با هتل‌های زنجیره‌ای جمیرا آشنا شوید

اقامتی لوکس در شهرهای لوکس؛

اگر قصد خرید تور دبی را دارید، خواندن این مطلب را به شما توصیه می کنیم.

هتل‌های جمیرا از لوکس‌ترین و زیباترین هتل‌های زنجیره‌ای جهان به شمار می‌روند و تاکنون جوایز متعددی را درزمینهٔ سفر و گردشگری به خود اختصاص داده‌اند. این شرکت در سال 1997 میلادی و باهدف ایجاد تحولی در صنعت هتلداری تأسیس شد و خیلی زودتر ازآنچه به نظر می‌رسید، خود را به‌عنوان یکی از قطب‌های هتلداری دنیا مطرح کرد. فعالیت‌های این گروه از دبی شروع شد، و خیلی زود ساخت هتل‌ها و اقامتگاه‌های مختلفی در نقاط مختلف جهان توسط جمیرا آغاز شد: ابوظبی، لندن، مالدیو، کویت، فرانکفورت، باکو، استانبول، شانگهای، مایورکا، و رم.

البته همیشه بهترین پروژه‌های جمیرا به شهر مادری خود، دبی اختصاص پیدا می‌کرد: برج العرب که هنوز هم به‌عنوان یکی از نمادهای دبی مدرن شناخته می‌شود، بادبانی غول‌پیکر که در آب‌های خلیج‌فارس قد برافراشته است، سه هتل قصر، دارالمسیاف و میناالسلام که بیشتر شبیه به کاخ‌های امیران عرب ساخته‌شده‌اند تا چیز دیگری، و جمیرابیچ که در سواحل زیبای خلیج‌فارس، به شکل موجی عظیم‌الجثه آرام‌گرفته است، و چندین و چند پروژه‌ی دیگر که اقامت در هریک از آن‌ها آرزوی هر گردشگری است، بخشی از پروژه‌های جمیرا در این شیخ‌نشین هستند. جمیرا علاوه بر هتل‌سازی، مدیریت مجموعه رستوران‌های جمیرا، و پارک آبی وایلدوادی را نیز بر عهده دارد.

معماری ساختمان هتل‌ها، دکوراسیون و رنگبندی اتاق و طراحی فضاهای داخلی و محوطه‌ی آن‌ها با در نظر گرفتن موقعیت جغرافیایی هتل و به بهترین شکل ممکن انجام‌شده است. به همین دلیل بسته به نوع سفری که پیش رو دارید، جمیرا پیشنهادهای مختلفی را عرضه می‌کند.

خدماتی مانند بوفه صبحانه به تعداد شب‌های اقامت، اینترنت رایگان (Wifi) در اتاق‌ها و تمامی نقاط هتل، و سرویس رفت‌وبرگشت به مراکز خرید اصلی شهر( دبی مال یا امارات مال و بازدید از مدینه الجمیرا) بصورت روزانه و هر 2 ساعت، به میهمانان این هتل‌ها ارائه می‌شود؛ تمامی خدمات به‌صورت Luxury انجام می‌شود. همچنین دسترسی رایگان به پارک آبی وایلدوادی نیز برای میهمانان جمیرا فراهم‌شده است (به ازای هر سه شب اقامت یک‌بار، و به ازای 4 تا 6 شب اقامت دو بار)

با چند هتل این مجموعه بیشتر آشنا شوید:

هتل جمیرابیچ، تجربه‌ای بی‌نظیر از سفری خانوادگی

ساختمان موج شکل جمیرابیچ یکی از بناهای شناخته‌شده‌ی دبی محسوب می‌شود. تمامی 617 اتاق، سوئیت و ویلای این هتل مجهز به لوکس‌ترین امکانات ممکن هستند و چشم‌انداز دل‌انگیزی از خلیج‌فارس در مقابلتان قرار می‌گیرد. تفریحات آبی مانند غواصی، 5 استخر کوچک و بزرگ، باشگاه ورزشی کودک سندباد، و دسترسی به پارک آبی وایلد وادی، این هتل را به یکی از بهترین هتل‌های خانوادگی دبی تبدیل کرده است.

هتل جمیرا کریک ساید، فوق‌العاده برای کار و خرید…

قرارگیری جمیرا کریک ساید در نزدیکی فرودگاه بین المللی شهر و فاصله کم آن از مرکز شهر دبی، این هتل را به مکانی محبوب برای مسافرینی تبدیل کرده است که به‌ قصد خرید، یا قرارهای تجاری به این شهر می‌آیند. در هر دور اقامت در این هتل، یک‌بار دسترسی به یکی از سواحل اختصاصی یکی از هتل‌های جمیرا فراهم می‌شود.

هتل امارات تاور، اقامت در مکانی زیبا

یکی از خیره‌کننده‌ترین سازه‌های آسمان دبی، که چشم‌انداز آن‌هم شمارا مجذوب خود خواهد کرد. 400 اتاق و سوئیتی که به‌ تازگی مبلمان شده، در کنار اتاق‌های کنفرانس و سالن اجتماعات، هتل امارات تاور را به یکی از محبوب‌ترین گزینه‌ها برای برگزاری نشست‌ها و ملاقات کاری تبدیل کرده است.

هتل زعبیل سرای، اقامتی لوکس در محیطی مجلل…

38 سوئیت سلطنتی مجهز به لوکس‌ترین امکانات در میان باغی از گیاهان گرمسیری و در مقابل خلیج‌ زیبای فارس و ساحل اختصاصی زعبیل سرای قرارگرفته‌اند. علاوه بر ساحل اختصاصی هتل، استخر کاملاً متفاوت زعبیل سرای نیز در اختیار میهمانان هتل قرار می‌گیرد. برای کسانی که قصد دارند ماه عسلی به یادماندنی داشته باشند، هتل زعبیل سرای مقصد مناسبی است.

NextHoliday.ir مرجع تور استانبول | تور آنتالیا