بدترین مردان متولد چه ماهی هستند

تولد در هر ماه می‌تواند روی ویژگی های اخلاقی هر فرد اثر بگذارد. در ادامه می‌گوییم بدترین مردان متولد چه ماهی هستند و چه خصوصیات بدی دارند.

بدترین مردان متولد چه ماهی هستند؟

اگر به طالع بینی علاقه دارید، احتمالاً از خود پرسیده اید بدترین مردان متولد چه ماهی هستند و بهترین آنها در چه ماهی متولد شده‌اند.

بدترین مردان متولد خرداد هستند. این رتبه بندی بر اساس ویژگی های شخصیتی و رفتارهای معمول هر ماهاست. در اینجا یک رتبه بندی قطعی از بدترین مردان متولد هر ماه، به ترتیب منفورترین تا کمترین آمده است:

1. مردان متولد خرداد

خرداد به چند دلیل شایسته رتبه اول در لیست منفورترین مردان هستند. مردان خردادی که تحت صور فلکی دوقلوها نشان داده می‌شود متولد شده‌اند، به طور مشهور دو چهره هستند. هر مرد جوزا پیچیده است و جنبه‌های مختلفی برای شخصیت خود دارد، اما مردانی که در این علامت متولد شده اند بیشتر از زنان از طبیعت دوگانه خود برای شرارت استفاده می کنند.

یک مرد خردادی دارای رفتار دوگانه است. او یک دروغگو و فریبکار عالی است و به احتمال زیاد در روابط عاشقانه خیانت می کند. او در ابتدا با چاپلوسی و گفتگوی هوشمندانه یک زن را مجذوب خود می کند. اگرچه او اجتماعی است، اما می داند چگونه به شما این احساس را بدهد که تنها فرد در جهان هستید. اما به محض اینکه دور و برت نباشد، او یکی دیگر را تمام دنیای خود می کند و همه چیز تو را فراموش می کند.

2. مردان متولد آبان

مردان آبانی در رتبه دوم بدترین مردان هستند زیرا کنترل کننده و فریبکار هستند. مردان آبانی از دروغ گفتن متنفرند اما مشکلی برای فریب دادن دیگران ندارند. آنها بیش از هر چیز دیگری خواهان قدرت و کنترل هستند و هر کاری که لازم باشد برای رسیدن به آنچه می‌خواهند انجام می‌دهند. مردان آبانی به احتمال زیاد خیانت می‌کنند، مگر اینکه دیوانه وار عاشق شوند، و در پنهان کردن امور مخفیانه خود عالی هستند.

3. مردان متولد مرداد

مردان متولد مرداد در عین حال موفق می‌شوند که هم دوست داشتنی و هم منفور باشند و به اکثر مردم احساسات متناقضی نسبت به این علامت آتش نشان می‌دهند.

مردادی‌ها عمیقاً به آنچه دیگران در مورد آنها فکر می کنند اهمیت می دهند، بنابراین همیشه سعی می کنند همه را تحت تأثیر قرار دهند. اما آنها همچنین میل به توجه دارند و هر کاری انجام می‌دهند تا نگاه‌ها به آنها باشد. آنها بسیار مغرور هستند و به سختی می‌توانند اشتباهاتی را مرتکب شوند. اما در پایان روز، آنها فقط می خواهند که همه آنها را دوست داشته باشند، بنابراین پس از اینکه به شما صدمه زدند راهی برای بازگشت به قلب شما پیدا می کنند.

4. مردان متولد دی

مردان متولد دی در لیست بدترین مردان رتبه بالایی کسب می کنند زیرا آنها بسیار سرد و بی احساس هستند. حقیقت این است که آنها عمق عاطفی زیادی در زیر سطح پنهان دارند. اما آنها برای تشخیص و بیان احساسات خود تلاش می کنند.

مردان دی ماهی نیز می‌توانند بی رحم باشند، به خصوص در مورد مسائل مالی. آنها تمایل دارند که پول و موفقیت را مقدم بر هر چیز دیگری قرار دهند، از جمله احساسات مردم و نحوه رفتار آنها با دیگران.

