در هوای گرم آدم هوس سفر ساحلی می‌کند و یکی از اولین گزینه‌هایی که به ذهنش می‌رسد، آنتالیا خواهد بود. وقتی می‌شود با تور لحظه آخری آنتالیا سفری تقریباً هم قیمت با تورهای داخلی به مقصد شمال کشور یا تور کیش و تور قشم تجربه کرد، چرا آدم به این تجربه‌ی هیجان‌انگیز دست رد بزند. تورهای آنتالیا قیمت‌های متفاوتی دارند. تفاوت تور ارزان آنتالیا با تورهای گران‌قیمت‌تر تا حدود زیادی وابسته به نوع هتل است. هتل های آنتالیا که در تورها ارائه می‌شوند همگی خدمات کاملی دارند. جدا از اتاق با امکانات رفاهی، این هتل‌ها خدماتی چون صبحانه، نهار، شام، میان‌وعده، نوشیدنی، استخر، اینترنت رایگان و… ارائه می‌دهند. بهترین هتل های آنتالیا آن‌هایی هستند که علاوه بر خدماتی که گفته شد، خدماتی چون ساحل اختصاصی، پارک آبی، تفریحات آبی مختلف و … نیز ارائه می‌دهند. در نهایت با توجه به نوع هتل‎‌ قیمت تور آنتالیا مشخص می‌شود.

c1

اما نکته‌ی مهم دیگری که در سفر باید مدنظر قرار داد، جاذبه‌های تفریحی و گردشگری مقصد است. جاهای دیدنی آنتالیا شامل مکان‌های تفریحی، تاریخی و طبیعی بسیاری است. جدا از سواحل آنتالیا که به سواحل پرچم آبی مشهورند و جان می‌دهند برای یک استراحت آرامش‌بخش، جاذبه‌های آنتالیا شامل موارد دیگری نیز می‌شود که شاید کمتر شنیده باشید. پارک آبی آکوالند، حمام رومی‌ها، رودخانه‌ی ماناوگات، شهر کمر، آمفی‌تئاتر اسپندوس، موزه‌ی آنتالیا، برج ساعت، کسیک مناره و پاموک کاله دیگر جاذبه‌های آنتالیا هستند که سفر شما را با تور آنتالیا به یادماندنی‌تر خواهند کرد.

c2

آنتالیای ترکیه شهری زیبا و دیدنی است که آب و هوایی مدیترانه‌ای دارد. به همین دلیل برای انتخاب زمان سفر به آنتالیا نیز باید دقت کنید. آب و هوای آنتالیا از اواخر زمستان تا اواسط پاییز مطلوب و مناسب است؛ اما اگر قصد دارید از تفریحات آبی این شهر ساحلی لذت ببرید، بهتر است در فاصله‌ی اردیبهشت‌ماه تا مهرماه به آنتالیا سفر کنید. البته بعضی هتل‌های آنتالیا مانند هتل تایتانیک آنتالیا و هتل کرملین آنتالیا استخر آبگرم دارند که امکان شنا در هر فصلی از سال را برایتان مهیا می‌کنند.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره هتل آنتالیا و جاذبه های گردشگری آنتالیا به وبسایت کافه گردش مراجعه کنید

www.cafegardesh.com