چگونه پوششی جذاب‌تر داشته باشیم؟

چند انتخاب ساده برای پوشش جذاب تر

جالب است بدانید که گاهی با خرید چند دست لباس ساده و پوشیدن درست و به موقع آنها می توانید بسیار خوشپوش تر به نظر برسید. سادگی کلید جذاب به نظر رسیدن است. گاهی افراد بیش از اندازه به خودشان می رسند و یا درپوشش خود از انواع لباس ها و زیورآلات استفاده می کنند که باعث می شود تمرکز افراد از زیبایی لباس گرفته شده و به سوی شلوغی لباس و زمان صرف شده کشیده شود. در ادامه نکاتی کوچک دربارۀ چگونگی ساده و زیبا پوشیدن توضیح داده شده است.برای پوششی جذاب تر به فروشگاه اینترنتی سر بزنید.

کت چرم

تقریباً همه موافقند که یک کت چرم عالی یکی از بهترین لباس هایی است که می توانید در کمد خود داشته باشید و به سادگی هر لباسی را ارتقاً می بخشد. بهتر است این نوع کت کمی حالت پسرانه داشته باشد و البته اگر با لباس های کاملاً دخترانه پوشیده شود شاهد یک تضاد جالب خواهید بود. مثلاً می توانید یک پیراهن گلدار بپوشید و از روی آن یک کت چرم، این تضاد در سال 2015 به تن بسیاری از هنرمندان دیده شده است. بعضی کت های چرم نیز وجود دارند که درحاشیه آنها زنجیر به کار رفته است، این کت ها یادآور طرح های اولیه شانل هستند و همیشه انتخاب خوبی محسوب می شوند.

چند انتخاب ساده برای پوشش جذاب تر

لباس سفید

همیشه خانمی که لباس کاملاً سفید پوشیده یک نوع تازگی و پاکی و خالص بودن را القا می کند. شما می توانید به سادگی با پوشیدن یک استایل تمام سفید معصومیت را همراه با جذابیت القا کنید. فرقی نمی کند که لباستان سبکی پوشیده و سنگین داشته باشد یا معمولی یا ساده، یک استایل تمام سفید ساده و جذاب است.

چند انتخاب ساده برای پوشش جذاب تر

گردنبند ساده

این حقیقت ثابت شده است که گردنبند در بین دیگر زیورآلات اولین چیزی است که توجه دیگران را جلب می کند. از یک گردنبند ساده ( بهتر است رنگ آن طلایی باشد ) استفاده کنید و این نوع گردنبندهای ساده را می توانید به سادگی با هر استایلی ست کنید.

جین های جذب

حتماً متوجه شده اید که امسال شلوار جین های گشاد و به سبک لباس های پسرانه کاملاً به روز است و طرفداران زیادی دارد. اما توجه کنید که این سبک هرگز جای یک جین جذب را برای یک خانم نمی گیرد. شلوار جین های جذب همیشه جالب توجه تر از دیگر استایل ها هستند و اگر کمی هم سنگشور شده باشند بهتر است.

ابریشم

لباس هاس ابریشمی بسیار جذاب هستند و به سادگی فقط با اضافه کردن یک لباس ابریشمی می توانید استایل خود را ارتقا دهید. یک بولیز یا تاپ ساده به جنس ابریشم با یک شلوار جین و کت عالی به نظر می رسد. اگر در اینکه چه بپوشید شک دارید یک پیراهن ساده یا گلدار کاملاً زنانه انتخاب کنید. این پیراهن ها زیبایی شما را چند برابر می کنند و البته معمولاً مورد توجه دیگران است زیرا بسیار شاد به نظر می آیند.

کفش پاشنه دار راحت

پاشنه هایی انتخاب کنید که بتوانید به راحتی با آنها قدم بزنید. جذابیت پاشنه بلند انکار نشدنی است اما اگر نتوانید با آنها درست راه بروید به هیچ دردی نمی خورد و اثر کاملاً عکس دارد. پاشنه های پهن انتخاب کنید که اتفاقاً امسال پرطرفدار و به روز است. پاشنه های طلایی یا ترکیب کفش مشکی با پاشنه های سفید از بهترین گزینه هاست.

کفش shoes

برای خرید لباس به فروشگاه اینترنتی لباس (www.dofito.com) مراجعه فرمایید.