اگر در تابستان سخت کار کردید و فرصت مناسبی برای مسافرت نداشتید، برای فصل پاییز با بهترین و ارزان‌ترین قیمت‌ها برنامه‌ریزی کنید و تعطیلات به‌یادماندنی را در پاییز برای خودتان بسازید.

تور کوش آداسی؛ اقامت در بهترین هتل‌های ساحلی

انتخاب تورکوش آداسی ، برای سفر در پاییز بسیار هوشمندانه است. شما در هوای لطیف و کمی خنک شده‌ی پاییز، راهی یکی از زیباترین و جذاب‌ترین سواحل ترکیه می‌شوید که هر فصلی را برای شما تابستان می‌کند!

برای سفر به کوش آداسی ، اصلا نگران تعطیلی ورزش‌ها و سرگرمی‌های آبی نباشید. اقامت شما در هر یک از هتل‌های لوکس و 5 ستاره‌ی کوش آداسی به شما این فرصت را می‌دهد که با به‌روزترین امکانت و تجهیزات ، از تفریح‌های آبی استفاده کنید و لذت ببرید.

پاییز کجا بریم سفر

برخی هتل‌ها آنقدر امکانات متنوع و استخرهای مختلف دارند که معمولا خانواده‌ها همه‌ی تعطیلاتشان را در همان هتل می گذرانند و اقامتی آرام دارند. هتل لوکس Aqua Fantasy کوش آداسی ، یکی از این مکان‌هاست. اصلا شما وارد یکی از مناطق تفریحی در کوش آداسی می‌شوید. پارک بزرگ آبی در این هتل در یک‌روز تمام نمی‌شود و شما باید چندین روز وقت بگذارید تا از همه‌ی بازی‌های آن استفاده کنید. به این پارک، بولینگ، زمین گلف، دوچرخه‌سواری و ساحل‌های اختصاصی را هم اضافه کنید تا اقامتی رویایی در این هتل داشته باشید.

اما اینجا فقط با ورزش‌های آبی مشهور نیست، ماجراجویی و تورهای یک روزه‌ی آن هم جذاب است. برای همین به شما پیشنهاد می‌کنیم به غار اساطیری زئوس کوش آداسی هم سر بزنید و هم از گل سنگ های خاص و تماشایی غار عکاسی کنید و هم اگر خسته شدید ساعتی را در استخر طبیعی زیر سنگ‌ها شنا کنید.

فرصت خوبی است که همین الان در تماس با کارشناس‌های آژانس مقتدر سیر تماس بگیرید و با یکی از برنامه‌های تور کوش آداسی همراه شوید.

تور بدروم؛ سفر به شهر شکم‌گردی ترکیه

تور بدروم هم شما را به نقطه‌ای دیگر از جذابیت‌های ترکیه می‌برد. اصلا برنامه‌های صبحگاهی را در این جزیره فراوش نکنید.

چند رستوران جذاب و عالی در بدروم است که حتما باید یک وعده صبحانه را در آنجا نوش جان کنید. رستوران Evizmiz  یکی از همین بهترین هاست. صبحانه ی سنتی ترکیه را سفارش دهید و بعد از صرف صبحانه هم در کنار ساحل چای و باقلوای ترکی بخورید و از اقامتتان لذت ببرید.

اصلا بدروم را به عنوان بهترین شهر شکم‌گردی ترکیه می شناسند و به همه‌ی گردشگران پیشنهاد می‌کنند خوشمزه‌ترین خوراک‌های ماهی و صدف ترکی را در کافه‌ها و رستوران‌های ساحلی امتحان کنید.

حالا به غیر از شکم‌گردی و خوشمزه خواری، به تماشای قلعه سنت پیتر بروید و این بنای 1400 سال قبل را از نزدیک ببینید و با بخشی از تاریخ عثمانی‌ها از نزدیک آشنا شوید.

پاییز کجا بریم سفر

یکی دیگر ار تقریح‌های جذاب در بدروم حمام گل است. تفریحی که با چند دقیقه قایق‌سواری در ماماریس جزیره ای نزدیک به بدروم برایتان امکان‌پذیر است و شما در ساحل لاک‌پشت می‌توانید در حمام‌های گل طبیعی که پر از خاصیت درمانی است غرق و از خوشحالی و حال خوب لبریز شوید.

به وب سایت آژانس مقتدر سیر سر بزنید و بهترین برنامه‌ی سفر تور بدروم را انتخاب و تعطیلات آبان را در آنجا سپری کنید.

تور چین؛ رویارویی با عجایب هفتگانه در پاییز

برای تماشای شگفت‌انگیزترین کشور دنیا، تورچین بهترین گزینه است. کشوری توریستی که با قیمت‌های گران آن شاید همیشه دست‌نیافتنی به نظر برسد. اما در فصل پاییز قیمت‌ها شکسته می‌شود و شما می توانید در لوکس‌ترین هتل‌های پکن و یا مجلل‌ترین هتل‌های شانگهای اقامت کنید. برای رسیدن به این کشور، می‌توانید تور ترکیبی چین و یا تور تک مقصدی چین را انتخاب کنید و دیدنی‌های شگفت‌انگیز را ببینید.

فصل پاییز برای تماشای دیوار چین بهترین زمان است. منظره‌ای ترکیبی از درختانی با برگ‌های زرد، نارنجی و قرمز در میان کوه‌های روبه‌روی این اعجاب جهانی آنقدر جذاب است که همه‌ی ساعت های پیاده روی خیره می‌شوید.

پاییز کجا بریم سفر

پیشنهاد می‌کنیم چین را بدون تجربه ی غذاهای متفاوت این سرزمین ترک نکنید. یکی از بی‌نظیرترین مزه‌هایی که باید در چین امتحان کنید پنکینگ داک است. اردک بریان شده از غذاهای ملی چین است . شیوه‌ی پخت این اردک اینگونه است که پوست آن کاملا برشته می‌شود و با برش های نازکی در بشقاب چیده می‌شوند و روی همه‌ی تکه‌ها سس سویا و ترکیبی از سس ملس و طعم‌دار ریخته می‌شود.

بعد از پکن، به شانگهای بروید و در این شهر مدرن و دیدنی چین به موزه‌های شناخته شده‌ی چینی بروید . یکی از زیباترین موزه‌ها، موزه شیشه شانگهای است. یک موزه جالب که تلاقی هنر و صنعت است. کارهای هنری شیشه‌ای در چیدمان جذاب معماری این موزه آنچنان خودنمایی می‌کند که نمی‌توانید از آن دل بکنید.

برای تماشای گوشه‌ای از زیباترین عجایب دیدنی جهان با تور چین همراه شوید و خاطره‌ای بی نظیر ثبت کنید.