اجاره خودرو

اجاره خودرو سال‌هاست که به عنوان یکی از خدمات پرطرفدار در سطح جهان مطرح شده است. این صنعت بر مبنای اجاره موقت خودرو به مشتریان شکل گرفته است؛ و خودروهای اجاره‌ای بنا بر اهداف گوناگونی مورد استفاده قرار می‌گیرند. اجاره خودرو در ایران نیز روز به روز طرفداران بیشتری پیدا می‌کند؛ و به همین دلیل شاهد خدمات متنوع‌تری در این زمینه هستیم. شاید علت اصلی توسعه این صنعت را باید در توسعه صنعت خودروسازی و افزایش تنوع انواع خودروها دانست.

حقیقت آن است که اگرچه همه نمی‌توانند تجربه خرید انواع خودروها را داشته باشند؛ اما می‌توانند با اجاره آن از مزایایش بهره ببرند.

نیاز به اجاره یک خودروی لوکس و مدل بالا به دلایل گوناگونی از جمله مراسم‌های خاص و… احساس می‌شود. همچنین بسیاری از افراد ترجیح می‌دهند که برای سفر از روش‌های دیگر به جای خودروی شخصی استفاده کرده و در مقصد اقدام به اجاره خودرو نمایند

” شرکت اجاره خودرو سورنا سیر ( اولین و با تجربه ترین شرکت در این زمینه )     ejarekhodrosorena.com  “

اجاره خودرو در جهان

اجاره خودرو برای اولین بار در ابتدای قرن بیستم میلادی به عنوان یک کسب‌وکار واقعی شروع به فعالیت کرد. به بیان دقیق‌تر در سال 1916 میلادی جو ساندرز آمریکایی با اجاره خودروی شخصی خود به مسافران، تجار و… بر اساس مسافت طی شده، اولین تجربه‌های این صنعت را شکل داد. جالب آن است که این صنعت آنچنان با سرعت زیادی رشد یافت که توانست در عرض 4 سال به بازاری چند میلیون دلاری با چندین شرکت فعال در این زمینه تبدیل شود.

اجاره خودرو

اما این پایان ماجرا نبود. دو عامل اصلی دیگر در دهه‌های بعدی، موجب رشد بیش از پیش صنعت اجاره خودرو شد. اولین عامل جنگ جهانی دوم بود. جالب است بدانید جنگ جهانی دوم اگرچه آسیب‌های زیادی به جهان وارد کرد؛ اما موجب توسعه‌های زیادی در صنایع مختلف شد. از جمله این جنگ موجب توسعه راه آهن و گسترش آن در سراسر اروپا شد. همین توسعه موجب شد پس از جنگ، مردم از راه آهن برای سفرهای خود بهره بیشتری ببرند. نتیجه چنین موقعیتی افزایش شرکت‌های اجاره خودرو در کنار خطوط راه آهن بود.

دومین عامل به توسعه صنعت هوایی در دهه‌های انتهایی قرن بیستم مرتبط است. توسعه این صنعت نیز مانند توسعه راه آهن از میزان سفر با خودروهای شخصی کاست. در نتیجه اجاره خودرو ، روشی مناسب برای رفت و آمد در شهر مقصد گردید.

اجاره خودرو در ایران

اجاره خودرو در ایران هنوز به اندازه کشورهای توسعه‌یافته مورد استفاده قرار نگرفته است. هنوز هم بسیاری از مردم سفرهای خود را با خودروی شخصی انجام می‌دهند. اما با این وجود شرکت‌های زیادی طی دو دهه گذشته به این صنعت پرداخته‌اند.

اجاره خودرو در ایران با اهداف محدودتری انجام می‌شود. اجاره ماشین عروس، اجاره برای مراسم‌های خاص و حمل‌ونقل میهمانان ویژه، سفر و… از جمله مواردی است که ایرانیان به آن علاقه نشان داده‌اند.

اجاره خودرو

افزایش تنوع در صنعت خودروسازی و ورود انواع خودروهای لوکس به بازار ایران نیز مزید بر علت شده است؛ تا افراد مختلف برای تجربه رانندگی و لذت بردن از رانندگی اقدام به اجاره خودروهای لوکس نمایند.

شرکت سورنا یکی از معتبرترین شرکت‌های ارائه‌دهنده خدمت در این زمینه است. با استفاده از خدمات این شرکت می‌توانید در کوتاه‌ترین زمان ممکن، از میان متنوع‌ترین لیست خودروهای لوکس خارجی، خودرویی را برای خود اجاره کرده و در محل سکونت خود تحویل بگیرید.

شرکت سورنا سیر با سال‌ها سابقه و فراهم کردن شرایط ساده و مساعد برای اجاره ماشین، توانسته است تا حدود زیادی رضایت مشتریان دائم خود را جلب نماید. اگر شما نیز به دنبال قیمت اجاره خودرو هستید؛ می‌توانید به سایت ما مراجعه کرده و یا با شرکت تماس گرفته و مشاوره لازم را در این زمینه دریافت کنید.