ایزی پک ؛ تجربه اسباب کشی نوین

معرفی ایزی پک

ایزی پک نام شرکتی است که بنای آن ۱۱ سال پیش به واسطه همکاری دوستانه با یکی از سفارتخانه های داخل ایران گذاشته شد. این مجموعه فعالیت خود را با انجام خدمات مربوط به جابه جایی لوازم شخصی و اسباب کشی دیپلمات های مقیم در ایران آغاز کرد ، که این امر باعث شروع همکاری با شرکت های اروپائی که سالها در این زمینه فعالیت میکردند شد و تجربیات و آموزه های حرفه ای بسیاری را برای همکاران ما در این مجموعه به ارمغان آورد.

نام ایزی پک ، ترکیبی از نوع فعالیت و دغدغه اصلی این کار (بسته بندی آسان) انتخاب شد که در طول این سالها، در سایه رعایت استانداردهای روز و مشتری مداری، کارنامه موفقی از فعالیت های این مجموعه برجای مانده است. با توجه به اینکه در سالهای گذشته اطلاعات مردم نسبت به چگونگی انجام یک جابه جائی استاندارد و اصولی کافی نبود ، این خدمات صرفا در راستای جابه جايی های خارجی ارائه میشد، اما امروزه با توجه به بالا رفتن سطح آگاهی و افزایش دغدغه ها و روزمرگی مردم حضور این نوع خدمات در جابه جائی های داخلی نیز به شدت ملموس و مورد نیاز میباشد.

ما امروز با تکیه بر بیش از یک دهه فعالیت حرفه ای در زمینه بسته بندی ، اسباب کشی و انجام جابه جائی های خاص توانسته ایم شرایط و ملزومات یک جابه جایی استاندارد و اصولی را برای مشتریان خود محیا کنیم تا بتوانیم به واسطه نیروهای اجرايي با تجربه و متریال تخصصی ، تجربه شیرینی از انجام یک جابه جایی را به مشتریان خود انتقال دهیم.

همه ما به خوبی میدانیم که اسباب کشی به شکل سنتی همواره مشکلاتی از قبیل آسیب های جسمانی ، فشارهای عصبی ، سرو کله زدن با کارگر ، زمانبندی نادرست و پرداخت هزینه های اضافی و … به همراه داشته و دارد . انجام اسباب کشی یکی از مواردی است که عموما با سختی و خستگی و فشارهای عصبی همراه میباشد و این همان چیزی است که میتواند انجام هر کاری را برای انسان سخت و طاقت فرسا سازد ، اما هر مشکلی راه حلی دارد .

اسباب کشی

خدمات اسباب کشی ایزی پک

شرکت ایزی پک در سال 1389 برای اولین بار در کشور، ایده خدمات اسباب کشی آسان را مطرح و آن را اجرایی کرد . خدمات اسباب کشی آسان همان راه حل ایده آل برای انجام هرچه بهتر یک اسباب کشی میباشد که تمام مراحل یک اسباب کشی را از شروع تا پایان اجرا و مدیریت میکند . در خدمات اسباب کشی آسان شما میتوانید با برون سپاری این پروسه به شرکت ایزی پک به راحتی مراحل جابه جایی خود را پشت سر گذاشته  و خاطره خوبی از انجام مراحل اسباب کشی تان در ذهن خود ایجاد کنید . در خدمات اسباب کشی آسان شما میتوانید به راحتی به سایر دغدغده های روزمره و کاریتان برسید و نگران هیچ یک از قسمت های اسباب کشی تان نباشید چرا که اجراء و مدیریت یک جابه جایی تخصص و وظیفه ماست .

 خدمات اسباب کشی آسان شامل سه بخش  1) جمع آوری و بسته بندی  2) حمل و جابه جایی  3) بازکردن و چیدمان

میباشد که تمامی این مراحل توسط اکیپ های اجرایی و ناظرین فنی که از آغاز پروسه اسباب کشی در کنار شما میباشند اجراء و مدیریت خواهد شد.

مشاوره و بازدید رایگان

خدمات اسباب کشی آسان با کارشناسی از محل مشتری آغاز خواهد شد.کارشناسان ما با حضور در محل شما علاوه بر پاسخگویی به سوالات احتمالی، تمامی مراحل را برنامه ریزی کرده و هزینه انجام خدمات مورد نیازتان را برآورد میکنند و در صورت توافق با شما قرارداد خواهند بست تا خیال شما از بابت برنامه زمانی ،هزینه قابل پرداخت و چگونگی انجام مراحل اسباب کشی راحت شود و دیگر نگرانی از این بابت نداشته باشید.

جمع آوری و بسته بندی

در بخش دوم خدمات اسباب کشی آسان اکیپ های اجرایی مورد نیاز به منزل شما آمده و کلیه لوازم داخل منزل شما را با توجه به اندازه ، وزن و جنس آن وسایل ، به وسیله کارتن اسباب کشی ، بسته بندی و ایمن سازی میکنند. در این مرحله وسایلی که نیاز به باز کردن و جدا سازی دارند دمونتاژ شده و آماده حمل خواهند شد.

اسباب کشی

حمل و جابه جایی و باز کردن و چیدمان

بخش سوم خدمات شرکت ایزی پک ، حمل و جابه جایی وسایل به منزل جدید میباشد که این بخش نیز با استفاده از نیروهای آموزش دیده انجام خواهد گرفت . بخش چهارم و پایانی خدمات ، باز کردن و چیدمان وسایل در منزل جدید میباشد که میتواند نوید بخش اتمام یک اسباب کشی راحت و به دور از هرگونه استرس و خستگی باشد .

اسباب کشی

مجموعه ایزی پک با اجراء بیش از 1500 پروژه در زمینه اسباب کشی داخلی ،  تجربیات ارزشمندی را در ارائه هر چه بهتر این خدمات به دست آورده و با رفع ایرادات و مشکلات موجود در این زمینه توانسته خدمات منحصر به فردی را به مشتریان خود ارائه دهد .رضایت مندی درصد بالایی از مشتریان این مجموعه موجبات دلگرمی همکاران ما را به همراه داشته و ما را بر آن میدارد که بیش از پیش تلاش خود را برای ارائه خدمات هرچه بهتر به کار ببندیم.

شما میتوانید با تماس با شماره های 200-22730100 اطلاعات کامل تری در رابطه با خدمات ایزی پک دریافت نمائید.