5. مردان متولد فروردین

مردان متولد فروردین به همان دلایلی که منفور هستند دوست داشتنی هستند. یک مرد فروردینی شاید خودخواه ترین بین سایر ماه‌ها باشد، بنابراین یک مرد متولد فروردین همیشه خود را در اولویت قرار می‌دهد. برای او سخت است که یاد بگیرد دیگران را در نظر بگیرد و اولویت دهد. از سوی دیگر، یک مرد فروردینی به خود متکی است و به هیچ کس دیگری وابسته نیست.

او به شدت روراست است و گاهی اوقات با کلمات تند خود مردم را آزار می دهد، در حالی که فقط سعی می کند صادق باشد سخنان او می تواند نیش بزند. یک فروردینی به دلیل سیاره هدایت کننده مریخ، سیاره جنگ و تهاجم، می‌تواند جنگجو و کوتاه مزاج باشد. او به سرعت عصبانی می شود، اما به همان سرعت بهبود می‌یابد و ادامه می‌دهد.

همچنین بخوانید: متولدین کدام ماه زنان بهتری هستند؟ بهترین زنان برای زندگی

مردان متولد بهمن

6. مردان متولد بهمن

از مردان متولد بهمن در ابتدا به راحتی می‌توان متنفر شد، اما هر چه بیشتر با مرد بهمن ماهی آشنا شوید، بیشتر او را دوست خواهید داشت. یک مرد بهمن ماهی تمایل دارد با ارتباطات مبارزه کند زیرا همیشه در ذهن اوست. او در دنیای کوچک خودش زندگی می کند و به سختی اجازه می دهد که دیگران وارد آن شوند.

او ابتدا سرد و گوشه گیر می‌شود، اما در اعماق وجودش، به شدت به دیگران اهمیت می‌دهد. او به عنوان نشانه انسان دوست، به دنبال بهبود جامعه و تبدیل جهان به مکانی بهتر برای همه است.

7. مردان متولد شهریور

مردان متولد شهریور به طور کلی علامتی ساکت و سخت کوش است، اما صداقت وحشیانه و شخصیت انتقادی یک مرد شهریوری می تواند دوست داشتن او را سخت کند. مردانی که در این ماه به دنیا می آیند معمولاً با اکثر افراد به راحتی کنار می‌آیند.

منظورشان خوب است، اما همیشه به دنبال عیوب و نقص در افراد و موقعیت‌ها هستند و نمی دانند چگونه انتقادات خود را بیان کنند. حتی برای خودباورترین فرد هم ممکن است سخت باشد که گاهی اوقات با انتقادهای تند یک مرد شهریوری کنار بیاید.

8. مردان متولد تیر

یک مرد تیر ماهی یک خرس عروسکی دوست داشتنی و نوازشگر است. او عمیقاً حساس و عاطفی است، بنابراین به احساسات دیگران اهمیت می‌دهد. دل به دریا می‌زند و از گفتگوهای احساسی ابایی ندارد. وقتی او در بهترین حالت خود است، تقریبا غیرممکن است که از مردان متولد تیر متنفر باشید.

اما زمانی که تعادلش از بین رفته و در بدترین حالت خود قرار دارد، می تواند مخرب و آسیب رسان باشد. تا زمانی که یک تیر ماهی راضی نگه داشته شود، برای اطرافیانش مایه شادی خواهد بود. اما اگر به او خیانت یا توهین شود، می‌تواند بیشتر به یک گریزلی وحشی تبدیل شود تا یک خرس عروسکی.

9. مردان متولد آذر

مردان متولد آذر شاید خوشبین‌ترین و شادترین افراد بین سایر ماه‌ها باشد. آنها دوستانه، صمیمی و پرانرژی هستند. وقتی به دنبال یک ماجراجویی هستید یا نیاز به شادی دارید، یک مرد آذر ماهی مرد مناسبی است که باید به او مراجعه کنید. با این حال، یک آذری به عنوان علامت مجرد ابدی نیز شناخته می شود و عاشق آزادی خود است. برای زنان دشوار است که به مرد آذر ماهی غیر متعهد اعتماد کنند.

