تور ایتالیا

«ایتالیا یک توقف اجتناب ناپذیر برای هر گردشگر است.»

تور اروپا

می گن که ونیز مثل خوردن یک جای، یک جعبه شکلات الکلی است. اما چرا فقط همینجا می مونید؟ نمی خواهید فکر کنید که اگر در بقیه نقاط ایتالیا بخواهید بروید و بمانید چطوری است؟

مکان تولد میکلانجلو بوناروتی معروف به میکل آنژ و لئوناردو داوینچی، پایتخت مد اروپا، کشور غذاهای شگفت انگیز و مردمان صمیمی … من بیشتر هم می تونم براتون بگم. اما یک چیزی مسلمه، ایتالیا یک توقف اجتناب ناپذیر برای هر گردشگر است.

با این حال، در مقایسه با برخی از کشورهای اروپایی دیگر، قیمت ها در ایتالیا کمی تند است، بنابراین ما تصمیم گرفتیم که ارزان ترین راهنمای سفر به ایتالیا را برای شما فراهم کنیم، که می توانید در سراسر کشور سفر کنید بدون این که نگران هزینه های خود باشید.

عامل اصلی تور ایتالیا ارزان، زمانی است که شما سفر می کنید. قیمت هتل ها در فصل کم مسافرت کمی پایین تر از فصل های پر مسافرتی مثل جولای و آگوست است، البته بهترین نرخ های قطار، پرواز و اتوبوس هایی یا مسافت بالا هم واقعا پایین است. اگر باز هم می خواهید زمانی مسافرت کنید که همه در آن تایم از سال می خواهند مسافرت کنند، ما در اینجا محبوب ترین شهرهای ایتالیا را برای شما در کنار هم قرار می دهیم، تا در وقت و هزینه شما برای سفر به ایتالیا، کمکی کرده باشیم…

میلان

میلان به عنوان یکی از مهمترین مراکز مد در جهان، قیمت های بالای آن را توجیه می کند و توریست ها واقعا مشتاق دیدن Duomo (کلیسای جامع) یا Galleria Vittorio هستند که تنها یک قطره در برابر اقیانوسی از دلایلی است که چرا باید میلان، این شهر فوق العاده با پیشینه ای از یک تاریخ غنی را حتما دید.

چکار باید بکنم: خوب، میلان را بدون دیدن Duomo (کلیسای جامع) نمی توان، ترک کرد. ورود به کلیسای جامع آزاد است، اما شما می توانید برای دیدن موزه و Duomo (کلیسای جامع) با هم تنها 2 یورو پرداخت کنید و اگر از موزه شروع کنید دیگر در صف نخواهید بود. پس از آن، شما می توانید در بزرگترین پارک شهری میلان یعنی Parco Semione استراحت کنید و Acquario (سومین آکواریوم قدیمی در اروپا) را از بیرون ببینید. توصیه می کنیم که حتما سوار قطار انگور چینی میلان شوید، که قدیمی ترین وسیله نقلیه در جهان از سال 1928 است که هنوز هم در حال سرویس دهی می باشد. شما می توانید تنها با پرداخت 1.50 یورو یک تور شهری میلان داشته باشید. حتما به دیدن قبرستان شهر به نام Cimitero Monumentale بروید، جایی که بیشتر از 1.500 مجسمه و 3 ساختمان بزرگ و زیبا دارد.

فلورانس

فلورانس به عنوان پایتخت توسکانی، احتمالا محبوب ترین منطقه ایتالیایی، مهد فرهنگ ایتالیایی، از ریشه های زبان ایتالیایی تا معماری باشکوه، غذاهای خوشمزه توسکانی و برخی از بهترین شاهکارهای هنری در جهان است.

چه کاری باید انجام دهید: در تور ایتالیا ورودیه به یکی از تاپ ترین مکان های شهر رایگان است، شما بدون هیچ هزینه ای می توانید کلیسای جامع Santa Maria del Fiore (Duomo) – سانتا ماریو دل فیوره، را ببینید. پس از بازدید از این کلیسا، فراموش نکنید که حتما از یکی بازارهای محلی در فضای باز خریداری کنید، که بخش مهمی از فرهنگ ایتالیایی است. به علاوه، اینکه شما در این بازارها می توانید سر قیمت چونه بزنید. برای یکی از بهترین منظره های پانورامای شهر، ما توصیه می کنیم به پایتالیا (Michelangelo Piazzale) یا باغ گل رز (Rose Garden) که در سمت راست پایین است، که خیلی کم جمعیت تر از پله هایی است که به سمت Piazzale می رود. اگر در اولین روز یکشنبه در ماه، در این شهر بودید، ورودی به تمامی موزه ها مثل Pitti Palace و یا Medici Chapels رایگان است. یادتون نره که در Ponte Vecchio حتما یک سلفی بگیرید.

رُم

هیجان انگیزترین بخش تور ایتالیا ما! تمام جاده ها به پایتخت ایتالیا می رسند، شهر ابدی رُم، قطعا یکی از زیباترین شهرهای جهان و مقصد برجسته و ممتاز برای تمام توریست های دنیا.

