برای واریز نشدن یارانه معیشتی چه باید کرد؟

برای خیلی ها این سوال پیش آمده که برای واریز نشدن یارانه معیشتی چه باید کرد؟ ما در این پست می خواهیم شما را با روش های موجود فعال کردن واریز یارانه معیشتی آشنا کنیم. با ما همراه باشید.

برای واریز نشدن یارانه معیشتی چه باید کرد؟

می توان گفت طبق آمار های بدست آمده تعداد زیادی از مردم کد رهگیری یارانه معیشتی را دریافت کرده اند و اگر تعدادی کد رهگیری دریافت نکرده اند، مطمئن باشند که طی روز های آینده که بین 2 الی 3 روز کاری دریافت خواهند کرد و جای نگرانی نخواهد بود پس به خودشان استرس ندهند.

افراد برای استفاده از یارانه معیشتی جدید و فعال کردن آن می توانند تا آذر ماه سال 1401 پیگیر باشند و کار خود را پیش ببرند. از آن جایی که استفاده از کد دستوری *6369# بسیار به حداقل رسیده و اگر نیاز و تقاضا های مردم نسبت به واریز یارانه معیشتی جدید بالا و بالاتر برود، برای سرپرستان خانوار هایی که از این کد دستوری استفاده نکرده اند تا هفته آینده امکان استفاده از این کد را فراهم می کنند.

کسانی که کد رهگیری نگرفته اند مطالعه کنند:

اگر بعد از استفاده از کد دستوری *6369# پیامک یا کد رهگیری دریافت نکردید باید به سایت https://hemayat.mcls.gov.ir مراجعه کنید. در مرحله اول کد ملی سرپرست خانواده و در مرحله دوم باید شماره حسابی که سرپرست خانواده، یارانه 45 هزار تومانی را دریافت میکرده را در کادر وارد کنید.

همچنین بخوانید: علت واریز نشدن یارانه جدید چیست؟

یارانه نقدی

بعد از آمدن پیامکی برای شما با این عنوان (هموطن گرامی؛ طبق مصوبه دولت در این مرحله 7 دهک اول مشمول کمک هزینه معیشتی هستند. با عنایت به بررسی های صورت گرفته، خانوار شما مشمول نبوده و در صورت درخواست بررسی های مجدد روی گزینه ادامه کلیک کنید.) بعد از کلیک کردن بر روی دکمه ادامه مرحله اول ثبت اعتراض شروع می شود.

با شروع شدن مرحله اعتراض برای شما این هشدار نمایش داده می شود که (رضایت نامه دسترسی به اطلاعات بانکی) در اجرای ماده 6 تصویب نامه و …اینجانب… دارای کد ملی به شماره… که تقاضای دریافت بسته حمایتی(یارانه) می باشم، این اجازه را می دهم که کلیه اطلاعات بانکی و مالی بنده را بررسی نمایید. با دقت فرم ثبت اعتراض مطالعه شد و با قوانین و محتویات آن کاملا موافق هستم.

همچنین بخوانید: زمان برداشت یارانه جدید کی است؟

کسانی که کلا یارانه نمی گیرند چه کاری انجام دهند؟

افرادی که تا به حال هیچگونه یارانه معیشتی دریافت نکرده اند باید به پلیس به علاوه 10 مراجعه کنند و پس از پر کردن اطلاعات خود و ثبت کردن آن به فرآیند دریافت یارانه معیشتی خود کمکی کرده باشند. پس از ثبت و پر کردن فرم و آزمون، وسع وضعیتشان مشخص خواهد شد.

سخن آخر

در این مقاله ما اطلاعاتی را در جهت علت واریز نشدن یارانه معیشتی سال جدید و اینکه برای واریز نشدن آن چه کاری را باید انجام دهیم در اختیار شما گذاشتیم. امیدواریم شما از این پست خوشتان آمده باشد.


1 دیدگاه

  1. یگانه

    من بازنشسته هستم با فرزندی معلول ذهنی وحرکتی جرا باید جز دهک ده باشم جون همسرم دیگو پنج باتری پدری وکلای وام وکمک من خریداری کرده

نظر خود را بیان کنید