بهبود رتبه الکسا

رپورتاژ آگهی؛

الکسا رنک alexayar

اگر شما نیز به تازگی صاحب سایت اینترنتی شده اید می دانید که معمولا در ابتدای کار سایت شما دارای بازدید نسبتا پایینی می باشد. در نتیجه و با یک حساب خیلی ساده مشخص است که برای افزایش بازدهی سایت باید اعتبار سایت را افزایش بدهیم .ما و اکثر صاحبان سایت نیز دقیقا به همین خاطر است که برای افزایش بازدید سایت اقدام می نماییم. بعد از اقدام به افزایش ترافیک سایت و بازدید آن از هر روشی که اقدام کرده باشید مقداری بازدهی دارید. برای مثال شما ممکن است با استفاده از تبلیغات کلیکی اقدام به جذب بازدیدکننده کرده باشید و مثل همه سایتهای دیگر بازدیدکنندگانی که به سایت شما می آیند بر روی تعداد بازدید سایت شما و تعداد یوزرهای بازدیدکننده از سایت شما و تک تک موارد دیگری که در آمارگیرها ثبت می شود نظیر مدت زمان حضور در سایت یا حتی منابع ارسالی ترافیک به سایت شما تاثیر گذار هستند. چیزی که در این میان مهم است میزان بازدهی می باشد شما می توانید از سایت های مختلف خرید خود را انجام دهید و هر سایت نیز مقدار بازدهی متفاوتی با روش کاری متفاوتی می تواند به شما ارائه بدهد. ولی به نظر شما اگر بازدهی کافی نباشد چاره چیست؟

در این بین اکثر صاحبان سایت هدف گذاری شان بر روی کاهش رتبه الکسا می باشد. اهمیت این رتبه بندی تا حدی است که موفقیت یا شکست خود را بر روی مقدار رشد رتبه الکسای خود می‌گذارند. در این بین الکسای جهان اولویت کمتری دارد و کاهش رتبه الکسای ایران در بین صاحبان سایت یا همان وبمسترها بالاترین اولویت را دارد. به طوری که در زمان مقایسه دو سایت اکثر اوقات  الکسای ایران این دو سایت با هم مقایسه می‌شود و زمانی که یک صاحب کسب و کار درباره اعتبار سایت خود صحبت میکنند از جملاتی نظیر جملات زیر استفاده می کند:

  1. سایت ما رتبه زیر ۵۰۰۰ ایران هست و ترافیک خیلی بالایی تو صنف خودمان داریم.
  2. سایت ما الکسای زیر هزاره و اگه تو سایتمون تبلیغ بدهید بازدهی خیلی بالایی کسب میکنید.
  3. سایت ما حدودا رتبه ۲۰۰ کشوری رو داره و انقدر ترافیک مون زیاده که کسب و کارهای مختلف برای آگهی زدن تو سایت ما نوبت می گیرند.

جملات بالا نمونه ای است صحبت‌های صاحبان سایت برای معرفی وب سایت شان می باشد. در این بین گاهی اوقات برای مشخص شدن اعتبار سایت تصویری از امارگیر سایت درخواست می‌شود که در این صورت بسته به مقدار پارامتر های مختلف آمارگیر اعتبار رتبه های گفته شده افزایش یا کاهش می یابد. نهایتا با جمع بندی اعتبار واقعی سایت در مقایسه با سایت های رقیب اش مشخص میشود و نرخ گذاری روی تبلیغات انجام می گیرد.

حال میرسیم به معرفی راهکار افزایش ترافیک سایت . یکی از برترین سایت هایی که  در حوزه ی بهینه سازی رتبه الکسا افزایش بازدید سایت و در نتیجه کاهش رتبه الکسا فعالیت دارد سایت الکسا یار می باشد که با استفاده از تکنولوژی روز و برنامه نویسی اختصاصی به بهبود بازدید سایت مشتریان و افزایش کیفیت آنها کمک می کند.

در سایت الکسا یار بهبود رتبه الکسا با جدیدترین متد ها انجام می شود و تا حد امکان از محدوده آی پی (بسیار گسترده) ایران استفاده می شود.  به خاطره پشتیبانی توسط تیم برنامه نویسی با تجربه آخرین اصلاحات سایت الکسا مد نظر قرار گرفته و تبلیغات الکسا یار به بهینه ترین شکل ممکن فعالیت می‌کنند.