10. مردان متولد اسفند

اسفندی ها افرادی راحت و آرام هستند. یک مرد اسفندی از درگیری و رویارویی متنفر است و با احساسات خود و افراد اطرافش بسیار در ارتباط است. او همچنین کاملاً روحانی و خلاق است. یک مرد اسفند ماهی در طبیعت شبیه به یک مرد تیر ماهی است، اما از نظر عاطفی کمی بالغ‌تر است. با این حال، آنها می توانند کمی غیر قابل اعتماد باشند، که نقطه ضعف این نشانه با استعداد و عاشقانه است.

همچنین بخوانید: همسر مناسب شما متولد چه ماهی است؟

11. مردان متولد اردیبهشت

اردیبهشت یکی از دوست داشتنی ترین نشانه هاست زیرا سیاره ناهید، سیاره عشق و زیبایی را به عنوان سیاره هدایتگر خود دارد. مردان اردیبهشتی ثابت، قابل اعتماد و سخت کوش هستند، که آنها را به شریک بسیار مطلوبی تبدیل می کند. در حالی که او می تواند فوق العاده سرسخت باشد، اما بسیار صبور است.

12. مردان متولد مهر

مرد مهر ماهی جایزه کمترین میزان بدی را بین مردان سایر ماه ها دارد. پس در نتیجه دوست داشتنی ترین مرد است. مانند مرد اردیبهشتی، مهر نیز ناهید را به عنوان یک سیاره راهنما دارد و ذاتاً شیرین و دوست داشتنی است. به عنوان علامت صور فلکی ترازو که مربوط به این ماه است، مردان متولد مهر در هر کاری که انجام می‌دهند برای تعادل تلاش می کنند.

مردان مهر ماهی عاشق بودن را دوست دارند، بنابراین آنها تقریبا همیشه در روابط متعهد هستند. آنها افراد صلح طلبی هستند که از رویارویی متنفرند، بنابراین هرگز با مردی که در این ماه متولد شده است، شروع به دعوا یا مشاجره نخواهید کرد.

سخن آخر

مردان متولدین هر ماه دارای ویژگی های مثبت و منفی هستند و هر فردی که تحت ماه تولد خود شخصیت متفاوتی خواهد داشت. اما بر اساس ویژگی هایی که برای هر ماه رایج است، می توانید پیش بینی کنید که بدترین مردان متولد چه ماهی هستند و بهترین آنها کدامند. امیدواریم این مطلب مورد پسند شما باشد. شما می‌توانید آن را در سایر شبکه‌های اجتماعی به اشتراک بگذارید.


22 دیدگاه

  1. زهرا

    در مورد همسر من که واقعا درست هست…یه شهریوریه…. انقدر از این خصوصیت ایراد گرفتن بدم میاد…دائم در حال ایراد گرفتن بود…انتقاداتش…عیوبای دیگران رو بارها تکرار میکنه بدم میاد

  2. متولد مرداد

    چرت و پرت نگید دیگه من به عنوان متولد مرداد میگم خیلی مزخرف گفتید والسلام

  3. بهروز

    به نظر من این خصوصیات همه رو یکجا هر مردی میتونه داشته باشه چه خوب چه بد بعضی اوقات پیش میاد خوب باشی بعضی اوقات هم پیش میاد بد باشی مهم اینه که اطرافیان چگونه در ان وقت از زمان به تو بنگرند و انجاست که تو تشخیص خوب یا بد بودن میدهی

  4. ستایش

    کلا تاثیر سیارات درسته ولی برای طالع بینی باید به سال و روز و ساعتی که شخصی بدنیا میاد نگاه کرد تا دقیقتر باشه ولی بازم اگر انسان به خدا وصل باشه به عدالت و تعادل میرسه انسان متعادل میتونه به احساسات ناشی از ماه تولدش غلبه کنه و به جهان هستی و موجوداتش آسیب نزنه تاثیر فرهنگ اون شخص و محیط زندگیش میتونه احساسات ناشی از ماه تولدش رو تحت تاثیر قرار بده شما یه سری به بخش زندانها بزنید و ببینید آیا مجرم متولد اردیبهشت و یا مهر داریم یا نه حتی قاتل… هیتلر متولد اردیبهشت بود ابوعلی سینا و حضرت محمد متولد بهمن زندگی مشاهیر رو نگاه کنید تا بفهمید ماه تولد زیاد مطرح نیست برای کسانیکه دنبال کمال هستند اونهایی که دنبال کمال نیستند مال هر ماهی باشند دیر یا زود از تعادل و عدالت خارج میشن

