چند نفر از اطرافیانتان را می‌شناسید که هرگز حساب کاربری اینستاگرامی نداشته‌اند؟ خود شما چند ساعت در روز وقتتان را صرف گشت‌وگذار در فضای اینستاگرام، میان محتواهای رنگارنگ و جذاب می‌کنید؟ برای خرید یا دیدن محیط رستورانی که می‌خواهید آخر هفته را آنجا سپری کنید؛ یا دنبال کردن هنرمندان محبوبتان، اینستاگرام یکی از اپلیکیشن‌هایی است که پیش از هرچیز به آن مراجعه می‌کنید. اهمیت این شبکه اجتماعی بر کسی پوشیده نیست. در این مقاله می‌خواهیم به ارتقای صفحه اینستاگرامتان به کمک تبلیغات در اینستاگرام و خرید فالوور واقعی بپردازیم و فوت و فن این راه را باهم مرور کنیم.

تبلیغات در اینستاگرام چگونه است؟

تبلیغات در اینستاگرام چگونه است؟

تبلیغات اینستاگرام انواع گوناگونی دارد. احتمالاً با برخی از آن‌ها بیشتر آشنا هستید. می‌توانید از یک صفحه موفق پرطرفدار با تعداد فالوور بالا بخواهید پیج اینستاگرام شما را تبلیغ کند و در ازای آن مبلغی بپردازید. می‌توانید از سرویس تبلیغات خود اینستاگرام (ADS) استفاده کنید. شرکت در کمپین‌ها، برگزاری کمپین و مسابقه، بالا بردن تعامل با مخاطب با استفاده از خرید لایک و … همه از روش‌های جذب فالوور و تبلیغ در اینستاگرام هستند.

از تبلیغات اینفلوئنسرها گرفته تا خرید فالوور همگی می‌توانند صفحه شما را در معرض دید بگذارند و کسب و کارتان را ارتقا دهند. البته نه به همین سادگی که به نظر می‌رسد! پیش از هر اقدامی برای تبلیغات در اینستاگرام و خرید فالوور نکاتی هست که باید بدانید. در ادامه به طور مفصل و دقیق به این نکات می‌پردازیم اما پیش از آن بیایید ببینیم اصلاً تبلیغات اینستاگرامی چه مزیتی دارد.

تبلیغات اینستاگرامی چه مزایایی دارد؟

اینستاگرام یکی از فضاهایی است که تبلیغات موثر و مخاطبان مناسب را در اختیار شما قرار می‌دهد. در این فضا شما می‌توانید:

  1. به دریایی از مخاطبان در سراسر جهان دسترسی داشته باشید
    اینستاگرام یک شبکه اجتماعی است که کاربران آن در سرتاسر دنیا زندگی می‌کنند. اگر خدمات شما محدود به منطقه‌ای خاص مثلاً ایران یا شهر تهران باشد، باز هم به مخاطبانی با سنین متفاوت، سلیقه‌های گوناگون، از هر دو جنس و سطح اجتماعی و اقتصادی متمایز دسترسی دارید.
  2. مخاطبان موردنظر خودتان را جذب کنید
    منظور از مخاطبان هدف، افرادی هستند که با ویژگی‌های مورد نظر شما هم‌خوانی دارند. شما می‌توانید با هوشمندانه عمل کردن و خرید فالوور واقعی اینستاگرام مخاطبی را به مرور جذب کنید که به‌دنبال شماست. مثلا اگر پیجی برای فروش لوازم آرایشی دارید می‌توانید با تبلیغ در صفحات بیوتی‌بلاگرها، فروش محصول خود را بالا ببرید.
  3. تا چند برابر بیشتر از تبلیغات سنتی نتیجه بگیرید
    تبلیغات سنتی محدودیت‌ها بسیاری داشتند. این نوع از تبلیغات در معرض دید عده محدودی قرار می‌گرفت و تنوع کمی داشت. اینستاگرام این امکان را به شما می‌دهد که محدودیت‌های بسیاری را کنار بزنید و آزادانه در دید عموم قرار بگیرید.
  4. خیلی زود شناخته شوید
    همان‌قدر که شما به‌دنبال مخاطب و مشتری خاص خودتان هستید، مشتری نیز به‌دنبال شما می‌گردد و از طریق اینستاگرام این دسترسی برای هر دو طرف ساده‌تر و زودتر اتفاق می‌افتد. اگر محتوای مناسب تولید کنید، محصولات یا خدمات مقبولی داشته باشید و از تبلیغات اینستاگرامی به خوبی بهره ببرید خیلی زود شناخته می‌شوید. البته خرید فالوور واقعی اینستاگرام هم در این مورد بسیار کمک‌کننده خواهد بود.

