طراحی سایت اینتن در نظر دارد در راستای مشتری مداری خدمات ویژه خود را در ماه اسفند 95 با تخفیف های ویژه ای در اختیار مشتریان قرار دهد .

به گزارش روابط عمومی طراحی سایت اینتن ، خدمات طراحی سایت ، سئو سایت ، ایمیل مارکتینگ ، تبلیغات گوگل و … تا پایان اسفند ماه سال جاری با تخفیف های شگفت انگیز ارائه خواهد شد .

با توجه به رشد روز افزون کاربران اینترنتی بسیاری از مردم بسیاری از تحقیقات برای خریدشان را از طریق اینترنت انجام می دهند . از این رو حضور در این دنیای پر رمز و راز یکی از نیاز های اساسی هر کسب و کاری است .

طراحی سایت اینتن برای رشد کسب و کارتان پیشنهادات ویژه ای را دارد برای آشنایی با این روش ها با ما همراه باشید .

افزایش فروش کسب و کارتان را تضمین کنید

همانطور که می  دانید امروزه گوشی های هوشمند و اینترنت یک ابزار بسیار کلیدی در زندگی مردم بحساب می آید ، با توجه به تحقیقات انجام گرفته در بیش از 10شهر ایران ، کارشناسان به این نتیجه دست یافته اند که سلایق مردم در نحوه خریدشان کاملا تغییر یافته است . براساس این تحقیقات تاثیر تبلیغات سنتی از جمله بیلبورد های تبلیغاتی و تلویزیون در سهم بازار تبلیغات از 70 درصد به 30 درصد از سهم بازار تبدیل شده است ، در این بین 40 درصد سهم تبلیغات تلویزیونی و بیلبورد ها به سهم بازار تبلیغات اینترنتی اضافه شده است . هم اکنون تبلیغات اینترنتی با حد اکثر ظرفیت پیشتاز بازار تبلیغات می باشد .

در این میان شرکت هایی که در دنیای اینترنت حضور ندارند در سال های آینده از این بازار بکر و فعال باز خواهند ماند . در آینده نه چندان دور تنها راه بازاریابی به روش های اینترنتی بدل خواهد شد . از این رو بحرانی که شرکت های سنتی را تهدید می نماید عدم حضور در دنیای اینترنت است .

گام های کلیدی برای افزایش فروش در دنیای اینترنت

اولین گام برای افزایش فروش در دنیای اینترنت ، طراحی سایت است ، با طراحی سایت شما می توانید یک جایگاه مجازی یا یک دفتر مجازی برای شرکت خود در دنیای اینترنت داشته باشید ، پس از طراحی سایت دومین گام برای حضور در دنیای اینترنت ، سئو سایت یا همان افزایش رتبه سایت در موتور های جستجو است ، در این گام حضور در نتایج جستجوی گوگل یکی از ابزار های بسیار ضروری است .

درباره طراحی سایت اینتن

شرکت طراحی وب سایت اینتن متشکل از تیم حرفه ای ، باتجربه و آکادمیک در عرصه فضای مجازی است که عمده فعالیت هایش حول طراحی سایت های اینترنتی، سئو سایت و بهینه سازی وب سایت و برندسازی اینترنتی می باشد.
با اینکه نام اینتن به صورت رسمی ۴ سال است که در عرصه شرکت های فعال در این حوزه وارد شده است ولی عمق دانش و تجربه آن بیش از یک دهه می باشد چرا که موسسین گروه با دانش و تجربه ۱۰ ساله خویش گرد هم آمده و وارد این عرصه گشته اند و پس از طی فراز و نشیب های بسیار متخصصین بیشتری را به منظور تکمیل تیم فنی خویش جذب کرده است. در تیم ۱۴ نفره اینتن تمام تخصص های لازم برای انجام یک کار ایده آل وجود دارد. بزرگترین سرمایه شرکت طراحی وب سایت اینتن نیروی انسانی متخصص، مجرب و با دانش آن است که می تواند اعتماد و رضایت مشتریان را جلب نماید.

برای استفاده از تخفیف های ویژه اینتن به آدرس اینترنتی  https://inten.asia مراجعه نمایید .