کلید واژه

سایت کلید واژه دات آی آر در سال 1393 با هدف ارتقاء سطح دانش مهندسین رشته های 7 گانه ( عمران، معماری، تاسیسات برقی، تاسیسات مکانیکی، نقشه برداری، شهرسازی و ترافیک) که برای قبولی در آزمون نظام مهندسی تلاش میکردند بوجود آمد و پا به این عرصه گذاشت، تیم ما در از ابتدا سعی در کمک به داوطلبان داشتن و با برنامه ریزی ، تلاش و همچنین ارتباط مستقیم با داوطلبان آزمون نظام مهندسی سعی شد نیازهای داوطلبان شناسایی و سپس به کمک کلید واژه آزمون نظام مهندسی برآورده شود.

در ابتدای کار ما به نوشتن کلید واژه تخصصی و کاربردی و مفید برای رشته ها عمران (نظارت، اجرا، محاسبات)، معماری (نظارت، اجرا، طراحی)، نظارت و اجرای تاسیسات برقی و مکانیکی، شهرسازی و…. روی آورده و کمک شایانی به قبولی داوطلبان در آزمون نظام مهندسی کردیم.

سپس با همکاری موسسات آموزشی و اساتید کشوری جزوه ای کاربردی زیادی برای داوطلبان فراهم کردیم که مهمترین آنها جزوه های مهندس رحمانی برای رشته معماری بخصوص گرایش طراحی معماری که بسیار مفید بود و همچنین جزوات تاسیسات برقی مهندس کریمی و این جزوات روز به روز افزایش یافت و بیشتر رشته ها رو در بر گرفت

در ادامه روند کاری طی بررسی نیاز های داوطلبان و بازخورد هایی که از جامعه مهندسین آماده ورود به حرفه  گرفته شد متوجه نیار آنها به تست های تالیفی و تست زنی قبل از روز آزمون شدیم،خیلی از داوطلبان قبل آزمون تمام مباحث را به دقت خوانده و آماده آزمون بودن اما در جلسه آزمون با کمبود وقت مواجه میشدند(مخصوصا در آزمون های اخیر با توجه به سخت تر شدن سوالات) علت آن هم این بود که قبل آزمون تست زنی زیادی انجام نداده بودن و سرعت تست زنی خود را بالا نبرده بودن ،نهایت تست هایی که در دسترس بود تست های آزمون های پیش بود که آن هم با تغییر مدامر کتاب ها از رده خارج میشد.لذا بر آن شدیم تست ها تالیفی مباحث 22 گانه را بصورت تفکیکی برای داوطلبان تهیه کنیم، این تست ها دارای مزیت های زیر بود که خیلی به داوطلبان کمک میکرد:

1: این تست ها بصورت تفکیکی بود و داوطلب میتوانست بعد از خواندن هر مبحث بلافاصله تست های آن مبحث را بزند تا ماندگاری مطالب را در ذهنش تثبیت کرده و نکات ریز و مهم کتاب را شناسایی کند.

2:در این تست های سعی شده از هر صفحه حداقل یک سوال طرح شود تا حین تست زنی دوباره کل کتاب مرور شود.

3:از نکات ریز و جداول هم تست طراحی شده تا اهمیت این نکات به داوطلب گوشزد شود و داوطلب فقط دنبال مسائل مهم و کلی نباشد

ما همچنین در سایت کلید واژه آزمون های آنلاین  قرار داده که این آزمون ها بصورت تفکیکی برای هر درس و مبحث جدا و یا بصورت رشته ای با سوالات آزمون نظام مهندسی می باشد و داوطلب با شرکت در این آزمون که مانند آزمون اصلی نظام مهندسی دارای تایم مشخص و استاندارد میباشد میتواند به راحتی خود و سرعت تست زنی خود را محک زده و برای آزمون  اصلی آماده شود. در این نوع آزمون ها بلافاصله بعد از پایان آزمون نتیجه مشخص شده و همچنین میتوان سوالاتی را که اشتباه جواب داده شده و پاسخ صحیح آنرا مشاهده نمود.

از دیگر امکانات سایت به قرار دادن فیلم های آموزشی اساتید بزرگ برای عزیزانی که به دلیل دوری به این اساتید یا مشغله کاری و… دسترسی به آنها ندارند و مایل هستن از دانش این اساتید استفاده کنند. ما این فیلم های ارزشمند را که مخصوصا برای رشته های محاسبات عمران، طراحی معماری، تاسیسات برقی و… مفید هستند را قرار دادیم.

ما با دریافت نماد اعتماد الکترونیکی از وزارت صنعت و معدن و دریافت مجوز نشر دیجیتال از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اطمینان خاطر را به کاربران خود هدیه میدهیم که با خیال آسوده از محصولات ما استفاده و خرید نمایند

تیم پشتیبانی کلید واژه به منظور راحتی کاربران بصورت دائمی در حال پشتیبانی و جواب به سوالات و نیاز های کاربران با ایمیل، تلگرام و تلفن می باشد.