در ادامه مراحل ثبت یک تبلیغ نمونه در سایت الکسا یار به منظور افزایش رتبه الکسا را بررسی می کنیم.

ابتدا شما می بایست در آدرس مرورگر خود  سایت الکسا یار به آدرس ( alexayar.Com) را وارد کنید. سپس از منوی بالای سایت بر روی کلید ثبت نام کلیک کنید تا به صفحه ثبت نام سایت الکسا یار هدایت شوید.در این صفحه ابتدا نام خود را وارد نمایید سپس در کادر متن بعدی نام خانوادگی خود را وارد می کنید.

در کادر متن بعد پست الکترونیک خود را وارد نمایید توجه داشته باشید که از این پست الکترونیک برای اطلاع رسانی های سایت و همچنین بازیابی اطلاعات ورود استفاده می شود در نتیجه حتما پست الکترونیکی پرکاربرد خود را وارد نمایید تا در آینده برای بازیابی اطلاعات خود دچار مشکل نشوید.

مقدار بعدی که نیاز به وارد کردن دارد تلفن همراه می باشد. این شماره تلفن نیز همانند پست الکترونیک برای اطلاع رسانی های تبلیغات تایید شده تراکنش های انجام شده یا تیکت های پاسخ داده شده مورد استفاده قرار می‌گیرد. در ابتدای شماره تلفن شماره صفر را وارد نمایید و توجه داشته باشید که هیچ گونه نیازی به وارد کردن کد کشور نمیباشد. برای تبلیغات شما حتما نباید این شماره تلفن با شماره تلفن های موجود در سایت تان هم خوانی داشته باشد بلکه لازم است پر استفاده ترین شماره تلفن از میان شد تلفن های همراه خود را وارد کرده باشید تا در صورتی که تبلیغات اینترنتی شما به هر علت به مشکلی خورد پشتیبانی سایت الکسا یار بتوانند به شما اطلاع دهد.  همچنین این تلفن باید برای دریافت اطلاع رسانی های تبلیغات نظیر رو به اتمام بودن اعتبار تبلیغ همیشه روشن و در دسترس باشد تا پیامک های ارسالی از سایت الکسا یار را به راحتی دریافت بفرمایید.

در ادامه نیاز به ورود  به یک نام کاربری می باشد . پس از آن کلمه عبور و تکرار کلمه عبور را وارد میکنیم قوانین سایت را با دقت می‌خوانیم . سپس تیک چک باکس پذیرفتن قوانین را میزنیم .در انتها عبارت امنیتی وجود دارد که به صورت یک معادله ریاضی می باشد. آن را حل می کنیم و مقدار آن را به صورت عددی وارد مینماییم و بر روی دکمه ثبت نام کلیک میکنیم.

بعد از اتمام ثبت نام در سایت الکسا یار برای ثبت تبلیغات اینترنتی خود و افزایش رتبه الکسا  افزایش بازدید سایت نیاز است به پنل کاربری خود وارد شوید. بر روی دکمه ورود از منوی بالا کلیک میکنیم نام کاربری و کلمه عبوری که در زمان ثبت ‌نام زده بودیم را وارد می نمایید سپس عبارت امنیتی را وارد میکنیم و دکمه ورود به سایت را می‌فشاریم و به سایت وارد میشویم.

در داشبورد الکسا یار پرکاربرد ترین بخش ها وجود دارد که عبارت است از :

تبلیغات من : که شامل تبلیغات اینترنتی افزایش رتبه الکسا میباشد.

اعتبار من : که مقدار اعتبار شما را نشان می دهد.

تیکت های من  که وضعیت تیکه های شما را نشان میدهد و در ادامه دکمه ای ایجاد کمپین افزایش رتبه الکسا که برای ثبت تبلیغ جدید برای افزایش رنک الکسا مورد کاربرد بسیار زیاد است.

از شما هم دعوت میکنیم تا همین حالا به سایت الکسا یار به ادرس ( alexayar.Com) مراجعه کنید و برای بهبود رتبه الکسای سایت خود اقدام نمایید.