از چه زمانی تبلیغات در اینستاگرام را شروع کنیم؟

تبلیغات در اینستاگرام باید در زمان مناسبی انجام شود. بلافاصله بعد از راه‌اندازی صفحه اینستاگرامی، تبلیغات هیچ سودی برای شما ندارد بلکه هزینه بی‌جا بر روی دستتان می‌گذارد. بنابراین قبل از شروع تبلیغات، صفحه خود را آماده کنید تا بیشترین نتیجه را بگیرید.

  • حداقل 30-36 پست مناسب داشته باشید. ظاهر این پست‌ها اولین چیزی است که مخاطب بعد از کلیک روی تبلیغات پیجتان می‌بیند. اگر در همان ثانیه‌های ابتدایی نتوانید او را جذب کنید به همین سادگی یک مشتری بالقوه از دستتان رفته است.
  • محتوا را به‌مرور پست کنید و هر 30 پست را در دو سه روز بارگذاری نکنید. مخاطب تیزبین تاریخ اولین پستتان را می‌بیند و صفحه را نوپا و غیرحرفه‌ای ارزیابی می‌کند.
  • صفحه شما زیبا باشد و توجه و علاقه مخاطب مورد نظر را برانگیزد.
  • فواصل زمانی بین پست‌ها معقول و منطقی باشد. بی‌نظمی زیاد اثر دافعه بر مخاطب دارد.
  • محتوای پیج متناسب با موضوع و محصولات باشد. زندگی روزمره شما گرچه برای بسیاری از مخاطبانتان جذاب است اما اگر عمده محتوای صفحه را به روزمرگی‌هایتان بپردازید نمی‌توانید انتظار بالا رفتن فروش از طریق اینستاگرام را داشته باشید.
  • استوری و هایلایت استوری را فراموش نکنید. اگر محصولی برای فروش دارید حتماً از رضایت مشتریانتان استوری بگذارید و تمام استوری‌ها را در هایلایتی ذخیره کنید. این کار اعتماد مشتریان جدیدی که از تبلیغات به دست آورده‌اید را جلب می‌کند.
  • با خرید فالوور تعدادی مخاطب برای خودتان دست و پا کنید. البته این کار را می‌توانید خودتان با تبلیغ کردن صفحه‌تان هم انجام بدهید. اما اگر فرصت کافی برای جذب فالوور ندارید می‌توانید از سرویس‌هایی که این کار را با هزینه‌ای کم و معقول انجام می‌دهند کمک بگیرید. توجه داشته باشید که بسیاری از این سرویس‌ها، با جذب فالوور فیک برای پیج شما، آسیب‌های غیر قابل جبرانی به پیجتان می‌زنند. پیشنهاد ما، استفاده از سرویس ایران فالوور است. ایران‌فالوور یکی از معدود سایت‌هایی است که می‌توانید در زمینه خرید فالوور واقعی و ایرانی روی آن حساب کنید.

کدام پیج‌ها و روش‌ها برای تبلیغ اینستاگرامی شما مناسب‌تر است؟

کدام پیج‌ها و روش‌ها برای تبلیغ اینستاگرامی شما مناسب‌تر است؟

برای پاسخ دادن به این سوال باید ابتدا هدفتان از تبلیغات اینستاگرامی و جذب مخاطب را روشن کنید. می‌خواهید بیشتر بفروشید؟ بیشتر شناخته شوید؟ صفحه‌تان را ارتقا دهید؟ یا…؟

