آژانس مهر پرواز توجه شما را به این مطلب جلب می کند.

تورهای آنتالیا به دلیل امکانات بالای رفاهی هتل ؛از قبیل هتل های All inclusive (ALL) و (UALL) ULTRA inclusive باعث شده مسافرین هزینه ی کمتری در آنتالیا پرداخت نمایند. یک مثال ساده: به فرض مسافری یک تور 6 شب و 7 روزه آنتالیا با قیمت 1.400.000 تومان خریداری میکند و شامل هتل 5 ستاره ALL می باشد و در مقابل همین مسافر اگر بخواهد تور استانبول با هتل 5 ستاره (در تاریخ و ایر لاین مشابه)خریداری کند، باید هزینه ی 1.200.000 تومان بپردازد. در ظاهر خرید تور استانبول ،.000200 تومان برای مسافر ارزانتر تمام می شود، ولی مسافر در تور آنتالیا هیچگونه هزینه ای بابت ناهار و شام و… پرداخت نمی کند و بیشترین زمان خود را از امکانات هتل (به صورت رایگان ) استفاده می کند. در صورتی که در تور استانبول در مدت زمان اقامت ،مسافر می بایست هزینه ی ناهار ، شام و رفت وآمد خو را به دلار پرداخت کند و در مجموع شاید همان تور استانبول که 1.200.000 خریده شده بود ،در پایان سفر به 1.800.000 تومان برسد.غیر از اینکه هتل های استانبول امکانات کافی برای سرگرمی مسافران ندارد و صرفا جهت اقامت در شب می باشد و مسافر به ناچار برای گشت و گذار و خرید باید هزینه ایی اضافی پرداخت نماید و به بیرون از هتل بروند.

چرا آنتالیا از بقیه مسیرها به صرفه تر است ؟

مهرپرواز مجری تخصصی تورهای : آنتالیا ، استانبول ، استانبول+آنتالیا ، دبی ، کوش آداسی ، مارماریس ، بدروم ، بانکوک+پاتایا و چین بوده .

آژانس مهر پرواز تمامی هتل های آنتالیا و استانبول را با بهترین خدمات به مسافرین عزیز ارائه میدهد. همچنین آژانس مهر پرواز نماینده ی انحصاری هتل الا کوآلیتی در ایران می باشد.

در صورت مشاهده ی هتل های آنتالیا اینجا را کلیک نمایید.

در صورت مشاهده ی هتل های استانبول اینجا را کلیک نمایید .

تذکر بسیار مهم

تور آنتالیا از دو طریق انجام می شود. تمامی پروازهای ایرانی مانند هواپیمایی ماهان ، تابان ، زاگرس و قشم ایر از طریق فرودگاه شهر اسپارتا انجام می شود که فرودگاه اسپارتا تا مرکز شهر آنتالیا 3ساعت و 30دقیقه فاصله مسیر زمینی می باشد.

پروازهای ترک مانند هواپیمایی اطلس جت ، تلویند ، پگاسوس ، کرندون و اونور ایر و غیره به صورت مستقیم به شهر آنتالیا انجام می شود و فاصله ی فرودگاه آنتالیا تا مرکز شهر آنتالیا 10 دقیقه می باشد. البته تمامی پروازهای ترک در شهر آدنا ( یا شهری دیگر) به مدت 15 دقیقه STOP دارد )برای سوخت گیری و غیره) ولی درب هواپیما باز نمی شود و مسافرین پیاده نمی شوند و بعد به سمت آنتالیا حرکت میکند. تمامی این پروازها در بازار به عنوان پرواز مستقیم نام گرفته است.

آژانس مهر پرواز با داشتن کادری مجرب و دقیق ، مناسب ترین قیمت و با کیفیت ترین تورها را برای شما فراهم میکند.

جهت دیدن تمامی اطلاعات تورها به سایت www.mehrparvaz.ir مراجعه فرمایید.

برای اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

شماره تماس: 02188507190 شماره موبایل (وایبر) : 09195925160