  5. ستایش

    من بهترین مرد روی کره زمین رو میشناسم مثل پدر و یا برادر بهش نگاه میکنم ولی بهتر از اون در طول زندگی پنجاه ساله ام ندیم و مطمئن هستم اول فروردین بدنیا اومده و شاید خصوصیات اسفند رو هم داره به هر حال مخلوط فرودین و اسفنده ولی بهترین انسان کره زمینه نه فقط از نظر من بلکه از نظر هزاران نفر

  6. maryam

    اصلا دیگه دور و بر مردای خردادی نمیپلکم

    البته خودم خردادی هستم و تقریبا دوشخصیته ‍♀️

  7. مینو

    آها راستی حق نداری چیزی که ندیدی و نمیشناسی حتی ماه هارو بیای حرف بزنی برو ببین بفهم بعد حرف بزن دانشمند ‌

  8. مینو

    ما دو تا پسر مودب تو فامیل داریم که خردادی هستند لطفا دهنتون رو آب بکشید اصلا اینطوری نیستن عشقی که دارن میدن به خانواده هیچ کس نمیده در آینده هم برای زناشون آرزو های بزرگی دارن من اصلا قبول ندارم اگر شما ندارین لطفا از خانواده یا فامیل بخواین یه بچه تولید کنن که برای ماه خرداد باشه اون هم پسر خودشیفته نباش

  9. ایمان

    کلا چرت و پرت بود و کلا چیزهای بود که من با اطمینان کامل میگم جملات بی معنی بود

  10. ایمان

    کلادچرت و پرت بود

  11. احمد

    به نظر من درست بیان شده من فروردینیم و نود درصد درست بود دوستانم هم تو خرداد و شهریور و آبان همینجورین

  12. ليلى

    سلام همه ى ماه هارو گفتى كه فقط جابه جاكردى اصلأخوب مطلق و بد مطلق وجود نداره در هردو جنس .و خوب و بد بودن آدمها شخصيتيه كه خودشون انتخاب ميكنن مابايد توانتخاب هامون دقت كنيم .سپاس

  13. Milad

    من فروردینی هستم دقیقا همین اخلاق و روحیاتو دارم

  14. بهار

    به نظر من تاحدود زیادی صحیح بود مخصوصا درباره مردان آبان ماهی

  15. اشکان

    کاملا مزخرف و چرت و پرت!

  16. شنی پرتو

    خدایی عاااااالی بوود دست مریزاد
    همش واقعی بود
    من ۳۶ سالمه با افراد زیادی ارتباط گرفتم بواسطه شغلم
    اگر ما روی ماهها اطلاعات داشته باشیم کمتر اسیب میبینیم و میدونیم از کجا قراره بخوریم
    حواسمون رو بیشتر جمع میکنیم
    لطفا برای خانومهارو هم بنویسید ممنونم

  17. رحمت دیدارخواه

    با سلام چیزی که قابل توجه باشه نداره اینکه یه تعدادی آدم در یه ماهی به دنیا اومدن و همه مثل هم هستن به دور از عقل سالمه من هیچ نظری در مورد این اراجیف ندارم

  18. آرمان بختیاری

    من خردادیم ولی این بی انصافیه ادمین

  19. علی

    این جور ک شما توصیف کردین همه مردا بد هستن و فقط درجه بدیشون کم و زیاده امیدوارم یدونین چ مطالبی رو نشر میدین

  20. سارا

    نه مردان دی این طوری نیستند دوست پسر من خیلی من رو دوست داره و پول خرجم می‌کنه

  21. Tooti

    همسر من متولد ماه مهر هست هر روز با من میجنگه.

  22. بی نام

    من بابام شهریور به دنیا اومده اصلا اینجوری نیست خیلیم عالیه

نظر خود را بیان کنید