اینکه چه کار کنیم و حالا ، کجا برویم و اصلا چطور برویم ، شاید از دغدغه های همیشگی مردم در اوقات فراغت و استراحتشان بوده است.

وب سایت کافه گردش یک جواب تقریبا کامل برای این سؤال ها است. سایت کافه­گردش به دنبال این هدف است که بتواند پاسخ این سؤال ها را در بهترین شکل ممکن به مخاطبانش بدهد. کافه­گردش با الهام­گیری از وب سایت TripAdvisor.com، پرمخاطب­ترین سایت گردشگری و تفریحات جهان، خدمات گسترده­ای را برای کاربرانش در نظر گرفته ­است. کاربران سایت می توانند با خدماتی که کافه گردش برایشان ارائه کرده است، به خواسته خودشان، یعنی گردش و تفریحی مناسب و هدفمند و البته ارزان قیمت برسند.

کافه گردش

بانک اطلاعاتی کافه ­گردش

اگر هنوز تصمیم نگرفته اید برای برنامه گشت و گذارتان به کجا بروید و یا حدودی می دانید که نظرتان به رستوران گردی نزدیک تر است اما در بخش کدام رستوران گیر افتاده اید؛ بهتر است سری به کافه گردش بزنید. کافه گردش با در اختیار داشتن بانک اطلاعاتی کاملی از هتل های جهان به تفکیک کشور و شهر، هتل های ایران و جهان به تفکیک شهر (هتل های کیش، هتل های مشهد، هتل های تهران، هتل های شیراز، هتل های آنتالیا و …)، بانک اطلاعاتی آژانس های مسافرتی ایران به تفکیک شهر، منطقه و حتی محله و بانک اطلاعاتی رستوران های ایران به تفکیک شهر، منطقه و محله مرجع خوبی در حوزه ی گردشگری و تفریحات برای شماست. همچنین کافه گردش به معرفی مکان های گردشی درون شهری، برون شهری، داخلی و خارجی می پردازد. شما می توانید راهنمای جامع گردشگری شهرها و کشورهای مختلف جهان را هم در کافه گردش ببینید.

کافه گردش

این یعنی در کافه گردش برای هر نوع گردش و تفریح، چه یک تفریح چند ساعته و چه یک گردش چندروزه و برای همه افراد، چه آن هایی که برای یک مرخصی یک هفته ای برنامه ریزی کرده اند و چه آن هایی که وقتشان را برای یک گردش عصرگاهی یکی دوساعته خالی کرده اند، برنامه های ویژه ای وجود دارد.

امتیازدهی، اشتراک گذاری نظرات و مشارکت کاربران در سایت

کافه گردش می خواهد ارتباط دوطرفه ای با مخاطبانش داشته باشد. در کافه گردش امکان امتیازدهی وجود دارد، این امکان با توجه به بررسی های انجام شده روی وب سایت تریپ ادوایزر و مشابه با این سایت معتبر خارجی در سایت کافه گردش پیاده سازی شده است. شما در کافه گردش می­توانید بر اساس تجربه شخصی خودتان از یک هتل، رستوران یا یک مکان توریستی و تفریحی، به آن امتیاز بدهید و نظراتتان را با دیگران به اشتراک بگذارید. این مکان­ها بر اساس همین امتیازها به رتبه بندی منطقی و خوبی می رسند که دیگر مخاطبان و کاربران جدید سایت هم می­توانند از آن استفاده کنند.

رزرو پیشنهادات تخفیف دار گردشگری و تفریحات کافه ­گردش

در کافه گردش تخفیف های گوناگون و متنوع گردشگری شامل پیشنهادهای تور داخلی و تور خارجی و تور لحظه ­آخری به همراه تمام جزئیات با امکان خریدآنلاین، پیشنهاد هتل، پیشنهادهای بلیت و ویزا، پیشنهادهای تخفیف دار و جذاب بهترین رستوران ها، کافی شاپ ها و پیشنهادهای تفریح های متنوع و گوناگون ارائه می شود. کافه گردش به کاربرانش کمک می کند تا هزینه تفریح و سفر خودشان را به طور چشم گیری کم کنند.

cg3

کاربران می توانند پیشنهاد تورهای لحظه آخری (تور کیش ، تور مشهد ، تور تایلند ، تور ترکیه ، تور آنتالیا ، تور استانبول و…) را در سایت کافه گردش مشاهده کنند و آن ها را به صورت آنلاین رزرو کنند.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره تور آنتالیا نوروز 95 ،تور لحظه آخری آنتالیا نوروز 95 و قیمت تور آنتالیا نوروز 95 به وبسایت زیر مراجعه کنید

www.cafegardesh.com