تور استانبول یکی از خاطره انگیز ترین تور های گردشگری درجهان به شمار می رود . اما در تور استانبول به کدام مکان های توریستی می توانیم سر بزنیم.

استانبول به دلیل داشتن مکان های گردشگری بسیار زیاد توانسته بسیاری از گردشگران را به سمت خود جلب کند ، یکی از مکان های گردشگری بسیار پرطرفدار در تور استانبول کلیسای سنت آنتونی است . در ادامه به معرفی کلیسای سنت آنتونی خواهیم پرداخت با ما همراه باشید.

کلیسای سنت آنتونی

کلیسای سنت آنتونی در شلوغی “بی اغلو “استانبول بزرگترین کلیسای کاتولیک روم در استانبول است.این ساختمان برای خدمت به جامعه ایتالیایی در استانبول بود.

تاریخچه کلیسای سنت آنتونی

در بین تور ترکیه تور استانبول طرفداران بیشتری را داراست. ساختمان اولیه‌ی آجر قرمز  این بنای زیبا، ابتدا در سال ۱۷۲۵، بوسیله جامعه ایتالیایی شهر استانبول ساخته شد. اما دراواخر قرن بیستم تخریب شد. و بنای فعلی جایگزین بنای اولیه گشت. و به عنوان نمونه خوبی از سبک های نئو گوتیک و توسکانی لومباردای ایتالیایی است.

سنت آنتونی چه کسی بود؟

او یک کشیش کاتولیک پرتغالی (1195-1231) بود که شاگرد برجسته سنت فرانسیس آسیس بود. او به عنوان یک کارمند متفاوت و عالی شناخته شده بود.

آمار شگفت انگیز در مورد کلیسای سنت آنتین ترکیه

ارگ موثر بالای ورودی توسط شرکت ایتالیایی در سال 1949 ساخته شد.

کلیسا با آثار هنری پر شده است که شامل مجسمه چوبی سنت آنتونی توسط لوئیجی، و همچنین دو موزاییک از شام در Emmaus و تعمید خداوند است.

ساعات کاری کلیسای سنت آنتون چگونه است؟

کلیسای سنت آنتونی استانبول هر روز از ساعت 9 صبح تا 7 بعد از ظهر به عموم مردم می باشد.

آژانس گردشگری دلارام سیر آسمان کارگذار تور ترکیه و تور استانبول

یکی از آژانس های فعال در زمینه ارائه خدمات تور های گردشگری به مقصد ترکیه،استانبول،آنتالیا  ، تور کوش آداسی و… می باشد که همواره سعی کرده است تا بهترین خدمات را به مشتریان عزیز ارائه دهد.شما مسافران عزیز در هر زمان از سال می توانید به اژانس ما مراجعه نمایید و عازم ترکیه شوید.