هتل های جمیرا دبی را بشناسید!

جمیرا یکی از منحصربه‌فردترین منطق آسیا و جهان است. در این مطقه ساختمان‌های زیادی ساخته شده که هرکدام از آن‌ها به نوعی در دنیا معروف شده‌اند. بلیط تهران دبی را بخرید و سفر به دبی را تجربه کنید.

تعداد زیادی از ساختمان‌های جمیرا هتل هستند؛ این هتل‌ها ساخته شده‌اند تا گردشگران بتوانند اقامتی آسان و خاطره‌انگیز را تجربه کنند. اگر می‌خواهید در جمیرا هتل رزرو کنید، این مطلب را تا پایان مطالعه کنید. ما در این مطلب 3 مورد از بهترین هتل‌های ساخته شده در جمیرا را بررسی می‌کنیم.

هتل فور سیزن جمیرا بیچ

بدون شک برای کسانی که قصد رزرو هتل دبی را دارند و می‌خواهند سفری لوکس به این شهر داشته باشند، این هتل بهترین انتخاب محسوب می‌شود. هتل فور سیزن 5 ستاره بوده و امکانات متعددی را در اختیار گردشگران قرار می‌دهد. یکی از ویژگی‌های منحصربه‌فرد این هتل ساحل اختصاصی آن است. در این ساحل امکانات تفریحی مختلفی وجود دارد تا مهمانان بتوانند اقامتی خاطره‌انگیز را تجربه کنند.

امکانات و خدمات متعدد هتل فور سیزن جمیرا آن را به یکی از انتخاب‌ها برای داشتن سفری رمانتیک و خاطره‌انگیز تبدیل کرده، پس اگر دبی را برای ماه عسل انتخاب کرده‌اید، این هتل یکی از بهترین انتخاب‌ها برایتان به‌شمار می‌رود. هتل فور سیزن چندین رستوران دارد که انواع غذاهای مختلف را می‌توانید در آن میل کنید.

در این رستوران‌ها غذاهای بین‌المللی، عربی، فست‌فود و گیاهی سرو می‌شود. سرآشپزهای رستوران‌های این هتل جز معروف‌ترین سرآشپزهای دنیا هستند و سعی می‌کنند بهترین غذاها را روی میز مهمانان قرار دهند.

هتل جمیرا بیچ

هتل فور سیزن جمیرا بیچ

این هتل هم 5 ستاره است و امکانات متعددی هم دارد. تعداد زیادی از هتل‌هایی که منطقه جمیرا دبی ساخته‌ شده‌اند 5 ستاره هستند، پس اگر می‌خواهید سفری لوکس به دبی داشته باشید، بهتر است برای رزرو هتل دبی دنبال هتل‌های جمیرا باشید. هتل جمیرا بیچ به‌دلیل طراحی و معماری منحصربه‌فردی که دارد توانسته در سطح بین‌الملل محبوبیت خاصی پیدا کند. البته معماری خاص تیر خلاص برای تبدیل شدن این هتل به یک هتل رویایی محسوب می‌شود.

هتل جمیرا بیچ نزدیک ساحل و در فاصله کمی از بنای مشهور برج‌العرب واقع شده است. وایلد وادی یکی از قدیمی‌ترین مجموعه‌های آبی دبی است که در این هتل لوکس قرار گرفته. وجود این پارک آبی هم در معروفیت این هتل مجلل بی‌تاثیر نبوده! امروزه این مجموعه آبی یکی از اصلی‌ترین مکان‌های دبی محسوب می‌شود و بسیاری از گردشگران حتما برای تفریح سری به آن می‌زنند.

هتل جمیرا یکی از هتل‌های 5 ستاره و فوق لوکس دبی است که امکانات و خدمات متعددی را در اختیار گردشگران قرار می‌دهد. اگر علاقه‌مند به اقامت در ویلاهای ساحلی هستید، یک خبر خوب برایتان داریم. هتل جمیرا بیچ چندین ویلا در ساحل اختصاصیش ساخته تا مهمانانش بتوانند هرچقدر که می‌خواهند در آن‌ها اقامت داشته باشند. بدون شک اقامت در این اتاق‌های خاص، سفری خاطره‌انگیز را برایتان فراهم می‌کند.

در این هتل 20 رستوران ساخته شده و رستوران‌ها، هتل جمیرا را یکی از بهترین مجموعه‌های اقامتی برای علاقه‌مندان به شکم‌گردی تبدیل کرده. غذاهای این رستوران‌ها بسیار باکیفیت هستند و اصلا از میل کردن آن‌ها پشیمان نخواهید شد. امکانات این هتل بسیار زیاد است و اصلا شما نمی‌خواهید محیط آن را ترک کنید. سالن اجتماعات، اتاق جلسات، رستوران، بار، کافی‌شاپ، پارک آبی، ساحل اختصاصی، فضای سبز و سالن کنفرانس فقط بخشی از امکانات این هتل است.

هتل برج العرب

هتل برج العرب

این برج به‌قدری معروف است که حتی افرادی که تجربه سفر به دبی را نداشته‌اند هم آن را می‌شناسند. این هتل طراحی شبیه بادبان دارد و یکی از زیباترین سازه‌های شهر دبی به‌شمار می‌رود. هتل برج العرب با همه هتل‌هایی که تا امروز دیده‌اید کامل متفاوت است. این هتل روی یک جزیره مصنوعی ساخته شده که با ساحل 280 متر فاصله دارد. مطمئنا اقامت در چنین هتلی با محدودیت‌هایی همراه است و هرکسی نمی‌تواند در آن اقامت داشته باشد.

این برج یکی از اصلی‌ترین نمادهای شهر دبی محسوب می‌شود و بسیاری از گردشگران برای ثبت تصاویر منحصربه‌فرد به این جزیره مصنوع می‌روند. به‌نوعی می‌توان گفت که بازدید و عکاسی از هتل برج‌ العرب بیشتر از اقامت در آن محبوبیت پیدا کرده و بسیاری از افراد فقط برای عکاسی وارد این ساختمان می‌شوند. زمانی که این هتل افتتاح شد، بزرگترین و مرتفع‌ترین هتل جهان محسوب می‌شد.

هنوز هم بعداز چند سال این هتل یکی از لوکس‌ترین و مجلل‌ترین هتل‌های جهان به‌شمار می‌رود. همه سوئیت‌هایی که در این مجموعه ساخته شده، دوبلکس هستند و در واحدها امکانات متعددی وجود دارد. یکی از مهمترین ویژگی‌های هتل برج العرب رستوران‌‌های آن است که زیرآب ساخته شده و برای میل کردن غذا باید به اعماق دریا بروید. روی ساختمان چند باند فرود بالگرد مشخص شده و افراد می‌توانند با بالگردهای شخصیشان روی این برج فرود بیایند.

در ساحل اختصاصی این هتل امکانات و تجهیزات برای تفریحات مختلفی وجود دارد. در این ساحل، چندین صندلی و چتر تعبیه شده تا مهمانان بتوانند حمام آفتاب بگیرند. همجنین در این مکان، تجهیزات برای انجام تفریحاتی مانند غواصی، پاراسل و دیگر تفریحات آبی وجود دارد.

ما در این مطلب 3 مورد از بهترین هتل‌های جمیرا دبی را به شما معرفی کردیم. اگر تجربه رزرو هتل دبی یا اقامت در هتل‌های گفته شده را دارید، نظراتتان را درباره آن‌ها با ما به اشتراک بگذارید.