آموزش سرمایه گذاری در تتر به عنوان یکی پایه از ارزهای دیجیتال

معمولاً کسانی که به دنبال خرید و معامله در بازار ارزهای دیجیتال هستند از تتر به عنوان پایه ی معاملاتی استفاده می کنند. به این دلیل که تتر، ارز دیجیتالی است که قیمتش همیشه ثابت و هم قیمت دلار آمریکا می ماند. و در بین ارزهای دیجیتال، در دسته ی باثبات ها طبقه بندی می شود. این نوع ارزها به پشتوانه ی دارایی ها و کالاهای باارزش تولید و عرضه می شوند و همیشه می توانیم روی آنها حساب کنیم. سرمایه گذاری در تتر برای معامله گرانی مناسب است که به دنبال یک ارز با ثبات هستند و نمی خواهند ارزش سرمایه شان درگیر نوسانات بازار رمزارزها بشود.

تتر هم مانند دیگر رمزارزها توسط فناوری بلاک چین معامله می شود. که به امنیت و اعتبار آن کمک شایانی می کند. اسم بلاک چین شما را گیج نکند. در حقیقت یک تکنولوژی است که رمزارزهایی مثل بیت کوین، اتریوم و… بتوانند در بازار آنلاین فعالیت داشته باشند و تراکنش هایشان را بتوان اندازه گیری کرد.

ارتباط بلاک چین و تتر

به محض این که وارد بازار رمزارزها بشوید، اسم بیت کوین و بعد از آن بلاک چین را خواهید شنید. بلاک چین، در حقیقت یک نوع فناوری است که بیت کوین برای اولین بار از آن استفاده کرد. اما دیگر رمزارزها هم از این فناوری برای فعالیت خود استفاده کرده اند. در حقیقت بلاک چین فقط بخشی از آنهاست و صرفاً از همدیگر استفاده می کنند. مثل آب برای بدن هستند که باید باشد، اما همه چیز نیست.

Tether ادعا می کند که قصد دارد تمام دلارهای ایالات متحده را به عنوان ذخیره نگه دارد تا بتواند برداشت مشتری را بر اساس تقاضا برآورده کند ، اگرچه در سال 2017 قادر به پاسخگویی به تمام درخواست های برداشت نبود. Tether قصد دارد شفافیت منابع حساب ذخیره را از طریق حسابرسی خارجی انجام دهد. با این حال ، چنین ممیزی وجود ندارد. در ژانویه 2018 Tether اعلام کرد که آنها دیگر هیچ ارتباطی با حسابرس خود ندارند.

بلاک چین ها به شکل مجموعه ای از گره ها یا نود ها (Node) هستند که تغییر در کل آن به یک باره امکان پذیر نیست. بنابراین هیچ قدرت یا ثروتی این توانایی را ندارد که بتواند آنها را یک شبه از بین ببرد. و برای همیشه امن و انلاین هستند. این گره ها توسط افراد مختلفی در سرتاسر دنیا مدیریت می شوند و امکان این که همه را بتوان در یک لحظه از بین برد، وجود ندارد.

چرا تتر را انتخاب کنیم

ارزش واحد تتر همواره با ارزش واحد دلار یکسان است. معامله گرها در کیف پول دیجیتال خود همیشه مقداری تتر نگه می دارند. بعضی از صرافی های انلاین بخشی را دارند که فقط به معاملات تتری اختصاص دارد. یعنی به محض این که نوسانی در یکی از رمزارزها در حال ایجاد شدن باشد، همه را به تتر تبدیل می کنند که هم پایه ی دلار است. و بعد از پایان نوسان، باز به رمز ارز خود برمی گردند.

امنیت نسبی تتر که وابسته به دلار آمریکا است، خیال خیلی از سرمایه گذاران را راحت کرده است. زیرا دیگر درگیر نوسان های ارزی کشور خود نخواهند بود و همواره از داشتن تتر احساس رضایت خواهید کرد. این ثبات برای کسانی که می خواهند معامله های کم ریسک انجام بدهند یا ریسک معامله های دیگرشان را پایین بیاورند، بسیار کارساز خواهد بود. پس بنابر این خرید تتر احساس می شود.

سرمایه گذاری در تتر به عنوان پایه ثابت

اگر دنبال این هستید که تازه وارد بازار ارزهای دیجیتال بشوید، حتماً تتر را انتخاب کنید. سرمایه گذاری در تتر به شما کمک می کند که کم کم نمودارها و تحلیل های مختلف بازار رمزارز را درک کنید و بعد از آن بتوانید در این بازار فعالیت جدی تری داشته باشید.

برای حضور در این بازار، ابتدا باید یک صرافی آنلاین معتبر مثل ارزوال و یک کیف پول دیجیتال قابل اطمینان پیدا کنید. فعالیت در این بازار بدون داشتن یکی از این ها ممکن نیست. برای هر دوی آن ها باید هویت تان را احراز و ثابت کنید. این کار در همه ی صرافی های آنلاین یکسان است. بنابراین به دنبال راه فرار نباشید. اگر هم بتوانید بدون احراز هویت در این بازار فعالیت کنید، بعد از مدتی پشیمان خواهید شد. چون معامله بدون داشتن دانش کافی، بالاخره شما را جایی گیر خواهد انداخت.

سرمایه گذاری در تتر با تحلیل های نمودارها

از آنجا که قیمت تتر همواره با دلار بالا و پایین می شود، نیازمند این هستیم که نوسانات قیمت دلار را درک کنیم. به هر حال اگر بخواهیم در این بازار حضوری جدی داشته باشیم، باید دانش تحلیل نمودارها را به دست بیاوریم. تحلیل های تکنیکال و فاندامنتال جزو مهم ترین ها هستند. این آموزش ها را می توانید به صورت رایگان در پایگاه آموزش ارزهای دیجیتال ارزوال فرا بگیرید. این تحلیل ها به شما کمک می کنند که رفتار یک رمزارز مانند تتر را درک کنید و بتوانید طوری با آن برخورد کنید که به شما آسیب نزند. در حقیقت وقتی از رفتار یک رمزارز آگاهی کافی نداشته باشید، می تواند به راحتی به شما آسیب وارد کند. پس از زیر یاد گرفتن این تحلیل ها نمی توانیم به این راحتی در برویم. یادگیری این ها به اندازه ی راه رفتن لازم است.