سالن زیبایی

بی‌شک عروسی یکی از مهم‌ترین روزها برای خانم‌ها محسوب می‌شود. خانم‌ها در روز عروسی‌شان دوست دارند که زیبا به‌نظر برسند. نحوه آرایش و کیفیت لوازم آرایشی به‌کار گرفته شده در زیبایی خانم‌ها تاثیر زیادی می‌گذارد. آرایش روز عروسی باید طوری باشد از صبح تا اتمام جشن عروسی و برای عکسبرداری روی صورت عروس ثابت بماند. به این ترتیب یکی از اصلی‌ترین چالش‌هایی که خانم‌ها در روز عروسی با آن مواجه هستند انتخاب سالن زیبایی با کیفیت است.

خدمات سالن زیبایی برای عروس

بیشتر سالن‌های زیبایی خود را عروس‌سرا نیز معرفی می‌کنند. عروس‌سرا به این معنی است که با بهره‌گیری از آرایشگران با تجربه خدمات آرایش عروس را انجام می‌دهند که کیفیت و نحوه انجام آن با دیگر خدمات آرایشی کمی متفاوت است.

پکیج خدماتی عروس شامل چه مواردی است

هزینه خدمات زیبایی که آرایشگاه‌ها برای عروس انجام می‌دهند بسیار بالاتر از خدمات معمولی آن‌ها می‌باشد؛ چرا که آرایشگران در سالن‌ها زیبایی مدت زمان زیادی را به عروس خانم‌ها اختصاص می‌دهند. در بیشتر سالن‌های زیبایی خدمات پیکج عروس به سه دسته تقسیم می‌شود.

پکیج یک عروس

پکیج یک شامل خدمات آرایشی پایه است که برای همه مشتریان انجام می‌شود. این خدمات باعث شفاف‌تر شدن چهره می‌شوند که عبارتند از اصلاح صورت، کوتاهی مو، رنگ مو، طراحی ابرو و طراحی ناخن‌ها.

پکیج دو عروس

این پکیج نیز تمامی خدمات قسمت اول را شامل می‌شود و برای زیباتر شدن عروس، خدمات پاکسازی، لایه‌برداری و ماسک‌گذاری پوست را نیز انجام می‌دهند. در پکیج دو خدمات عروسی گریم سینمایی و تخصصی با استفاده از لوازم آرایشی با کیفیت را نیز ارائه می‌دهند. همچنین در این پکیج صاف کردن مو، کراتینه مو، رنگ کردن مو به‌صورت ترکیبی در روز قبل از عروسی برای آماده‌سازی عروس نیز انجام می‌شود. طراحی ناخن طبیعی، کاشت ناخن مصنوعی، مانیکور، پدیکور و مشاوره برای لیزر موهای زائد از دیگر خدمات پکیج آرایشی دو می‌باشند.

پکیج سه عروس یا خدمات VIP

در پکیج سه علاوه بر خدمات دو بخش قبلی، بیشتر روی موهای عروس کار می‌شود. آرایشگر در روزهای قبل از عروسی از فرد می‌خواهد تا به سالن زیبایی بیاید و مدل مو و رنگ موی خود را متناسب با لباس عروس انتخاب  نماید. در پیکج سه سالن زیبایی زمانی را برای ارائه مشاوره به عروس اختصاص می‌دهد و مدل موی او را متناسب با ژورنال‌های جدید آرایشی انتخاب می‌کند. همچنین بیشتر سالن‌های زیبایی در پکیج سه از بخشی وی آی پی برای عروس بهره‌ می‌گیرند. یعنی خدمات زیبایی او را از دیگر مشتریان جدا انجام می‌دهند. از طرفی بعضی از سالن‌های زیبایی برای تکمیل پیج خدمات سه خود، برای ساقدوش و یا فردی دیگر از بستگان عروس خدمات زیبایی را رایگان انجام داده و یا تخفیف بیشتری می‌دهند.

نکاتی که باید برای انتخاب سالن زیبایی عروسی در نظر بگیرید

 سالن زیبایی

هزینه و میزان بودجه

میزان کیفیت و خدماتی که سالن‌های زیبایی انجام می‌دهند رابطه مستقیمی با بودجه‌ای دارد که می‌خواهید در روز عروسی‌ هزینه کنید. هر چه میزان مبلغی که به سالن زیبایی پرداخت می‌کنید بیشتر باشد از خدمات بیشتر و با کیفیت‌تری بهره‌مند خواهید شد.

تجربه آرایشگر

از آن‌جایی که خدمات آرایشی عروسی بسیار حساس است. تجربه آرایشگر در زمینه نحوه آرایش و میکاپ کردن عروس اهمیت بسزایی دارد. آرایشگر قبل از انجام خدمات آرایشی باید فرم صورت و رنگ پوست عروس را تشخیص دهد و سپس متناسب با آن‌ها خدمات آرایشی را انجام دهد. همچنین تجربه آرایشگر برای ارائه مشاوره به عروس درباره‌ی خدمات آرایشی در روز عروسی اهمیت زیادی دارد.

تست گریم

یکی دیگر از گزینه‌های انتخاب سالن زیبایی عروسی، تست کردن آرایش در یک هفته یا یده روز قبل از عروسی است. هر چند برخی از سالن‌های زیبایی برای انجام تست خدمات، هزینه‌ای جداگانه دریافت می‌کنند؛ اما ارزش آن را دارد که از خدمات با کیفیت برخوردارشوید.

سالن زیبایی

مشاهده نمونه کار

مسلما سالن‌هایی زیبایی با تجربه، خدمات آرایش عروس زیادی را انجام داده‌اند. همچنین بعضی از آرایشگاه‌ها روزهایی را برای ارائه نمونه کار و دیدن عروس مشخص می‌کنند. با مراجعه در این روزها به سالن زیبایی تا حدودی می‌توانید از نحوه خدمات و کیفیت آن‌ها با خبر شوید. همچنین می‌توانید از دیگر مشتریان درباره کار سالن زیبایی و میزان رضایت آن‌ها پرس و جو کنید. این کار نه تنها هزینه کمتری برای شما دارد؛ بلکه اطلاعات شما را نیز درباره خدمات سالن‌های زیبایی افزایش می‌دهد.

این مقاله توسط واحد محتوای سایت ایرانگان تولید شده و هرگونه کپی برداری از آن با ذکر منبع بلامانع است.