هتل ذاکر مشهد

رپورتاژ آگهی؛

مشهد مقدس یکی از مهم‌ترین قطب‌های گردشگری ایران است که در تمامی ایام سال میزبان زائرانی است که برای زیارت امام هشتم به این شهر سفر می‌کنند. این شهر هتل‌های متنوعی دارد که در این مقاله از نکست هالیدی، می‌خواهیم به معرفی هتل ذاکر بپردازیم.

هتل ذاکر مشهد

شهر مشهد جایی است که هم می‌توانید از پتانسیل مذهبی آن بهره‌مند شوید هم به تفریحات دیگر بپردازید. حرم امام رضا، آرامگاه‌های بزرگانی همچون فردوسی و خواجه ربیع و خواجه مراد، کوه سنگی و طرقبه تنها بخشی از جاذبه‌های گردشگری مشهد است. تمامی آژانس‌های مسافرتی داخلی انواع تور مشهد را ارائه می‌کنند که هر یک از تورها، بسته به هتل، امکانات و زمان سفر، قیمت‌های متنوعی دارند. سفر به مشهد هم فال است و هم تماشا. در این میان، اقامت در هتلی مناسب، می‌تواند سفر شما را چندین برابر لذت‌بخش‌تر کند. هتل ۳ ستاره‌ی ذاکر، یکی از هتل‌های باکیفیت این شهر است که می‌تواند گزینه‌ی مناسبی برای اقامت‌تان در سفر بعدی به مشهد باشد. در ادامه می‌خواهیم اطلاعاتی در مورد این هتل به شما ارائه کنیم.

هتل ذاکر مشهد

هتل سه ستاره‌ی ذاکر مشهد یکی از تازه‌تاسیس ­ترین هتل های مشهد است که در سال ۱۳۹۵ به بهره‌برداری رسیده است. این هتل در نزدیکی حرم، در خیابان امام رضا ۱۸ این شهر قرار دارد که فاصله‌ی آن تا حرم حدود ۱۵ دقیقه پیاده‌روی است. فرودگاه از این هتل ۲۰ دقیقه با ماشین فاصله دارد و از اینجا تا راه‌اهن مشهد نیز فقط ۲۰ دقیقه با ماشین راه است. بیمارستان سینا و بیمارستان قائم نیز در نزدیکی هتل ذاکر واقع شده‌اند. اینجا برای خرید سوغاتی نیز مشکلی نخواهید داشت، چون در نزدیکی هتل مغازه‌ها و پاساٰژهای زیادی وجود دارد که از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به بازار رضا اشاره کرد.

هتل ذاکر مشهد با ۴۰ اتاق و ظرفیت ۱۰۵ تخت به زائران خدمت‌رسانی می‌کند. ساختمان هتل ۸ طبقه است و لابی زیبایی دارد. علاوه بر این در هتل به پارکینگ، رستوران و کافی‌شاپ دسترسی دارید. در صورت اقامت در این هتل، هم در لابی و هم در اتاق‌ها  اینترنت وای‌فای رایگان خواهید داشت. به دلیل تازه‌تاسیس بودن و رسیدگی خوب، اتاق‌های هتل بسیار تمیز و مرتب هستند و جای هیچ گونه نگرانی برای افراد حساس وجود ندارد. تلویزیون، یخچال و حمام اختصاصی از امکاناتی است که در تمامی اتاق‌های هتل موجود است. در بدو ورود نیز کارکنان با رویی باز و بسیار مودب از شما استقبال می‌کنند.

هتل ذاکر مشهد

از سایر امکانات هتل می‌توان به لابی، آسانسور، صندوق امانات، نمازخانه، زنگ هشدار، سیستم تهویه‌ی مطبوع، پذیرش ۲۴ ساعته، اتاق چمدان، خدمات بیدارباش، خدمات برای معمولین،آتلیه، گشت نیمروزی، دستگاه واکس کفش، روم سرویس، لاندری و تاکسی سرویس اشاره کرد.

اگر به دنبال رزرو تور هوایی مشهد هستید، ما به شما پیشنهاد می‌کنیم وارد وب‌سایت نکست‌هالیدی به آدرس https://nextholiday.ir شوید. در صفحه‌ی اصلی در قسمت بالا وارد بخش تور و سپس تورهای داخلی شده و تور مشهد را انتخاب نمایید. در این بخش قیمت تورهای مشهد را می‌بینید که آژانس‌های مسافرتی مختلف ارائه کرده‌اند. پس این فرصت را دارید که با مقایسه‌ی قیمت‌ها و امکانات ارائه شده و البته بسته به بودجه‌ی خود بهترین انتخاب را داشته باشید.