در این مقاله ما سعی داریم با کمک از وب سایت خرید بلیط هواپیما سفرایران، به شما خوانندگان درباره کلاس های هوایی که در سفرهایتان با آن رو به رو میشوید، اطلاعات بدهیم.

c1

منظور از کلاس های هوایی چیست؟

در هر سفر و مسافرتی که با هواپیما صورت بگیرد، هواپیما و بلیط های فروخته شد را بر اساس قیمت و امکاناتی که در اختیار مشتریان و مسافران قرار میگیرد، دسته بندی میکنند.

بطور معمول هرچقدر که امکانات و لوازمی که در اختیار مسافران قرار میگیرد، بهتر و رفاه ایجاد شده، مناسب تر باشد، کلاس بالاتر و قیمت بلیط ها گران تر میشود.

این کلاس بندی ها ، در جایگاه و جایی که مسافران در هواپیما دارند هم تاثیر گذار می باشد و هر کدام از کلاس ها، در مکان بخصوصی از هواپیما مستقر هستند.

کلاس اقتصادی:

کلاسی که از همه در بین ایرانیان محبوب است، بیشتر از طرف مسافران سفرهای تفریحی انتخاب میشود، امکانات رفاهی خوب و مناسبی دارد و برای مسافرانی که میخواهند با کمترین هزینه به مقصد خود برسند، بسیار مناسب می باشد.

c2

این کلاس از لحاظ هزینه و قیمت جزو ارزان ترین و به صرفه ترین کلاس هواپیمایی محسوب میشود. و معمولا در قسمت انتهایی هواپیما مستقر می باشد.

کلاس تجاری:

این کلاس بیشتر برای تجار و مسافرانی که قصد سفرهای اقتصادی و کاری دارند مناسب می باشد. امکانات رفاهی آن، بسیار بهتر از کلاس اقتصادی میباشد و آسایش و آرامش بیشتری را مسافران تجربه میکنند. غذاها و نوشیدنی ها سرو شده در این کلاس، متفاوت از کلاس اقتصادی میباشد تا قیمت گران تر آن، با کیفیت بهتر امکانات و خدمات، قابل درک شود.

c3

این کلاس از صندلی های هواپیما، در میانه هواپیما قرار میگیرند.

فرست کلاس:

سرمایه داران و افراد ثروتمند برای سفرهای خود این کلاس را میپسندند.امکانات رفاهی و آسایشی آن قابل غیاس با دو کلاس قبلی نیست.کیفیت غذاها، نوشیدنی ها و حتی خدماتی که مهمانداران ارائه میکنند بسیار بالاتر از دو کلاس دیگر است.

c4

صندلی ها قابلیت تخت شدن و در برخی موارد ماساژ دارند، تا مسافران این کلاس هوایی، رفاه بیشتری نسبت به دیگر مسافران تجربه کنند.
این کلاس به طور معمول در جلویی ترین بخش هواپیما، قرار میگیرند. قیمیت این کلاس هوایی از بقیه کلاس ها گرانتر می باشد.

برای رزرو بلیط هواپیما، امروزه مسافران دیگر نیازی به صف های طولانی آژانس های مسافرتی ندارند، بلکه فقط با مراجعه به وبسایت safariran.ir میتوانند به راحتی بلیط و نوع کلاس مورد نظرشان را خریداری کنند.