هتل نیهال پالاس دبی

رپورتاژ آگهی؛

دبی یکی از محبوب‌ترین مقاصد گردشگری بین ایرانیان و حتی جهان است. هتل نیهال پالاس این شهر یکی از اقامتگاه‌هایی است که می‌تواند سفری خاطره‌انگیز برای شما به وجود آورد. برای آشنایی با این هتل، با نکست هالیدی همراه باشید.

هتل نیهال پالاس دبی

امروزه گردشگران ایرانی تمایل زیادی برای سفر به کشورهای دیگر، به خصوص کشورهای همسایه دارند. در این میان، دبی جایگاه ویژه‌ای را به خود اختصاص داده است. آژانس‌های مسافرتی طیف گسترده‌ای از تورها و هتل‌های دبی را در اختیار مسافران قرار می‌دهند. تور دبی حتی در زمستان و غیر از تعطیلات، به خصوص به دلیل آب و هوای مطبوع در این فصل، یکی از پرفروش‌ترین تورهای آژانس‌های مسافرتی است. هتل ۴ ستاره‌ی نیهال پالاس این شهر یکی از گزینه‌های مطلوب برای اقامت در سفر به دبی است. قبلا این هتل با نام متروپولیتان دیرا (Metropolitan Deira Hotel) شناخته می‌شود و بعدها به نیهال پالاس تغییر نام داد.

این هتل ۴ ستاره اعتبار و شهرت قابل توجهی دارد که آن را مدیون بسیاری از امکاناتی است که به مسافران ارائه می‌دهد؛ به علاوه، سرویس‌های دوستانه و قابل اعتمادی در اختیار مسافران قرار می‌دهد. هتل نیهال پالاس دبی به داشتن رستوران‌ها و کافه‌ها با قیمت‌های مناسب شهرت دارد. رستوران الریقا (Al Riqa Restaurant) در طول روز بهترین غذاهای بین‌المللی را به همراه انواع سالاد و دسر سرو می‌کند. کافه Royalton Lounge هم مکانی ایده‌آل برای دیدارهای دوستانه و لذت بردن از نوشیدنی‌های گوارا است.

هتل نیهال پالاس دبی

هتل نیهال پالاس دبی ۱۳۵ اتاق و سوئیت مجهز دارد که همه‌ی آن‌ها دارای امکاناتی همچون کولر، قهوه‌ساز، گاو صندوق، بطری آب اشامیدنی، روزنامه‌های رایگان، وسایل مورد نیاز حمام و توالت، سشوار، مینی‌بار، اینترنت، خط تلفن مستقیم و تلویزیون ال‌سی‌دی به همراه ماهواره هستند. از دیگر امکاناتی که هتل در اختیار میهمانان خود قرار می‌دهد، می‌توان به پذیرش ۲۴ ساعته، خشکشویی، آسانسور، صرافی، باشگاه تناسب اندام، اتاق کنفرانس، خدمات بیزینس و پارکینگ اشاره کرد. میهمانان می‌توانند در تراس‌های اطراف استخر روباز پشت بام هتل حمام آفتاب بگیرند. سونا، استخر کودکان، آرایشگاه و میز بیلیارد هم در اختیار میهمانان قرار دارد.

هتل نیهال پالاس در قلب دبی، دیره، خیابان المکتوم نزدیک برج ساعت قرار دارد. از فرودگاه بین‌المللی دبی تا این هتل، فقط ۴ کیلومتر راه است. از آنجایی که دیرا قلب اقتصادی و تجاری دبی است، بسیاری از مراکز خرید، طلا و ادویه‌ی دبی نیز در نزدیکی این هتل واقع شده‌اند، پس نگران دسترسی به چنین مکان‌هایی را نداشته باشید. همچنین دیره مرکز تاریخی و جاذبه‌های گردشگری دبی نیز مسحوب می‌شود؛ بستکیه با خانه‌ها و بادگیرها، خیابان‌های قدیمی باریک و منطقه‌ای که به داشتن سوق (بازارهای قدیمی) شناخته شده است، بخشی از دیدنی‌های جذاب اطراف هتل محسوب می‌شود. برای رفتن به سایر مراکز خرید، بازارها و مارکت‌های مشهور و محبوب شهر می‌توانید از تاکسی یا سایر وسایل حمل و نقل عمومی استفاده کنید که به راحتی در نزدیکی هتل در دسترس هستند.

هتل نیهال پالاس دبی

اگر به دنبال رزرو تور ارزان دبی هستید، می‌توانید با مراجعه به وب‌سایت نکست هالیدی به آدرس https://nextholiday.ir ، وارد قسمت تورها و سپس تورهای خارجی شده و تور دبی را انتخاب کنید. در این قسمت قیمت تور دبی که چندین آژانس مسافرتی ارائه کرده‌اند را مشاهده خواهید کرد که می‌توانید با توجه به بودجه و زمان سفر خود و همچنین امکاناتی که هر یک از آن‌ها ارائه می‌دهند، بهترین انتخاب را داشته باشید.