امروزه صنعت گردشگری در ایران رونق بسزایی پیدا کرده است ، با توجه به ظرفیت و پتانسیل های موجود در ایران نیز مورد توجه بخش های مختلف دولتی و خصوصی قرار گرفته است .

گروه ایران پسنجر  فعالیت خود را از سال 1394 آغاز نموده است،  با هدف جذب گردشگر خارجی و همچنین برگزاری همایش و سمینار برای شرکت های خارجی با رویکرد های جدید وارد این صنعت شده است . امکانات ویژه ای که برای توریست های انفرادی ورودی در نظر گرفته شده است از جمله راهنمای تور رایگان ، ترانسفر، سهولت رزرواسیون  و همچنین امکانات ویژه در دریافت وجه قابل توجه می باشد . (Iran Hotel)

p1

گروه ایران پسنجر در این چند سال همیشه رضایت کامل مسافران را مهمترین هدف خود قرار داده و با ارائه خدماتی با کیفیت و نو به مسافران و آژانس های خارجی ، توانسته در این صنعت پیشرو باشد . همچنین سعی بر آن دارد جهت اطمینان خاطر مسافران بهترین قیمت را در رزرو هتل به ویژه در هتل های تهران ارایه دهد . (Hotel Tehran)

p2

یکی از بهترین خاطراتی که هر فرد در زندگی خود می تواند تجربه کند یک سفر خوب و به یادماندنی می باشد از این رو ایران پسنجر در تور های گردشگری خود سعی دارد این مهم برای مسافران تحقق یابد و در جهت دستیابی به این هدف از نیروهای پرتوان ، با سابقه و حرفه ای  استفاده می نماید . (Hotel Iran)

p3

برای آشنایی با گروه ایران پسنجر (Iran passenger group) و کسب اطلاعات درباره رزرواسیون آنلاین هتل های ایران به سایت  www.iran-passenger.com مراجعه کنید