چه کاری باید انجام دهید: از کجا شروع کنید … ما فقط یک لیست از مکان های رایگان برای بازدید می دهیم، زیرا برای گفتن همه این مکان ها این مقاله زیادی کوچک است. معبد Pantheon که یک ساختمان نمادین رُم است، کلیسای جامع سنت پیتر (در مرز واتیکان و رُم)، Piazza Navona با اجراهای متعدد خیابانی، سکه ای را در فواره Trevi پرتاب کنید (بر اساس یک داستان سنتی، اگر یک بازدیدکننده سکه‌ای داخل آب فواره پرتاب کند، روزی به رُم بازخواهد گشت)، Villa Borghese را با موزهای فراوانش بگردید، درست جلوی کولوسئوم عکس بگیرید و فراموش نکنید که برای ریلکس کردن و استراحت به Spanish steps – پله اسپانیایی بروید.

————————————————–

تور اسپانیا

از جذابیت شهرهای کوچک اسپانیا غافل نشوید.»

تور اسپانیا

همه ما می دانیم که مادرید و بارسلونا محبوب ترین شهرهای اسپانیا هستند و بیشتر توریست ها از این دو غول اسپانیایی دیدن می کنند، اما اسپانیا خیلی بیشتر از این دو شهر است.

کوچه های باریک سنگ فرش شده، معماری با شکوه، غذاهای سنتی خوشمزه و مردمانی شاد – همه اینها باعث می شود که این شهرهای کوچک بسیار ویژه و ارزش دیدن را داشته باشند. همراه ما باشید تا این 10 شهر کوچک را به شما، معرفی کنیم!

یک: بسالو – Besalú، استان کاتالونیا

Besalú یک شهر اسپانیایی قرون وسطایی است که در طول سالهای گذشته دست نخورده باقی مانده است. این شهر محکم در استان خیرونا، پر از خیابان باریک سنگ فرش شده است، بنابراین توصیه می شود کفش های مناسب را بپوشانید. خیابانی که از پل شما را به میدان شهر Plaça Major می برد، که قرن ها پیش به عنوا مرکز بسالو مورد استفاده قرار می گرفت. مهمترین اثر تاریخی Besalú پل قرون وسطایی آن است، که داستان افسانه ای درباره یک شوالیه شجاع است و بالاترین نقطه پل هر شب روشن می شود. بازدید از موزه مینیاتورها و میکرومینیاتورها که از قرن نوزدهم تا به الان است را، اصلا از دست ندهید. برخی از مینیاتوری ها آنقدر جزئیات دارند که باید با ذره بین آنها را ببینید.

دو: Comillas، استان کانتابریا

شما فکر می کنید، فقط بارسلونا کارهای معروف آنتونی گائوددی را دارد؟ خوب، شما اشتباه کردید زیرا شهر Comillas شما را با ساختمان El Capricho شگفت زده می کند. این ساختمان با سبک منحصر به فرد خود که شبیه به مناره های ایرانی است، مشخص می شود. به دیدن قصر Sobrellano حیرت انگیز، واقع در کنار ساختمان El Capricho بروید. قصر در حال حاضر متعلق به دولت کانتابریا است و به یک موزه تبدیل شده است. برای ورود به موزه، شما مجبور به پرداخت 3 یورو هستید. پارک طبیعی Oyambre در 12 کیلومتری شهر Comillas و در دهکده کوچکی به نام San Vicente de la Barquera واقع شده است. این سایت، دارای مدرسه های موج سواری است که به شما موج سواری را آموزش می دهد.

سه: کوئنکا، بخش خودمختار کاستیا – لا مانچا

اگر چه شهر بزرگی نیست (در حدود 50،000 ساکن)، کوئنکا در واقع پایتخت استان اسپانیایی خودمختار کاستیا – لا مانچا است. این شهر خاص است؛ زیرا در بالای سرازیری کوه و در ارتفاع 956 متری ساخته شده است و این شهر به دلیل داشتن زیرساخت فرهنگی خوب به عنوان میراث جهانی یونسکو شناخته شده است. بنای تاریخی اصلی در کوئنکا کلیسای Our Lady of Grace است که، به عنوان اولین کلیسای جامع گوتیک در اسپانیا شناخته می شود. میدان مرکزی Plaza Mayor نامیده می شود که در آن شما فرمانداری کوئنکا را مشاهده خواهید کرد. احتمالا معروف ترین بخش کوئنکا، las casas colgadas یا «خانه های معلق» است، نمونه ای از خانه های سنتی کوئنکا که بر روی صخره ها ساخته شده اند. امروزه برخی از آنها رستوران های خانگی و موزه هنرهای انتزاعی را در بر می گیرد. البته که شما هم میتوانید با تهیه تور اسپانیا از این تفریحات زیبا لذت ببرید.

