بشر امروزی به دلیل تغییر در نوع زندگی خیلی چیزهای خوب را از دست داده است، بشر برای به دست آوردن خیلی از خواسته ها به گذشته و آنچه که داشته پشت کرده به امید اینکه شاید بتواند زندگی بهتری را تجربه کند و فصلی جدید از پیشرفت را داشته باشد.

مشکلات فراوانی در کمین زندگی امروزی ما قرار دارد، فشار های روانی و عصبی زیادی در اطراف ما مشاهده میشود، انواع افسردگی های پنهان در رفتارها و منش ما مشاهده میشود و تمامی دلایل به نوع و سبک زندگی و البته تغییر در نگرش ما نهفته است.

ویکی روان

برای گریز از این اتفاقات چه راهکارهایی در پیش رو داریم؟ چطور میتوانیم فشار را  بر روی خود را کم کنیم و در نهایت از تمام آن بکاهیم؟ یکی از دستاوردهای معاصر انسان علم روانشناسی بود، علمی که نوید زندگی بهتری را میدهد. علمی که با کنکاش روح و روان ما سعی در بهتر کردن شرایط را  دارد. اما به راستی روانشناسی چیست ؟

علم روانشناسی یکی از علوم غربی است که مرحله آزمون و خطا را گذرانده و به بلوغ بسیار خوبی رسیده است. دیگر نمیتوان به علم روانشناسی به عنوان دستاورد غرب برای کل جهان نگریست. امروزه روانشناسی در هر کشور به فرهنگ و دستاوردی بومی تبدیل شده است امروزه هر جامعه ای روانشناسی را به عنوان دانشی بومی و مختص به همان جغرافیا میدانند.

در کشور عزیزمان ایران روانشناسان نامی و شهیر بسیاری وجود دارند که علم روانشناسی را با فرهنگ و شرایط جامعه در هم آمیخته و بهترین نتیجه را به ارمغان آورده اند.

اما مانند هر اتفاق دیگری که امروزه شاهد آن هستیم علم روانشناسی هم در ترکیب با تکنولوژی روز و فناوری اطلاعات به روز تر و البته در دسترس تر شده است. امروزه برای مطالعه مطالب مفید روانشناسی، انجام تست روانشناسی، گرفتن مشاوره روانشانسی رایگان میتوان از فناوری کمک گرفت.

ویکی روان

یکی از بسترهای موجود  وب سایت روانشناسی ویکی روان میباشد که با گردهم آوری روانشناسان خبره و علم آموختگان این رشته قدمی مثبت در ترویج هر چه بیشتر این علم در جامعه برداشته است. بخش های متنوع و کاربردی در وب سایت روانشناسی ویکی روان برای تمامی فارسی زبانان مناسب میباشد.

با توجه به پشتبانه علمی وب سایت روانشناسی ویکی روان  تمامی شاخه های علم روانشناسی وانواع مشاوره های روانشناسی  پوشش داده شده است. یکی از شاخه های پر مخاطب در وب سایت ویکی روان بخش مشاوره روانشناسی میباشد که کاربران میتوانند سوالات و یا مشکلات احتمالی خود را با متخصصین ویکی روان در میان بگذارند و جواب  دریافت کنند.

از طرف دیگر بخش کسب موفقیت به مطالعه و تحقیق در مورد روش های کسب موفقیت از دید علم روانشناسی میپردازد و سعی میکند با داشته های علمی و تجربیات افراد موفق در جوامع گوناگون، مسیر رسیدن به خواسته ها را هموارتر کند. با توجه به جامعه جوان ایرانی و موضوع کارآفرینی این بخش تمام تلاش خود را به مطالعه موفقیت و راه های دستیابی به موفقیت معطوف کرده است.

در کنار بخش های ذکر شده یکی از مهم ترین موضوعات به مسئله روابط زناشویی و مشکلات موجود در جامعه میپردازد، مشکلاتی که میتواند بنیان خانواده و جامعه را تحت تاثیر قرار دهد و خطرات بسیاری را به وجود آورد. که در مجموعه ویکی روان توجه ویژه ای  به آن شده است. موضوعی که گاها زیاد به آن پرداخته نشده و ارتباط زیادی با علم روز دنیا نداشته است.

تمام تلاش خود را بر دستیابی به روز ترین و با کیفیت ترین مطالب در کنار متخصصین علم روانشانسی نهاده ایم تا بتوانیم در جهت پیشرفت جامعه قدم برداریم.

با ویکی روان همراه باشید.