کیش جزیره ای زیبا در دریای نیلگون خلیج فارس است و تور کیش یکی از مسیرهای پرگردشگر در میان شهرهای گردشگری ایران است که همه ساله این جزیره زیبا میزبان میلیون ها گردشگر است. در صورتیکه تمایل به رزرو تور ارزان کیش دارید می توانید برای اطلاع از قیمت تور کیش به سایت آرشین پرواز مراجعه کنید و به بررسی تورها و هتل ها بپردازید.

پیش از سفر به کیش بهتر است تا اطلاعاتی راجع به آب و هوا، جاذبه های گردشگری، مکان های تفریحی، پارک ها ی ساحلی، مراکز خرید، رستوران ها و هتل ها داشته باشید تا با آسودگی از سفر خود نهایت لذت را ببرید.

آب و هوای جزیره کیش

با توجه به اینکه جزیره ی کیش در استان هرمزگان و جنوب کشور قرار دارد تابستان‌های گرم مرطوب و زمستان‌های مطلوبی دارد که عموما بهترین زمان سفر به کیش را از میانه های پاییز تا اواخر زمستان می دانند.

تور کیش

اقامت در هتل های جزیره کیش

در سفرتان به کیش امکان اقامت در هتل با رده های مختلف وجود دارد؛ از هتل های ارزان تا هتل های لوکس و مدرن که می توانید بهترین هتل را برای اقامت خود انتخاب کنید.

از هتل های مدرن و لوکس کیش می توان هتل داریوش، هتل ترنج، هتل شایان و هتل ارم را نام برد. همچنین از هتل هایی میان رده و ارزان هم می توان هتل تعطیلات، هتل ققنوس، هتل آقتاب شرق و هتل گراند را نام برد.

جاذبه های گردشگری کیش

جزیره کیش جاهای دیدنی بسیاری دارد؛ جاذبه‌های طبیعی و تاریخی متعدد و همچنین پارک های آبی، باغ وحش، آکواریوم، تفریحات و ورزش‌های ساحلی که می توانید از آن ها لذت ببرید.

می توانید از کشتی یونانی، شهر باستانی حریره، کلبه هور، شهر زیرزمینی کاریز، جزیره هندورابی، روستای باغو، دلفیناریوم، باغ آهوان، آکواریوم کیش و پارک های ساحلی همچون پارک ساحلی میرمهنا، پارک ساحلی مرد ماهیگیر و پارک ساحلی مرجان دیدن کنید.

تور کیش

در کیش زمانی را برای گشت و گذار در سواحل و تفریحات آبی پر هیجان کنید، می توانید به تفریحاتی چون پاراسل سواری، فلای بورد، بنانا، شاتل، اسکوتر زیر دریایی، اسکوتر برقی و کیبل اسکی را نام برد.

غذاها و رستوران های کیش

سفر به کیش بدون چشیدن طعم غذاهای لذیذ محلی کامل نخواهد شد؛ غذاهای متنوع محلی و همچنین غذاهای محلی مانند مضروبه، هریسه، مرگوگ، سمک مشوی، برنج شکری و برنج مجبوس را تجربه کنید.

تور کیش

انتخاب یک رستوران خوب برای صرف غذا همیشه حرف اول را میزند، کیش هم رستوران های زیادی دارد از جمله رستوران های معروف و خوب کیش می توان رستوران بابا قدرت، رستوران عمو اکبر، رستوران توتی فروتی، رستوران کوهسنگی و  رستوران رویال استار را نام برد.

مراکز خرید و سوغاتی های کیش

یکی از بخش های مهم جذب توریست وجود مراکز تفریحی و مراکز خرید است که جزیره کیش هم بازارها و مراکز خرید خوب و متنوعی دارد. از جمله بازار مرجان، بازار زیتون، بازار مریم، بازار ونوس و بازار مروارید را نام برد.

برای خرید سوغاتی هم از این جزیره می توانید مواردی چون پوشاک، صنایع دستی، خرما، قهوه، شکلات، ماهی و میگو را تهیه کرد.

آدرس وب سایت: http://www.arshinparvaz.com

آدرس : تهران –  خیابان شریعتی – خیابان شهید بهشتی (عباس آباد) – نرسیده به چهارراه اندیشه –  پلاک ۴۰ -طبقه اول – واحد ۲

تلفن تماس جهت رزرو تورهای داخلی : ۸۶۰۲۶۸۹۰-۰۲۱

تلفن تماس جهت رزرو تورهای خارجی : ۸۸۴۲۳۴۶۲ -۰۲۱

در خارج از ساعات اداری می توانید با شماره ۰۹۱۲۹۴۵۳۶۶۸ ( آقای سیفی ) تماس حاصل کنید.