کشانند. دریای آرام، ساحل گرم، شب‌های پرنشاط، و آرامش بی‌نظیری که در تک‌تک لحظات اقامت در جزیره احساس خواهید کرد، کیش را به مروارید خلیج فارس بدل کرده است.

این جزیره مرجانی در فاصله 18 کیلومتری کرانه جنوبی ایران و در میان آب‌های نیلگون خلیج فارس واقع شده است. آب و هوای معتدل و آفتابی جزیره در ایام نوروز، ساحل شنی نقره‌ای، دریای آرام، و مراکز خرید متعدد کوچک و بزرگ، از مهمترین علت‌های استقبال گردشگران از این قطب توریستی داخلی در تعطیلات نوروز هستند. همانطور که می‌دانید این استقبال گردشگران با افزایش نسبی قیمت تورها نیز همراه است، اما برای کسانی که به دنبال مکانی آرام برای گذراندن تعطیلاتند، و قصد سفر خارجی ندارند، همچنان یکی از بهترین گزینه‌ها به شمار می‌رود.

نوروز در کیش

البته تمام دیدنی‌های کیش به ساحل و پارک‌های ساحلی آن خلاصه نمی‌شود. کشتی یونانی که از سال 1345 تا به امروز در نزدیکی ساحل زمین‌گیر شده است، شهر باستانی حریره، شهر زیرزمینی کاریز با قدمتی چندهزار ساله، پارک دلفین‌ها، آب انبار، گذر هنرمندان، و چندین و چند جاذبه تاریخی و طبیعی دیگر، از جمله دیدنی‌های این جزیره‌ی زیبا هستند.

نوروز در کیش

نوروز در کیش

اگر از طرفداران خرید و گشت‌وگذار در مراکز خرید و بازارها هستید، جزیره کیش میزبان خوبی برای شماست. تنوع کالاها و تعداد مراکز خرید به صورتی است که بعید است کسی دست خالی به خانه برگردد. قبل از بازدید از چند مرکز خرید و مقایسه قیمت‌ها و کیفیت‌های مختلف موجود در بازار، کالاهای مورد علاقه خود را خریداری نکنید. پردیس 1 و 2، پانیذ، مرکز خرید مروارید، مریم، زیتون، و مرکز تجاری کیش، از مهمترین مراکز خرید جزیره هستند.

NextHoliday.ir مرجع تور لحظه آخری | تور مشهد