ماشین

در سایت ماشین یکی از مشکلات بزرگ کاربران وعلاقمندان به موضوع خودرورفع گردیده است.

پیدا کردن وب سایت های معتبر و فعال در زمینه خرید و فروش خودرو است که آگهی های جدید، متنوع و معتبری در آن وجود داشت.بر این اساس، در سایت ماشین شما می توانید برای خرید خودرو، در بین هزاران آگهی فروش خودرو جستجو کرده و خودروی موردنظر خود را انتخاب کنید. همچنین برای فروش خودرو، نسبت به ثبت آگهی فروش خودرو اقدام کرده و علاوه بر خودروهای صفر، در زمینه فروش خودرو دست دوم یا کارکرده با قیمت روز یا ماشین های اقساطی نیز کسب اطلاع کنید.

این سایت همچنین قابلیت ویژه ای را برای فعالان این عرصه فراهم کرده و در صورتیکه نمایشگاه اتومبیل داشت باشید، می توانید برای خود یک صفحه اختصاصی در سایت ماشین ایجاد کنید. همچنین علاوه بر اطلاع از آخرین قیمت ها و آگهی ها در حوزه خرید و فروش خودرو، در صورت تمایل می توانید از جدیدترین اخبار و مقالات فنی و تخصصی خودرو نیز در سایت ماشین www.mashin.ir بهره مند شوید. تعداد بروزرسانی کلیه آگهی‌ها در سایت ماشین، اعم از آگهی رایگان، برنزی، نقره‌ای و طلایی، به 15530 عدد افزایش یافت.

ماشین

سایت ماشین در تاریخ ١٣٩٥/٠١/٢٣ رونمایی گردید. خدا را شاکریم که پس از حدود یکسال کار مداوم، سایت ماشین با هدف ایجاد بستری مناسب برای ارتباط هدفمند میان خریداران و فروشندگان ماشین، در تاریخ ١٣٩٥/٠١/٢٣ رونمایی گردید. بعضی از امکانات این سایت عبارتند از: ایجاد فضایی جذاب با قابلیتهای پیشرفته برای کسانیکه قصد فروش ماشین خود را دارند. میتوانید مقالات تخصصی و به روز سایت را در سایتهای دیگری که در رابطه با اخبار خودرو و خودرو میباشند را هم دنبال کنید .

ارائه اطلاعات به فروشندگان ماشین جهت قیمت روز خودرو خارجی و داخلی. سیستم جستجوی پیشرفته برای کسانیکه قصد خرید ماشین دارند. سیستم حرفه‌ای “گوش بزنگ” برای کسانیکه قصد خرید ماشین با شرایط خاص دارند. ارائه اطلاعات فنی و مفید به خریداران ماشین جهت انتخاب صحیح. ایجاد فضایی مناسب برای کسانیکه بصورت حرفه‌ای به خرید و فروش ماشین مبادرت میکنند. نظیر نمایشگاه‌ داران. مدت اعتبار کلیه آگهی‌ها در سایت ماشین، اعم از آگهی رایگان، برنزی، نقره‌ای و طلایی، به ٣٦٥ روز افزایش یافت.