  1. اگر قرار است به بلاگرها و اینفلوئنسرها تبلیغ بدهید:
    به تناسب حوزه کاری اینفلوئنسر، با خدمات یا محصولاتتان توجه کنید. برای مثال اگر صفحه اینستاگرام شما، فروش اسباب بازی است عمده مخاطبانتان زوج‌های جوانی هستند که به تازگی بچه‌دار شده‌اند، بازه سنی آن‌ها حدوداً بین 25 تا 40 سال است، و اگر این اسباب بازی‌ها از یک برند خاص و گران‌قیمت باشند مخاطبتان باید از سطح اقتصادی بالای جامعه باشد. در این صورت تبلیغات در یک صفحه طبیعت‌گردی بعید است که بازدهی قابل توجهی بر فروش اینستاگرامی شما داشته باشد.
  2. اگر می‌خواهید مسابقه برگزار کنید:
    ایده‌های زیادی در فضای اینستاگرام وجود دارد. البته افزودن کمی خلاقیت به این ایده‌ها می‌تواند بازخورد بهتری داشته باشد. برگزاری مسابقه و کمپین اینستاگرامی باید متمرکز بر مخاطب شما و مرتبط با محصولات و حوزه کاریتان باشد. می‌توانید با در نظر گرفتن یک هدیه کوچک یا تخفیف خرید از محصولات خودتان، مخاطب را به دنبال کردن و حمایت از پیجتان ترغیب کنید.

قبل از تبلیغات اینستاگرامی توجه داشته باشید که:

قبل از تبلیغات اینستاگرامی توجه داشته باشید که:

  1. مخاطبتان را بشناسید. چه جنسیتی؟ در چه محدوده سنی؟ با چه سطح اجتماعی؟ چه انتظارات و علایقی؟
  2. بودجه را مشخص کنید. خرج بیخود نکنید. لازم نیست از همان ابتدا به اینفلوئنسرهای مطرح با قیمت‌های بالا تبلیغ بدهید.
  3. برنامه‌ریزی کلی و دقیق داشته باشید. بعد از تبلیغات و جذب مخاطب، تعامل شما با فالوورهای جدید بسیار مهم است. چگونه می‌خواهید آن‌ها را نگه دارید؟ چه برنامه‌ای دارید؟ باید برای پاسخ دادن به مخاطبان جدیدتان وقت و انرژی داشته باشید؛ در غیر این صورت هزینه شما بی‌نتیجه خواهد بود.
  4. اگر تخصص و اعتماد به نفس کافی ندارید از متخصص کمک بگیرید. برای مدیریت پیج می‌توانید با یک ادمین پیج اینستاگرام کار کنید. اگر جذب فالوور هدف شماست می‌توانید از سرویس‌های معتبر خرید فالوور مانند ایران فالوور استفاده کنید. به خاطر داشته باشید ایران فالوور برای خرید فالوور اینستاگرام نیازی به پسورد پیج شما ندارد. به سادگی پسوردتان را در اختیار هر مجموعه‌ای قرار ندهید.

هزینه تبلیغات اینستاگرامی چقدر است؟

هزینه تبلیغات در اینستاگرام بسیار متفاوت و وابسته به سرویس‌هایی است که می‌خواهید از آن استفاده کنید. اگر بخواهید کار تبلیغات را به بلاگرها بسپارید مبلغی متناسب با تعداد فالوور و تعامل پیجشان و خدماتی که ارائه می‌دهند (پست، استوری، طراحی با شما یا با بلاگر مورد نظر و…) به شما اعلام خواهند کرد.

همچنین می‌توانید از سرویس‌های جذب فالوور استفاده کنید. ایران فالوور از جمله این سرویس‌هاست که خدمات متنوعی در اختیار شما قرار می‌دهد. خرید لایک و خرید ویو پست ‌ها و ویدیوها، خرید فالوور واقعی پیج با قیمت ارزان، خرید کامنت و در نتیجه بالا بردن تعامل پیج و بیشتر و بهتر دیده شدن شما، همگی از امکانات ایران فالوور است. ایران فالوور از قدیمی‌ترین‌ها و معتبرترین سرویس‌های اینستاگرامی است و در هیچ مرحله‌ای از شما پسورد و اطلاعات خصوصی پیج را نمی‌خواهد.

 

 

سخن آخر

اهمیت تبلیغات را جدی بگیرید. پیوسته و منظم کار کنید و برای مخاطبتان ارزش قائل شوید. فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی مانند اینستاگرام، بستر رشد و کسب درآمد را در اختیار شما قرار داده‌اند. ابزاری در کنار این بستر وجود دارد که به بهتر دیده شدن و پیشرفت شما کمک می‌کند. با استفاده از این امکانات شما هم می‌توانید کسب و کار و زندگیتان را ارتقا دهید.