چهار: Olite، بخش خود مختار – استان نابارا

این شهر کوچک که تنها 3000 نفر ساکن دارد، دارای یک قصر است که می تواند به عنوان یکی از، قصر های معروف جهان شناخته شود. ما در مورد قصر پادشاهان نابارا از Olite صحبت می کنیم که در واقع یک قلعه است و شامل سه بخش اصلی است: قصر قدیمی، قصر جدید و کلیسای Santa María la Real است. طراحی افسانه ای این قصر چیزی است که آن را بسیار ویژه می سازد – و به این دلیل است که قصر در چند مرحله ساخته شده است، و این کار در طی قرن ها انجام گرفته است. آب و هوای مدیترانه ملایم Olite پایتخت شراب اسپانیایی کرده است.

پنج: روندا، بخش خودمختار اَندَلُس

روندا را «خواهر دوقلو» شهر کوئنکا می دانند، زیرا شهر روندا نیز بر بالای صخره ها، و بالای دره El Tajo ساخته شده است. این شهر برای سه پل آن معروف است: Puente Romano، Puente Viejo و Puente Nuevo که از دره عبور می کنند. شما فکر می کنید گاوها تنها در پامپلونا محبوب بودند؟ خوب، در روندا، قدیمی ترین میدان مسابقه گاو بازی در اسپانیا را دارد، که می تواند 5000 تماشاگر را میزبانی کند، شما همچنین می توانید از موزه Plaza de Toros با ورودی 7 یورو (8.50 یورو با راهنمای صوتی) بازدید کنید. بسیاری از مردم نمی دانند که روندا الهام بخش رمان «زنگ ها برای که به صدا در می آیند؟» اثر ارنست همینگوی است، شرح اعدام فاشیست هایی که از بالای صخره به پایین رها شده اند، گفته می شود که فضاسازی رمان بر اساس شهر روندا و دره El Tajo می باشد.

————————————————————

تور فرانسه

«اگر به فرانسه برای بار اول سفر می کنید، بدانید که …»

تور فرانسه

اگر شما در حال برنامه ریزی برای رفتن به اولین تور فرانسه خودتون هستید و در تمام طول سال منتظر همچین تعطیلاتی بودید و اگر می خواهید حداکثر استفاده را از تور فرانسه خود ببرید، در اینجا چند تا اشتباه در مسافرت به فرانسه است که، شما باید از اون دوری کنید.

 یک از هشت :  برید پاریس، فقط پاریس

اکثر مردمی که به تور فرانسه می روند؛ که خیلی هم زیاد هستند؛ حتما به پاریس می روند و فقط پاریس.

این واقعا تاسف بار و آخر تراژدیک هست، چرا که کل فرانسه خیلی مکان ها و دیدنی های بسیاری از یک پایتخت خودش یعنی فرانسه داره! شهرهایی در فرانسه وجود دارند که شما ممکن است آن را دوست داشته باشید.

نیس را امتحان کنید، ملکه Riviera (توصیف یک منطقه ساحلی با آب و هوای و پوشش گیاهی گرمسیری)، یک شهر تاریخی پر زرق و برق با موزه ها، کافه ها، رستوران ها و بارها و همچنین یکی از رنگارنگ ترین بازارهای میوه و سبزی در فضای باز در ساحل جنوبی فرانسه است.

اگر می خواهید عظمت و شکوه اقیانوس اطلس را ببینید به بوردو بروید، که در سال های اخیر بازسازی های عظیمی در این شهر صورت گرفته است.

یا شاید هم شهر نانت برای شما جالب باشد.جایی که می توانید کودک درون خود را در پارک موضوعی شهر رها کنید و سوار یک فیل بزرگ مکانیکی شوید و در اطراف بندر تاریخی شهر به آرامی حرکت کنید واز آن بالا همه نقاط را ببینید.البته که شما هم میتوانید با تهیه تور فرانسه از این تفریحات زیبا لذت ببرید.

شهر قدیمی Aix-en-Provence؛ شهر صنعتی Lille در جنوب فرانسه و در نزدیکی مرز بلژیک، که هر دوی اینها برای یک استراحت کوتاه بعد از پاریس خیلی عالی هستند.

شهر لیون در مرکز فرانسه، که پایتخت آشپزی فرانسه است، با رستوران هایی که هر سلیقه و بودجه ای رو راضی میکنه. البته که مناظر بسیار زیبایی برای دیدن و گردش داره!

دوست دارید یک کم به جاده خاکی بزنید؟ پس به شهرهایی که زیاد معروف نیستند نگاهی کنید، همه آنها زیبا و کم جمعیت هستند.

اول به آنچه که می خواهید انجام دهید، فکر کنید. فرانسه، بزرگترین کشور اروپا، همه چیز دارد: ساحل های فوق العاده، شهرهای استراحتگاهی، روستاهای تپه ای بسیار مستحکم، مناظر تاکستانی و … فقط اسم ببرید.

بله، هر کسی حق دارد که شکوه و زیبایی پاریس را ببیند. اما به جای اینکه تمام زمان خودتون در فرانسه را در این شهر باشید، فقط دو روز اول و آخر را در این شهر باشید (چون با احتمال زیاد فقط پرواز شما به این شهر است) و در این بین به اکتشاف عجایب و زیبایی های این کشور باشید.